Hoi,
Het Probleem
Wat is het probleem (korte omschrijving)?: NAT staat op strict, met alle gevolgen van dien, vrienden uitnodigingen kun je niet accepteren, duurt lang voor dat je een game vind, je kan niet hosten..enz.
Welke provider?: HetNet/KPN
Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?:adsl (Internet/bellen)
Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:weet ik zo niet uit mijn hoofd, maar dat is meestal wel goed en hoog.
Modem
Welk merk modem heb je?: Speedtouch 780 (zwarte experiabox.)
Modem type?:
USB/ Ethernet?: Ethernet
Internet Delen / ICS
Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Srry?
Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows, wel nog een virusscanner...
Router
Welk merk router heb je?: Speedtouch 780 , is router en modem ineen dacht ik...
Welk router type?:
Welke firmware?:, diegene die ze standaard erin doen bij KPN, mag je niet updaten ivm de telefonie.
Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet.
De Foutmelding
Wat is de exacte foutmelding?: COnnection test stopt bij NAT, staat op strict, verbindingsproblemen bij verschillende games.
Wat heb je geprobeerd?: Upnp aangezet, doet niks, poorten geforward, doet ook niks.
Waar stopt de test?: NAT
Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Upnp aan zetten, modem aan en uit, haalt niks uit. meerdere dingen van fora gehaald en geprobeerd, haalt niks uit.
Als je iemand niet kan zien of horen
Wat staat er bij NAT?: Strict
Nu zie ik hier heel veel poorten staan en bij mijn router doet hij bij xbox live alleen 88 en 3074 open..... hoe zit dat?
Ik hoor et wel...
Bedankt alvast.
ApoC
Klik om te vergroten...