Devil May Cry 4 [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 mrt 2008.

1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    haha ben ik ook;)
    ja de laatste 2 zijn de S rank Bloody Palace en Proud Millionaire maar die krijg ik meteen als ik Bloody Palace haal.Ik hoef nog heel weinig...:)
    Nee dat kan helaas niet.,
    je krijgt dan altijd een D rank omdat je erg veel strafpunten krijgt als je een Super Character gebruikt..

2. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh, ik kwam niet verder dan ronde 36 bij bloody palace mode. Ben benieuwd of je het ooit gaat halen, aangezien het steeds moeilijker word. Succes in ieder geval, dat zal je zeker nodig hebben denk ik:9. 101 levels, met maar 1 levensbalkje.

3. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bloody Palace is ontzettend makkelijk met Super Dante. Het enige wat ik zo'n beetje deed was Stinger. Ik hoorde echt de hele tijd, een uur lang: "IEEEEYAH! IIIEEEEYAH!! IIIEEEYAH!" En dan me controller trillen omdat het in Devil Trigger form was. :p

4. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Dat gaat me zeker wel lukken..
    S ranken in DMD is de moeilijkste die er is..
    Je moet alleen ff 2,5 uur vrij hebben voor de Bloody Palace;)

5. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, zo had ik die achievement ook gehaald. Dat vond ik nog gaan hehe:9. Maar om zonder super nero/dante het uit te spelen lijkt me haast onmogelijk.

Dat lijkt me ook de moeilijkste klus. Vond missie 13 of 14 echt erg moeilijk. Ik gebruikte holy water om al die beeste die geinfecteerd waren dood te krijgen. Ik heb hem uiteindelijk gehaald, maar ik zat erg lang vast bij deze 2 missies. Heb er nu 75 uur op zitten, vind ik aardig veel. En heb nog maar 570 punten.

6. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Bloody Palace met normale characters is zeker niet onmogelijk. Je hebt gewoon veel vaardigheid en tijd nodig. Ook zou het handig zijn als je de vijanden een beetje leert zodat je ze makkelijk kan dood maken. Stylish Points en tijd spelen een grote rol.

7. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :'-(:'-(:'-( :mad::mad::mad: |:-|:-|:- =(=(=(

:+:+:+

Gefeliciteerd \o/ Dat werd tijd. Had je veel moeite met Berial en Agnus Angels? Moest je de mission vaak overdoen?

Nu nog alleen Bloody Palace te gaan.

Tip: Je kan Blitz in 1x tijdens lange aanval doden. Als je hem buster, dan krijg je auto-gevecht te zien. Als Blitz in de lucht wordt gestuurd, dan vuur je hem met charge wapen net voordat hij de grond raakt. Dan ga hij weer omhoog, dan grijp je hem met Buster.

Dan wordt hij weer omhoog geslagen, dan voer je move (lock+foward+melee). Opnieuw buster-aanval uitvoeren. Op laatste moment vuur je hem met charge wapen. Op dat manier kan je meer dan 3 buster-aanval maken, wat je normaal max. 3 buster-aanval kan uitvoeren.

Ben je DMC4 nog niet zat :9

8. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Bedankt.en nee, Ik ben DMC 4 nog lang niet zat;)

Net 2 x Bloody palace gedaan..
    Moest weer ff wennen aan Nero_O-

Eerste keer ging dood in level 70 en de 2de keer in level 95 door een stomme fout.:mad:
    Nouja, morgen maar weer proberen..
    Het moet toch een keer lukken:b:

9. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Damn,
    Deze week BP wel 6 keer gedaan..
    Eerste paar keer gingen erg goed en kwam tot level 95.
    Maar gisteren heb ik het weer 3 x gedaan en 3x dood in Level 85 met die 2 Blitzen..
    3x achtermekaar verdomme:mad:.
    meestal word ik steeds van achteren aangevallen zodra ik eentje aan het beuken ben.
    Vraag me af of het me nog ooit gaat lukken..
    vandaag maar weer ff proberen

Vind Bp erg leuk maar het kost zo veel tijd...
    Het gaat wel steeds beter ( tot Level 80 geen 1 probleem)en verw8 ook als ik eenmaal voorbij Level 85 weer ben dat ik het ga halen.

Maar als iemand tips heb ik het graag..:b:

Level 85 Grrrrrrr

10. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Balen, zeg. Elke keer dat je doodgaat, kost het je hoop tijd.

Maar kan je Blitz in 1x doden? Of moet je hem steeds 2x elektroschild uitschakelen, voordat je hem kan doden. Dan doe je niet goed. Het is mogelijk om hem in 1x te doden. Zie tips bij post 407.

Met 2 Blitz is het stuk lastiger. Maar je kan proberem met Blitz in de lucht te vechten. Dat kan je doen door te vuren, vlak voordat Blitz de grond raakt (na buster-aanval). Dan spring je in de lucht en buster. Maar het werkt niet altijd.

Ik val hem meestal aan, zonder DT. Als je zie dat tweede Blitz je aanval, dan zet je DT aan. Je wordt dan niet geraakt door 2e blitz. Maar ik weet niet zeker of dat werkt.

Je kan ook met Blitz in andere mission vechten om te oefenen. Geen idee welke mission je best kan doen.

Als Blitz spawnt, val je 2x aan met Shutdown. Of spring je boven Blitz, dan gaat de schild weg (denk ik ).

