Samsung SyncMaster P2470HD
Beste medeforummers,
Ik wil een plat tvscherm aanschaffen! Helaas, ben ik niet deskundig op het gebied van tvschermen en hoop ik dat jullie mij willen en kunnen helpen met het maken van de juiste keuze. (Heb alsjeblieft genade met mij! )
Mijn 'eisen' zijn als volgt:
- Niet groter dan 24 inch!
- Goede beeldkwaliteit voor zover het kan met dit formaat!
- PS3 aansluitbaar op de televisie
- Standalone televisie (geen pc voor nodig)
Wat ik ermee wil:
- Primair film kijken middels medium Blu-ray Disc
- '(kabel)Televisie kijken', maar niet primair
- Gezien ik een PS3 op de televisie wil aansluiten, wil ik af en toe gamen (liever geen ghosting en dergelijke problematieken) en filmbestanden van de nabijgelegen pc streamen middels PS3 naar de televisie toe
Ik heb al een beetje georienteerd op het internet en ik ben tot de volgende tv gekomen:
Samsung SyncMaster P2470HD (Vandaar dat ik in dit topic post!) Het is een computer monitor en televisie in één.
Hebben jullie ervaring met deze 'tv-monitor', welk formaat dan ook (P2270HD, P2370HD etc.)? Raden jullie mij deze aan of een ander scherm? Ik heb slechts één Franse review van deze monitor op het internet kunnen vinden.
Ik heb nog enkele vragen omtrent dit product:
1. De kijkhoek zal niet 'geweldig' zijn, daar ben ik op voorbereid. Als je er recht voor gaat zitten is dat geen probleem, maar vormt dit ook geen probleem als je 2 a 3 meter van het scherm zit?
2. We hebben nog analoog kabel tv. Kan een kabel in het scherm/PS3?
3. Ik heb een PC speaker systeem de Creative Inspire T7900. Kan dit systeem op de tv/ps3 worden aangesloten?
Deze kabels *klik*zitten er in mijn PC. Ik denk het zelf niet, is hier een oplossing voor of moet ik andere boxen kopen?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen, ik zou ontzettend blij zijn met jullie hulp!
Laatst bewerkt: 22 nov 2009