Nice pics MaxxRaptor en Hybrid.
Ter info: Tijdens online op Xbox live gedurende race kan jouw tuning settings van de auto naar default verspringen.
Erg irritant en verrassen als je rempunt daardoor ook vroeger wordt.
Zonde als je een race verliest door te laat remmen.
Ik hou er dus nu rekening mee.
Online geraced met een speler die een loose/win verhouding had van 90/1650.
Ik voelde dus al nattigheid, dus dan zet ik de racelengte standaard op medium 4 ronden, dan heb ik speling om te corrigeren als er dirty geraced wordt. En ja hoor eerste bocht niet remmen en botsen tegen de achterkant. Daarna track afsnijden en een nieuwe truuc (voor mij dan)
bij een bepaalde bochten serie zonder remmen rechtdoor en dan gauw op de " terug op baan knop" drukken en strafseconden voor lief nemen.
Dit bleef zo aan de gang totdat hij door had dat hij zelfs met deze lage trucs geen kans op winnen had en daarna aftaaide.
Zucht online racen is af en toe een kwelling. Ik heb zijn gamertag op een lijstje gezet dan onthou ik deze loosers ook na een lange tijd als ze in de gamesessie komen.
Sommige tracks race ik online gewoon niet vanwege het vangrail racen.
Ik ben nu de Zonda R aan het painten.
Ik denk dat ik toch niet mijn nieuwschierigheid kan bedwingen en toch Forza 3 ga kopen. (voor painten foto en movie opties)
Ik blijf racen in Shift.
Ik vind zelf Shift lekkerder rijden met een stuur dan Forza met stuur. Dat is een persoonlijke voorkeur zal bij iedereen anders zijn.
Laatst bewerkt: 22 okt 2009