Apple / Mac - [Deel 4]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 19 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Ok, kom ik ook weer ff: Apple SCHIET EENS OP 8)

Kan mijn werk niet normaal uitvoeren nu, tsss.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Apple werken ze niet zo hard.

Was mijn defecte Apple Extreme 4 weken kwijt.
    Ze hebben hem niet eens gerepareerd maar meteen omgeruild en dat heeft weken geduurd :mad:

3. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    hehe.. maar ditmaal is het wel vrij zeker. Ik bedoel je hoeft niet een geleerde te zijn om te weten dat er eind 2009/begin 2010 nieuwe Mac's komen. Sowieso zal de Mac Pro snel geupgrade moeten worden. Want het verschil tussen Mac Pro en 27" iMac slaat nergens meer op (ff afgezien van de uitbreidingsmogelijkheden en een triljoen TB aan RAM :+).

Nu maar hopen dat de 13" MacBook ook een dikke upgrade krijgt. Alhoewel ik persoonlijk ook wel naar het 15" model nijg te gaan wegens videokaart. Dus Apple, videoding optioneel maken voor 13"!!! gvd! 8)

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, ik ben dus niet de enige die denkt te wachten ;) Nja, ff kijken of er binnenkort meer nieuws over komt...

Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je het geld er wel voor ?

Zo nee, spaar eerst maar is ...... Zo ja, blijf wachten . Als je hem nog steeds niet hebt gekocht dan is een maandje of twee erbij ook te doen.

6. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Heb er het geld al wel voor hoor :) Maar nog niet perse nodig... Kan nog wel eventjes wachten idd, althans ik ga het proberen ;)

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel die krachtigere videokaart helpt wel (2,8 ghz model). Meestal staat hij bij mij op de zuinigste, maar onlangs speelde ik een high definition filmpje, en om de 30 seconden viel het beeld even weg, overgeschakeld op de krachitgere en het probleem was weg... misschien dat het ook aan iets ander ligt.
    Wij hebben zowel de 13" als de krachtige 15" die ik gebruik. Die laatste is echt niet te groot en voor grafischekracht wel echt de moeite, en de batterij is ook wel top! Ik pak hem elke dag in mijn boekentasje mee naar school en hoef mijn transfo normaal niet mee te nemen.

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    quadcore imac @ wehkamp 1619 eu inplaats van 1899.
    MB953N/A iMac 27" Quad Core 4 Gb /1TB/Radeon HD 4850

korting op alle macs daar nu 10% dus voor de mensen die op koopjes uit zijn.
    wehkamp store sucks maar money talks:)

Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Is er een manier om .doc of .pdf files te lezen op de iPod Touch?

10. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Openen in je email.

*kuch* iPod topic *kuch*

11. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Ik wil mijn macbook pro eens een keertje aansluiten op mijn 5.1 set \o/

Toch deze post maar even hevig aanpassen, ik weet dat het dus gewoon kan met een verloopstekkertje Toslink, dus die koop ik druk ik aan de optische kabel en kan zo de poort in op de Macbook. De andere kant gaat dan in de 5.1 set. Maar ja, ik lees nu ook dat Toslink wel 5.1 kan en DTS, maar TrueDTS etc niet? Ik snap het ff niet meer hoor. Ik prop een dvd in de macbook en dan heb je DTS of Digital 5.1 dan pakt ie over Toslink wel het digitale signaal maar geen True DTS etc?

En als je een film in .mkv heb hoe vaak heb je dan dat die films etc ook het digitale signaal hebben? Ik heb hier niet zoveel kennis over, maar er lopen vast wel een paar freaks hier rond die mij wat uitleg kunnen geven?

Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  13. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    TrueHD kan alleen via hdmi niet via Toshlink omdat de bitrate van TrueHD vele malen hoger is.

Ik heb verder ook nog weinig ervaring met MKV's, volgens mij hebben die meestal een DTS audio track?

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jups, ik ben mn witte MacBook een beetje zat en wil gewoon een unibody MacBook. Dat ding is echt gewoon stylish en nja goed ik wil em gewoon 8).

Ja precies, daarvoor en eventueel voor spellen ofzo. Het enigste nadeel van de 15" is (nouja blijft) dat ie 15" (met behuizing nog iets groter), ik ben bang dat ik me daar aan ga irriteren. Heb al eerder met 15.4" gewerkt en dat is prima, alleen nog steeds groter. Daarom moet de 13" ook een optionele videokaart optie krijgen..

15. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Idd, 13 inch is het perfecte formaat! Voor onderweg is het scherm groot zat en mocht je thuis een groter scherm nodig hebben, dan sluit je hem gewoon aan op een beeldscherm. Dat ga ik iig doen...

Wat is jullie ervaring overigens met het komen van nieuwe modellen bij de Pro's? Zouden ze in januari al komen?

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Voor de zoveelste keer. Dat weet niemand, behalve een aantal personen in Cupertino.

17. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Joh... Ik bedoel het natuurlijk niet zo. Jullie lopen al een tijdje, zo niet jaren, rond in het Apple-wereldje. Jullie hebben al vaak geruchten gelezen en weten inmiddels hoe veel tijd het meestal duurt voordat Apple met nieuwe, betere, versies komt van hun producten... Wat denken jullie dus over de MacBook Pro's...?

Snap best dat niemand dat echt weet, maar kan toch jullie mening vragen :)

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  19. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Macrumors heeft hier een handige pagina voor:
    http://buyersguide.macrumors.com/

20. Peter_Aragorn

Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, daar heb ik wat aan... Ik ga dus ff wachten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina