Forza Motorsport 3 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe denk je anders dat ik de 250 GTO en de 250 TR al heb?
     
  2. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Geen flauw idee. Maar voor mij werkt die ene die ik vind sowieso niet.
    Ik heb geen Live connectie namelijk, dus zou ik ook niet die "friend" kunnen joinen
     
  3. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt geen friend nodig voor de glitch, ik doe het zonder en ik krijg zon 300.000 per 20 sec:+
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    PM aub? :cool:
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Alleen als je 1000/1000(G) hebt}:];)
     
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Is er geen makkelijkere / snellere manier om hoop races te laten rijden, dan voor elke race een driver te huren en voor en na elke race weer de nodige keren moet klikken. Nu moet je toch steeds wachten op het laden, even klikken, laden, klikken, race laten rijden, kijken of ie al klaar is, klikken, laden etc etc.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee die is er helaas niet. :mad:
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hmm, dat wordt dus volop laten hiren en af en toe zelf wat racen.
    Beetje jammer dat career in deel 3 niet zo uitdagend/spannend is als in deel 2. Nadat ik level 50 was en jaar 5 had voltooid, was ik er voor mijn gevoel wel beetje klaar mee. In deel 2 had ik echt nog het gevoel ergens naartoe te werken, wat in deel 3 compleet verdwenen is.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb eigenlijk het zelfde, in FM2 alles zelf gereden behalve een aantal Endurance races. En dat deed ik toen met veel plezier ook al waren daar sommige races ook tergend saai zoals weer 15 rondes New York/Mapple Valley etc.

    Maar bij FM3 zit ik nu in Season 5 (nog niet uitgespeeld i.v.m MW2 gekte) maar het kan me eigenlijk allemaal niet meer zo boeien. Weet ook niet hoe het komt dat ik dit gevoel in FM3 veel eerder had dan in FM2. :9
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, zit eigenlijk geen echte opbouw in career van 3. Omdat je zelf vrij kunt kiezen wat je doet, kun je al snel enkel R2/R1 races ed gaan rijden. In 2 begon je een tijd met langzame klasses, en gedurende de events mocht je naar langere races en snellere klasses, tot uiteindelijk de endurance races.

    Heb nu wel gemerkt dat langzame races in het begin laten simmen geen succes is, aangezien de AI dan vaak niet in durft te halen. Dan rij ik zelf nog maar ff wat.

    Ook zo vervelend dat je niet zelf kan bepalen tot waar je terug gespoeld wordt bij rewind functie. Hadden ze er eenvoudig in kunnen verwerken. Nu kom je ene keer paar meter terug, ga je nog een stap terug of een andere keer, dan kom je paar honderd meter helemaal pas weer terug in actie.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    deel 3 weet mij nog wel te boeien in de season mode. ik vind dat ze wel leuk hebben aangepakt zo afwisselend korte events met die grote weekendraces die het hele seizoen duren. Ik vind het minder saai dan in deel 2, zeker ook omdat de races leuker zijn door de cockpitview. Alleen steld de AI mij teleur. Ze beuken teveel en ik rijdt ze (in alle klasses) er uit op hard difficulty terwijl dat mij in deel 2 alleen met langzame auto's lukte. Achievements zijn ook veelste simpel. Het echte hardcore gevoel is wel helemaal verdwenen, maarja ik speel FM3 wel met groots plezier dus ze hebben het toch wel goed gedaan :)
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand al eigenlijk level 50 bereikt? En hoelang was diegene er mee bezig?
     
  14. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel mensen hebben level 50 gehaald, volgens mij had ik level 50 2 weken geleden al.

    Het moet in 1 weekje kunnen lukken :)
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Daar word ik ook echt krankjorum van. Haal je iemand netjes in, schuif je op: bam, touché en je staat naast de baan. Heel vervelend.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind dat in F2 wel meevallen. In Grid werd ik er pas gek van. Dat was een van de redenen dat Grid mij niet wist te boeien.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt net alsof ze een voorgeprogrammeerde lijn aanhouden.
    Erg vervelend , heb ook weleens 10 meter na de start al achterstevoren gestaan omdat zo'n oelewapper meteen naar links kwam..
     
  18. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon slim van die tegenstander ;)

    Probeer ik zelf ook altijd met mijn tegenstanders te doen dus :D
     
  19. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het nut om verder te gaan met season 7 als je season 6 klaar hebt? Je krijgt er geen achievements voor, en het R1 kampioenschap heb je al een keer gereden in season 6 dus daarvoor hoef je het ook niet te doen..

    Lijkt mij dat als je zo snel mogelijk 100% wilt halen dat je beter alle events los kunt doen ipv steeds weer een R1 race ertussen?
     
  20. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    In season mode blijf je bonussen krijgen als je events afmaakt, in event list krijg je die bonussen niet geloof ik.. Alleen het geld voor de race en eventuele difficulty bonuses, geen completion bonus aan het einde van het event.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina