Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Hwoarang is wel te stoppen. Je moet inderdaad zijn hoge trap bukken en hem dan vloeren.

    Als hij in zijn combo een lage move doet druk je op dat momen d/f. Dan doe je een lage parry.

    Sidesteppen en dan inkomen met jouw combo werkt ook. Daarnaast heeft iedere character wel een snelle combo. Meestal begint die met X of zelfs XY. Daarmee win je ook vaak.

    Ook hebben veel characters een normale parry: Back+XA
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En de accu van me controller is kapot. Werd gefrustreerd en gaf een tikkie op de tafel ermee, gelukkig hielt ik me nog wel heel erg in. Nog nooit gehad dat ik me controller wilde slaan terwijl ik een spelletje speel. Maarja, eens moet de 1e keer zijn.

    Als ik eenmaal op de grond lig kunnen sommige me helemaal afmaken. Zo frustrerend als je iets niet kan en je wilt het wel! Heb me xbox maar ff uitgezet! Ff rustig ademhalen! ;)
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2009
  3. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    geheime levels ?
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zo, vandaag flink geoefend met bob. Veel verloren in het begin maar nu weet ik de handige combo's van hem. Gister gefrustreerd omdat ik ook alles verloor. Nu was het begin echt heel slecht. 8 potjes ofzo verloren achter elkaar in player match. Daarna ging het perfect. Van de 20 potjes denk ik 6 verloren. Heb het gevoel dat ik nu echt een keer weet wat ik moet doen. Bob is aardig sterk :)
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    -Doe Leo level op hard voor Mokujin level
    -Versla 1 samurai vijand in Steve level op hard voor een landkaart item. Dit unlocked het Yoshimitsu level
    -Neem in Christie haar level (elke moeilijkheidsgraad) de rechtse afslag als je een pad naar links met kippen zie. Dan unlock je Roger jr. zijn level
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En wanneer kom je Bob tegen in Scenario mode?
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb gister weer heel wat player matches gespeeld en heb er heel wat gewonnen. Toen 2 potjes ranked gedaan. Toen begon ik al op 6KYU, weet ook niet waarom. De 1e won ik easy met 3-0. De 2e die ik tegen kwam had 15W - 2L. En die won ik ook, is een teken voor mij dat ik op de goede weg ben :D
     
  8. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je begint altijd opnieuw met ranking als je een nieuw poppetje speelt.
    Als je offline tegen de CPU speelt (arcade mode enzo) kun je ook omhoog gaan in rank tot maximaal 1st Dan
     
  9. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    als je de eindbaas verslaat komt er een pop-up maar zit bij mn ouders op de kut tv te spelen en kan dus niet lezen wat er staat maar geloof iets met area ?

    zijn er secret areas ofzo ?

    trouwens dat nightmare train is facking moeilijk... ik heb ook als hoogste items pas class C
    iemand tips?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 6 Update Details & Date!!
    Namco Bandai has revealed that the downloadable update, said to "improve the online game experience," will drop on November 26th (Thanksgiving) and will include the following:

    Improved input response:
    Improvement of the game's responsiveness to button / command inputs.

    Selectable search priorities for ranked matches:
    Players will be able to set search priorities for opponents in ranked matches based on comparable rank or connection quality as well as location.

    Optimized data transmission between fighters and spectators:
    Fight data will be optimized in order to reduce the bandwidth load on the host's console.

    Signal strength bars:
    The signal strength bar will reflect connection quality more accurately.

    Chance to cancel match:
    Players will be able to cancel the match before it begins once the opponent's signal strength has been displayed on ranked matches

    Bron: Fighters Generation.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dan ga ik zeker weer ranked spelen. Want nu is het kut dat je verliest van iemand met een slechte verbinding of omdat ie gewoon te ver weg woont!
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Eind deze week heb ik hem ook eindelijk.

    Tijd om een potje met jullie mee te rammen. :)

    Bevalt de game nog steeds, of is iedereen inmiddels met iets anders bezig?
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wissel het af met PES. Maar als ik eenmaal begin dan speel ik wel heel wat potjes achter elkaar, in het begin speelde ik niet zoveel omdat ik slecht was. nu ik weet hoe Bob goed werkt speel ik het vaak!
     
  14. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel het regelmatig (om de dag) en het gaat niet onaardig. Gisteren 2 uur lang een lobby gehost. Ik verloor iets meer dan dat ik won maar het was vooral gezellig :). Zolang je speelt met mensen in de EU dan gaat het met de verbinding redelijk tot goed.
    Veel (bijna alles) random character gespeeld. Scenario mode speel ik eigenlijk niet maar misschien als coop later beschikbaar wordt wie weet. Ik begin meestal direct al met online player matches zonder warmdraaien.
     
  15. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de patch goed is zal ik weer wat uitgebreider aan de slag gaan met de game.
    Nu ben ik vooral nog druk met CoD en SF4.
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ik speel het nog wel alleen besteed niet zoveel tijd aan gamen laatste tijd
     
  17. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    heb de game ook sinds deze week en hij bevalt me erg goed :D alleen nog ff Live Gold aanschaffen en dan binnenkort online spelen...

    wat ik me alleen af vraag: In Practice mode kan je in de meeste fighters wel een soort training mode doen waarin je alle moves van een fighter achter elkaar kunt uitvoeren, waarbij ze dan goed kunnen worden gekeurd door de comp. Waarom kan ik dat in tekken niet vinden? zit de functie er niet in of kijk ik gewoon niet goed?
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  18. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    De game bevalt me nog steeds uber goed, alleen heb ik niet veel tijd meer gehad door te spelen. Maar ik vind het persoonlijk de beste fighting game tot nu toe, interessante personages en combo system werkt verslavend. De Streetfighter 4 game lijkt me ook supervet, maar dat zal even moeten wachten omdat de tijd ontbreekt maar ik verwacht dat deze net zo tof is als ik het topic al lees.
     
  19. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zit er volgens mij niet in. Mocht het er alsnog inzitten dan hoor ik dat ook graag. Zoals het in bv VF5 zat was wel tof eigenlijk.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik wacht nog steeds op mijn aankoop. :mad:
     

Deel Deze Pagina