Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    44 euro inderdaad. Kortom, nog steeds hardstikke goedkoop vergeleken met de prijzen hier. 60 euro bij de meeste winkels hier. Tenzij MM em voor 50 gaat verkopen maar dat gebeurd weinig.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Yeah!

    Mijn White Edition is verzonden! _O_
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.598
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Wacht maar tot de douane z'n pakketje pakt, wat heel vaak gebeurt bij UPS. Dan is het niet zo goedkoop meer. }:]
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb de White Edition besteld bij FRS voor €47, heerlijk. Weet niet wanneer FRS verzend maar misschien zelfs morgen al binnen. FRS + Addiscount + PU kaart = <3

    DOOOOOOOOOOOOOPE. Hij is verzonden bij de status van FRS, maar nog geen mailtje ontvangen. Tof! Morgen na school dan maar spelen. :cool:
    Tof, nu mailtje binnen. Morgen dus White Edition binnen en dat voor €47. _O_
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    VG plus is UPS? Hmmm....en dat van FRS klinkt cool maar ik heb geen ANWB meer en wil niks van PU hebben. Geinig blad,maar ik hoef er geen abbo op. Plus wacht ik nog even de reviews af van de game, en dan van vooral de sites die twee jaar terug eerlijk durfden te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb de PU allang niet meer, maar nog wel die kaart. Mocht je de code nodig hebben dan kan je me PM'en. En ANWB korting lukt ook makkelijk, gewoon random een paar cijfers invullen. Had meteen een goede, dankje meneer Martijn. :+
     
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    [gt]58371[/gt]

    Review, si?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ok dan, dat zou erg tof zijn man. Moet ik wel even uitleg hebben over het hoe en wat enzo. Mijn PM zie je wel verschijnen dan. Nu eerst de GT review bekijekn ;)


    Reviews

    IGN : 9.2

    http://xbox360.ign.com/articles/104/1045745p1.html



    Closing Comments
    Assassin's Creed II transforms a middling action game into an intriguing and consistently entertaining open-world adventure. Based on this game, Ubisoft Montreal should run a clinic on how to iterate a franchise and if the series continues in this vein, the next installment will take aim at Rockstar's best efforts. The experience is layered, unique, and shows an incredible attention to detail. This is one case where the sequel has triumphed over the original by catching the gameplay up to the already excellent visuals. No matter what your preconceptions are about Assassin's Creed II, the game is well worth your time and money.




    IGN UK: 8.8

    http://xbox360.ign.com/articles/104/1046072p1.html



    Closing Comments
    Nonetheless, AC2 is a dramatically better game than its parent. It takes itself far less seriously, it's identified what was fun and thrown out what wasn't, and it's built upon a core free-running structure that's forever spectacular and thrilling. A little sadly, its fundamental concept and structure has been seriously overshadowed by the slicker likes of Mirror's Edge (in some ways) and Arkham Asylum (in a whole lot of ways). Its controls feel a little awkward and rusty compared to those, allowing too much room for frustration and broken flow as Ezio misreads your intent as hurling himself off the side of a building or flailing at thin air. It doesn't quite respond as you'd like it to, and in that it feels almost old-fashioned. It's a great old time, but it doesn't feel entirely fresh, most especially compared to Batman. But it's fantastic to see a once-vilified series so thoroughly back on track, and so much more aware of how to entertain people. It's what AC1 should have been, and it's a game you should absolutely play.



    Klinkt echt fantastisch, vooral de UK review, want die legt wat meer uit over wat voor soort dingne je kunt verwachten in de missies. Ook tijdens het lezen van deze reviews dacht ik aan GTA IV. GTA IV was een fantastische game, en ik als groot GTA fan was er zeker blij mee maar tegelijkertijd ook teleurgesteld. Ze hadden niet genoeg gedaan met de gameplay, de missies. Hetzelfde gaat op voor ACII, ACI was een goeie game maar gigantische repetitief, het was min of meer uitproberen van Ubisoft. Net als Rockstar die met IV
    echt een gok waagde. Toen ze uiteindelijk dus de game uitbracht en de fan feedback hoorde, kwamen ze met TLAD en TBOGT. Waarvan dan vooral de laatste echt heel veel fun terugbrengt in de missies en variatie. Vandaar dacht ik aan GTA :)
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Conclusie van Gamersyde:
    Het wordt steeds verleidelijker om deze game te halen. Gelukkig heb ik het geld er niet voor :+.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    regiovrij dus niet zo duur, halen joh :+
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Toch apart..hoor je die knakker van Gametrailers zeggen dat het 18 tot 20 uur duurt ofzo, ach ze houden altijd van overdrijven.
    Niet dat 15 niet genoeg is.
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    I know, maar momenteel geen geld meer voor games. Een auto, uitgaan en een school die taken geeft in de vakantie waardoor je niet kunt gaan werken kost al genoeg geld :mad:.

    *Hoopt op jobje in de Kerstvakantie*
     
  13. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2

    Bij de gameboer hiero :)
    Maar hij was er vandaag helaas niet, hij krijgt hem wss morgen of overmorgen binnen ;)
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Giantbomb is tot nu de enige met een enigzins laag cijfer, als je 8.0 laag kunt noemen natuurlijk. Het is in elk geval het laagst van alle reviews. Uiteindelijk maakt een cijfer ook geen bal uit, wel de verbeteringen. En aan die reviews te zien zit dat wel goed.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heerlijk, ik heb echt weinig filmpjes gezien dus ik ga volgende week zonder veel weten het spelen. Komt eigenlijk weinig voor. ;). Maar zeggen ze in de reviews nog wat over graphics?
    Want het ziet er gewoon anders uit.
     
  17. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter kijk je um op YouTube HD
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    heeft de gametrailers review veel spoilers?
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, vind ik niet.
     
  20. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen een verwijzing naar Nintendo op 1:33...je zult wel horen welke XD je ligt echt in een deuk
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina