Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Geen idee of ze het bewust willen tegengaan. Ik snap best dat ze niet willen dat de helft van een team uit snipers bestaat, maar er moeten ook mensen zijn die een bezette basis verdedigen.

    Daarnaast redt een sniper ook regelmatig van afstand zijn medespelers, maar dat zullen de meeste spelers niet echt doorhebben, want die zijn te druk bezig met van vlag naar vlag te hollen.

    Ik erger me juist aan die gasten die hals-over-kop gewoon overal op afstormen en zich zinloos laten afknallen, respawnen, en exact hetzelfde doen, het hele potje door. Zo benadeel je onnodig je team, want de tegenstander kan op die manier natuurlijk makkelijk scoren en bij ons team gaat er health af...

    Ik vind het in BF1943 nu trouwens wel redelijk goed qua balans. Niet teveel snipers, en je moet je ook echt als een sniper gedragen (verstoppen, goed op afstand blijven zoveel mogelijk), om te overleven. Het is een stuk moeilijker nu om een sniper te zijn dan in Battlefield MC2 op de Xbox, en dat merk je ook aan het aantal spelers dat ervoor kiest om sniper te zijn.

    In 1-tegen-1 gevechten ben je echter volkomen kansloos meestal, tenzij je met veel geluk snel je pistool op je tegenstander kan legen.

    Maar als ik zie dat in BC2 de positie van de sniper wordt 'verklapt'... tja... dan moet het secundairy weapon echt een stuk beter zijn dan een simpel pistool. Ik heb geen zin om iedere keer een nieuwe verschuilplaats te moeten zoeken om 1-2 tegenstanders af te kunnen knallen, en dan weer te moeten verkassen met alle risico's van dien. Daarnaast vind ik het ook vrij onrealistisch dat het zo verraden wordt.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Zit wat in. Alleen dat je telkens op zoek moet naar een nieuwe positie is niet nodig. Mijn beste potjes heb ik ook met een sniper gescoord en ik zat bijna altijd op dezelfde plek, tenzij de vijanden onder mij door liepen, dat was best scary soms. Je wacht even tot ze een eind uit de buurt zijn en dan paf, paf en paf. Drie neer en ze lopen nog steeds door. Ik heb het dan vooral aan de beschutting te danken in bosjes of op zolder van kapot geschoten huisjes. Het is maar net wat je zelf wilt, met sniper ben ik namelijk goed zat. ;):9
     
  3. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield Tatics
    Part uno
    [GT]59044[/GT]
    Part dos
    [GT]59042[/GT]
     
  4. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield moments 2 met een badass sniper dude


    + alle wapens en gadgets van de Beta



    *geen ps3 heeft :'-(
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat filmpje met die sniper dude is wel erg vet. Zo goed ben ik niet, meer de angsthaas die blijft zitten waar die zit en zijn kansen afwacht. :+
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Campert Alert!

    Zo hoort een sniper te spelen, take notes ;):9 (ook niet de sensor hoer uithangen dat is het andere uiterste :p)

    Als ik de crate arm en moet wachten tot hij afgaat vind ik al te lang op 1 plek zitten :+
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  7. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    damn wat vet. Die geluiden zijn echt super, dat maakt echt indruk. Ben nu bezig met COD, maar dit lijkt me nog weer een stapje vetter.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben dat filmpje overigens wel 'geregisseerd', maar dat maakt het niet minder vet! Deze ga ik zeker halen!
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekkere tactiek van de sniper idd, zie ik mezelf echt in terug. Ook blij om te zien dat de handgun weer redelijk sterk is. :thumbs:

    Hoe dat hele gebouw ook instort he, zo gruwelijk vet! :cool:
    Zie net ook dat de VSS er in zit _O_.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  10. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja het klopte allemaal ook iets te goed, vooral dat met die bom op het einde. Wel een heel vet spel denk ik.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Must have.

    De singleplayer van deel 1 vond ik niet super maar online is ie erg sterk.
    Nu maar hopen dat je niet weer een heel magazijn op iemand moet legen dan is het helemaal top!
     
  12. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    `Kan niet wachten om straks de beta te spelen op de PS3 !!

    Ziet er super goed uit ! eindelijk me All time Fav. game spelen
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben benieuwd hoe het met de hit detection is, die was in voorgaande BF's nogal drama... Filmpjes zien er goed uit, baal er van dat de beta niet voor de xbox 360 is :mad:
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hit Detection is een stuk verbeterd! ;)
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals je kan zien in de filmpjes is het idd een wereld van verschil ja !

    Ik zal vandaag/morgen mijn bevindingen wel plaatsen zodra ik ik een tijdje met de beta heb gespeeld
     
  16. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Vermaak me opzich wel met de MP van Deel 1, weet alleen niet of ik Deel 2 ga kopen ivm COD6..
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Misschien krijgen wij wel een vette demo en de PS3 bezitters niet. Ik heb ook een PS3, maar speel er bijna niet mee. Ik hoop dan ook snel op een vette demo voor de 360. \o/
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je nog tot ongeveer Jan/Feb wachten tot alle 3 de demo krijgen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Misschien wel. ;)

    Vind de game er trouwens wel redelijk af uitzien. Helaas moeten we nog tot maart wachten, maar dan hoop ik ook dat ze de COD serie een klap in het gezicht gaan verkopen. :D
     
  20. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog toevallig een beta invite over? :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina