Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    De teams in de tweede divisie zijn niet zo sterk. Speel je zelf trouwens met een sterk team?

2. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Dat betekent dus dat het niet alleen om transfers gaat, maar ook wezenlijk enige onderdelen van het spel patched.
    Klinkt me als muziek in de oren :)

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik juich nog niet te vroeg ;) Toch netjes dat ze weer DLC uitbrengen ! :D

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Speel champions league met AC milaan! Niet tegen hele sterke tegenstanders maar geef echt geen kans weg!

5. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Laten ze dat dan niet alleen in het begin doen maar ook als we een paar maanden verder zijn.
    Of laat hem ook voor PES 2009 geldig zijn, ben ik ook weer up-to-date. :cool:

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar deden ze het 2 keer, ook na de winterstop!

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb wat vragen want ik stoor me soms mateloos aan sommige dingen.

-Voorzetten, zie ik iemand vrij staan bij de 1e paal dus ik druk B B. Maar dan geeft ie hem naar de 2e paal. Zie ik het andersom dan druk ik 1x B en dan geeft ie hem naar de 1e paal. Doe ik wat fout of doet PES waar die zin in heeft?

-Hoge dieptepassen, heb ik de baal op rechts. Zie ik een opening op links. Dus ik druk heel lang Y + LT in geeft ie hem heel zacht aan iemand op het middenveld. Dus weer de vraag doe ik het fout of ligt dit aan PES?

Kan je nergens in opties instellen dat je met balkjes werkt? Voorzetten met balkjes zoals je normaal wel een lange pass een balkje ziet? heb het gevoel geen controle over de voorzetten en dieptepassen te hebben!

8. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Je kan met 1x B toch gewoon zelf bepalen hoe hard de bal gaat door zelf lang of kort in te drukken? Dacht dat 2x B altijd halfhoog voor was en 3x B over de grond? Kan aan mij liggen.

Die Y+LT ligt misschien aan waar je richt?

Of het ligt gewoon allemaal aan PES, kan ook. Heeft altijd al een eigen wil gehad namelijk die hele serie =(

9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ik kort Y+LT druk dan geef die soms lange ballen die veelste hard gaan en doe ik het lang geeft ie kort.

En met voorzetten dacht ik dat het niet aan hoelang je drukt ligt. Je ziet namelijk geen balkje lopen. Als je nog voor de 16M lijn staan zie je wel zo'n balkje!

10. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er begint er langszaamaan eentje wakker te worden.........

11. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    De roze mist ontrekt zich aan het aangezicht en zowaar begint het monster zich te onthullen..................

12. eXtince

eXtince Active Member

Leuk Bevonden:
    0

hehehe:)

13. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Het toernooi van Digitaalgras is vandaag de tweede ronde ingegaan en er zijn een aantal spelers van XboxWorld voor deze ronde geplaatst , zoals Kwdtje, ThomasR, Technotic, Appie21 en Mgwlee.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Zou je willen. Op topplayer in geen enkele wedstrijd een kans weggeven is gewoon niet mogelijk. Al zou je de beste speler in de wereld zijn, dat kan gewoonweg niet.

Dat het makkelijk is geef ik wel toe, maar dat is het altijd al geweest. Maar niet overdrijven nou hoor 8)

16. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Op regular is het wel mogelijk geen kans weg te geven. Dat is gewoon te makkelijk. Op hogere levels is dat veel lastiger, inderdaad.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Oke, misschien een beetje overdreven. Krijg nu ook trouwens regelmatig een doelpunt tegen. Had vast wat beginnersgeluk.

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Op topplayer is het niet alleen veel lastiger om geen enkele kans ooit weg te geven, het is gewoonweg onmogelijk. De CPU scoort tegen mij op topplayer niet vaak, maar dat wil niet altijd zeggen dat ze de kans niet krijgen.

Maar goed, doet er niet toe, alle voetbalgames zijn gemakkelijk als je voetbalgames snapt.

Ik snap eerlijk gezegd sommige members niet hoor. Ik lees zoveel negatieve reactie van dezelfde personen dat ik het gewoon niet begrijp. Als je de game ruk vindt, speel het dan gewoon lekker niet. Het hele topic zit vol met hatelijke posts van veelal dezelfde users. Dat je dat net na het kopen van de game hebt, begrijpelijk, maar hoe lang moeten die users nog hetzelfde spammen in dit topic?

Ik bedoel heus niet iedereen die wat negatiefs zegt hoor, dat is allemaal vrij normaal. Maar er zijn gewoon users waarbij het echt zwaar irritant begint te worden. Die zeggen constant hetzelfde en dat nou al tijden lang. Dat kan toch weleens gewoon klaar zijn?

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  19. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat irritant is?

Iemand met een plaat voor zijn hoofd. Als ik op top player speel, geef ik in 10 potjes denk ik 5 kansen weg.

Onmogelijk?? Voor jou misschien ja.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  20. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Jij blijft volhouden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina