[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Single player is wel erg kort. Was wel een achtbaanrit. Alleen zit er veel meer potentie in. Teveel dingen gaan te makkelijk en bijna automatisch. Wat meer controle over gameplay elementen mocht wel.
    Nu lijkt het alsof we een spel voor 10 jarigen spelen die hulp nodig hebben. Lijkt me niet dat dit de doelgroep is voor mw2.
     
  2. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja kost me altijd weer zo veel moeite om op die balk boven de spoiler te klikken :) :9
     
  3. ndw

    ndw Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    2
    1000/1000 :D:D
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je goed!

    Ga het dit deel ook maar weer eens proberen , moet te doen zijn.. hoop ik.
     
  5. X Almighty Jp X

    X Almighty Jp X psn:XAlmightyJpX

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag uitgespeeld...vond het een klein beetje tegevallen.Zelf had ik iets meer WOW momenten willen hebben,vooral als het flink gehypt wordt.De Multiplayer is Toppie,en jaren houdbaar.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gelukkig is de MP niet gehyped...
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha alles is gehyped.. maar ik vermaak me er prima mee :)

    Vond de singleplayer erg leuk en had genoeg wow momenten.
    Ook de spec-ops vind ik erg leuk om met een maat 's-avonds te spelen :)
    Online is zoals altijd gewoon goed.
     
  8. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Single player viel me ook best tegen eerlijk gezegd. Enorm kort idd... 5 uurtjes or so op hardened. Veteran doe ik ooit nog wel'ns.... ooit :p
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Is Modern Warfare 2 waar voor je geld?Of moet je eerst deel 1 kopen?want ik zit te denken om wel een keer allebei te kopen maar maakt niet uit welke je eerst koopt?
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Xbox live gold hebt wel. Niet, dan zou ik het persoonlijk niet doen. COD4 heeft echt de betere singleplayer, maar singleplayer only is sowieso een beetje karig met Call Of Duty games. De multiplayer can COD4 heb ik echter 2 jaar gespeeld!
     
  11. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga liever voor single player dan voor multi player.Maar ik heb wel een gold
    abbonnement.Dus je zou gewoon deel 1 beter vinden met single player?van modern warfare dan
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, Deel 2.
    Je moet gewoon zelf kiezen, qua singleplayer vind ik er geen verschil in zitten..
    Die van Deel 2 is wel korter en veel makkelijker op Veteran, aan jou de keuze.
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de informatie zal eens een keer gaan kijken
     
  14. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou codmw2 kopen. Voor de multiplayer. Het is echt een unieke ervaring. Helemaal voor de mensen die nog nooit call of duty hebben gespeelt. Jij moet het zelf weten. Cod4 leukere singleplayer, codmw2 leukere multiplayer. Singleplayer is ook leuk, alleen kort.
     
  15. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ga niet voor de multiplayer.Vind ik niet zo leuk.Singleplayer vind ik leuker
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik zou dan gewoon beginnen met MW1.
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de singleplayer zou ik Battlefield Bad Company kopen, vond ik persoonlijk op SP gebied een goeie. ( Maar FPS zijn bijna altijd gemaakt voor de MP )
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou, ik vond BF:BC een van de meeste schijterige singleplayers ooit hebben. Het hoogste niveau was ontzettend simpel, want je kon jezelf oneindig healen, je had een oneindig aantal levens en als je dood ging, dan bleven de vijanden die je ondertussen al had neergehaald nog steeds dood. Daarnaast was de actie ook nogal saai, terwijl de Modern Warfare delen gewoon supervette achtbanen zijn. En het was nou ook niet zo dat het verhaal veel beter was ofzo :emo:.
     
  19. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je hierbij de multiplayer wel leuk vindt. Als je puur voor de singleplayer gaat zou ik geen Call Of Duty kopen, maar eerder iets als Borderlands/Assasins Creed II.
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond de SP helemaal niet schijterig. Dat healen is een beetje jammer, maar er zat actie in. Gebouwen opblazen enzo, explosies is veel beter gedaan dan in COD. Daarin kan je gewoon en gebouw bombarderen en dan staat het er nog ongeschonden. En heb je bij COD dan geen oneindig aantal levens? En daarbij is de humor in BC erg goed. Cutscenes zijn leuk om naar te kijken, wat je van COD niet kan zeggen volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009

Deel Deze Pagina