Ik lees ook positieve reviews. Het is een copmbinatie van real-time an dturnbased. Het is sowieso een hele nieuwe engine. Game is vermakelijk voor zover ik gespeeld heb en zeker beter als in de reviews gezegd wordt! Alle reacties die ik hier tot nu toe less zijn van mensen die de game niet eens gespeeld hebben (meeste hebben geen ineens ingame beelden gezien) dus hun oordeel zou ik niet eens lezen. Verder zou het herhalend zijn?? Is dat niet iedere RPG? Of hij nou realtime of turnbased is?
Inderaad Gforce, vind het argument van niks vernieuwends altijd bijzonder slap! Ik wil ook niks vernieuwends, ik wil een turnbased, random encounter next gen rpg =D Shooters waar niks vernieuwends in zit worden de hemel in geprezen maar in een RPG moet blijkbaar elke keer een wereld van vernieuwing te vinden zijn back on topic: Ga deze zeker eens uitproberen, ziet er best aardig uit!
ik ben ook van plan deze game binnenkort te gaan kopen! Dus als iemand em vai de bazaar aanbied pm me even hoe zijn de battles eigenlijk,zijn ze turn based of?
Best een leuke game! Ik snap alleen niet wat er turn-based aan deze game is. Het is gewoon real-time, no more no less. Anyhoe, ik zit vast, bij Leviathan. Klote battle. Ik zal wel underleveled zijn >.>
Ik vind juist het onbekende in zo'n game het toffe eraan! Als je alle vijanden al ziet kan je ervoor kiezen om ze te ontwijken. In bijvoorbeeld FFVIII (wat naar mijn inziens ook veruit de beste rpg is ooit) is het geniaal opgelost met een skill die je kan leren (half encounter /non encounter) die je dan kan aanzetten of niet. Doe mij maar het onbekende van random encounters ps. sry voor de offtopic
ik zit heel erg te twijfelen of ik deze game nou zou halen of niet, wat voor soort rpg is dit? ik ben gekop de Final fantasy serie daarintegen vind ik games als dragon age/oblivion weer totaal niet leuk is ditdan een aanrader? blue dragon & Lost odessey vond ik 2 toppers ook
der is 1 ding wat ik niet helemaal snap, voor sommmige missies moet je bijv een armor break doen met de B knop maar hoe 'laad'' je die aanval op zodat je die met de B knop kan uitvoeren?
iemand aub? en ik ben nu bij een boss ''rutan'' alleen ik krijg em maar niet dood... ik kan em nauwlijks dmgen.. weet iemand of je bij hem met een bepaalde strat moet vechten/tips aub?