Vanaf 30 second:

Dat bedoel ik. Blitz in de lucht sturen met charge shot.

11. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hahah, dat weet ik allemaal.;)
    Ik heb ook geen problemen met Blitz.
    Alleen met 2 tegelijk vind ik lastig..
    Want zodra bij 1 zn schild weg is en hem gaat busteren komt die andere er steeds tussen..
    Maar ben vaak genoeg voorbij dat level geweest maar gisteren kreeg ik het niet voormekaar..
    Ga het zo ff proberen weer.
    Het moet toch lukken:p

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Congratz Gijs met je 1000/1000G. :D

13. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Hahah, ik had hier nog niet gepost:)

ja tnx dude..

Eindelijk gelukt met de Bloody Palace..

Het ging vandaag erg lekker..
    Ook level 85 met de 2 Blitzen..
    De laatste levels vanaf 95 waren echt heel spannend.
    Zat echt met zweet in me reet in level 99;)
    Gelukkig werkte dat rondrennen daar zodat de meeste zelfmoord pleegde;)

Ik was echt zo blijk toen ik het uiteindelijk haalde vanmiddag..:b:

14. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat werd tijd \o/ Gefeliciteerd!

140 uren is veel, zeg 8) Je bent in iedere geval klaar, voordat Bayonetta uitkomt :)

En wat ga je nu doen na uitspelen van DMC4 :9

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ik zie serieus nu pas een misvormde aardappel in je plaatje. Ik dacht eerst een zeehond op een 1 of andere manier.

16. norwest

norwest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, het is inderdaad een enorme misvormde aardappel die ik uit composthoop uit mijn moestuin heb gevonden.

Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat het is :lol:

Grotere versie voor aardappel kan je hier vinden. Het is ook verkrijgbaar in aardbei 8)

@Powerslave666
    Maar goed...nogmaals compliment voor je presentatie van DMC4

17. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    bedankt maat:)
    Moeten we nu samen op de troon zitten he;)
    Hoop niet dat je het erg vind:9

140 uur vind ik wel meevallen hoor..
    Ken mensen die er ruim 250 uur in hebben zitten:)
    Baal echt dat ik al klaar ben.
    Blijft voor mij gewoon de beste game op de 360.( in ieder geval van de laatste jaren)
    Denk dat ik hem nog wel regelmatig ga spelen..
    Zit nu echt te te w88 op DCM 5;)

Wat ik nu ga doen weet ik niet,.,
    Is ff crisis want er komt verder helemaal geen reet uit dit jaar meer,..
    Ben alleen aan het w88 op Bayonetta maar dat duurt nog 2 maanden.
    Ik ben bang dat het gamen dan ff op een laag pitje komt te staan
    =(

18. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Congrats man!
    Eindelijk voor elkaar dus de bloody palace. Had je ook niet zoiets van huh? ik ben er al toen je de laatste boss en Dante kreeg?

Toen ik het haalde zat ik echt zo onwijs in de flow dat het gewoon achter mekaar door ging, soort van trance.

oh man, als ik die filmpjes kijk wil ik ook weer achievos hunten, maar MW2 vraagt teveel tijd nu. Daarbij weet ik niet of ik het mentaal trek om de DMD missies over en over te moeten spelen voor de S ranks.

gefiliciteerd in ieder geval, mooie prestatie! *jaloers*:'-(

19. powerslave666

Leuk Bevonden:
    270
    Was je al weer een keer verder gegaan weer met DMC 4? Porunga
    Ik zat vanmorgen wat filmpjes te kijken en had er meteen weer zin in..:)

Devil May Cry 4 - Nero - Mission 19 DMD Take 2 - UNDER 10 MINS

Was toen net maar weer begonnen aan The Bloody Palace :lol:
    Krijg echt maar geen genoeg van deze game..
    Wil BP een keer halen met Dante...

Maar ga denk ik nu eerst maar een keer aan Bayonetta beginnen:b:
    Hoewel ik tot nu DMC 4 nog de betere game vind..:9

20. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Heb van de week (voordat Bayonetta uitkwam) nog even snel gespeeld om de item collector achievement te halen.

Daarna heb ik de game "symbolisch" van de HDD gehaald, want ik denk niet dat ik ooit nog voor de laatste drie achievo's ga.

legendary hunter en proud millionaire zou ik nog kunnen halen met gewoon bloody palace spelen af en toe, dus wie weet.

Maar het S-ranken van alle missies op DMD ga ik echt mee stoppen, is echt niet tof om te doen en lol hebben tijdens het spelen is toch wel een voorwaarde voor mij, omdat mijn game tijd al schaars genoeg is (vind ik zelf, mijn vrouw denkt daar anders over)

Zat op het hoogtepunt van mijn irritatie vast in mission 6(?) die missie waarbij je eerst die achterlijke puzzel met de dobbelsteen moet doen en daarna die ruk fight met de scientist (naam kwijt).
    Ik weet hoe je de dobbelsteen manipuleert, maar je moet op DMD natuurlijk meer style points en orbs hebben dus dat duurt me eigenlijk al te lang. En dan moet je nog die achterlijke bossfight met al die vliegende zwaarden waar ik dus echt niet doorheen kom momenteel.

Plus, nu ik bayonetta heb vind ik die op het moment natuurlijk veel leuker om te doen.:thumbs:

Deel Deze Pagina