Oké, dan kan ik 'em misschien al morgen verwachten omdat ie sinds 16/11 al die status weergeeft. Bedankt voor je snelle reactie Maarten.
hey ik kijk al lange tijd films op mn xbox vanaf mn pc, maar nu kan mn xbox mn pc niet vinden. 'pc not listed'. pc en xbox zitten op zelfde netwerk en dit heeft altijd gewerkt. iemand ideeen hoe ik dit oplos?
Oké, bij xbox.com staat sinds vanochtend het volgende; Apparaat verzonden naar de klant - Je console is gerepareerd of vervangen. We sturen de console naar je terug. En bij UPS.com staat sinds vanochtend het volgende; Trackingnummer: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX Status: Ontvangen factuur gegevens Verzonden naar: XXXXXXX Verzonden of gefactureerd op: 19/11/2009 Type: Pakket Service: STANDARD Gewicht: 3,50 Kg Betekend dit dat ik mijn Xbox vanmiddag al thuis heb?
Je hebt gelijk. Ik was iets te enthausiast, omdat ik MW2 en AC2 graag wil spelen. Dan hoop ik morgen.
Ik heb een vraagje? Ik weet dat er hier niet over illegale zaken mag worden gesproken, dus probeer ik dat ook te verwijden. Ikzelf heb gewoon een legale niet-omgebouwde xbox 360. Na die ban-wave van Microsoft worden de gebande xbox-en voor een appel en een ei te koop aangeboden op marktplaats. Ik zat eraan te denken om zo'n gebande xbox te kopen voor op de slaapkamer. Eentje erbij dus. Voor als m'n vriendin weer eens een af andere stinksoap wil zien. Maar ik weet niet in hoever die xbox geband is. Nou is mijn vraag dus eigenlijk? Kan ik mijn gamertag nog wel gewoon recoveren op zo'n xbox. En daarop spelen. Offline natuurlijk. En daarna weer gewoon m'n gamertag recoveren op m'n originele xbox en daarmee online gaan?
En vandaag eindelijk mn data transfer kit van Microsoft binnen, kwam helemaal uit zwitserland en mn achternaam was duidelijk gespeld zoals je het zegt, niet zoals je het schrijft. Dus blijkbaar moet de NL helpdesk van microsoft zelf naar buitenland bellen om deze bestellingen door te geven, vaag hoor...
Bedankt vriend. Had nog nooit eerder van google gehoord, joh. Had eigenlijk iets willen horen van iemand met ervaring hiermee en niet van een of ander zielig kindje Maar lekker dubbelpost-en, knul
Ga je nou echt lopen zeuren over een dubbele post van mij terwijl jij zelf informatie probeert in te winnen over illegale praktijken?? Haha.. Daarnaast, je vraagt naar de bekende weg, en die bekende weg staat echt heel duidelijk en met grote regelmaat beschreven op het interweb, en kun je dus heel makkelijk zelf opzoeken via google, probeer het eens ipv hier popie jopie te doen.
Ik zou google.com gebruiken .. Spoiler recoveren kan alleen als beide xbox'en kunnen connecten met live.
MS bant de console-id, dus met zo'n console kan je geen verbinding meer maken met Xbox Live. Maar goed, ook vragen m.b.t. gemodificeerde consoles zijn niet toegestaan op het forum. Dus gelieve deze in het vervolg hier niet meer te stellen!
Maar goed, als de beste man gewoon zijn HDD van de een af haalt en op de ander doet zou het toch gewoon kunnen. Dan maakt het niet uit dat de console gebanned is.
Vanmiddag Xbox weer terug van UPS. Een nieuwe uit 2009 en met benq drive. Ik ben best happy nu. Mooie vooruitgang, MAAR is het nog steeds normaal dat de xbox warm wordt na 15 minuten spelen? Hij is nu al redelijk warm aan het worden en ik ben redelijk bang dat ik weer een RROD krijg... Iemand???????
Nee dat kan helemaal niet. Wanneer je je profiel gebruikt op een gebannede xbox zal je profiel corrupt worden. Je kan hem dan op de gebannede xbox prima gebruiken, maar op alle andere xboxen zal hij aangeven dat je profiel corrupt is. Verder wordt elke savegame die je opent ook corrupt, dus die kan je ook nooit meer op een andere xbox gebruiken. Oja, en je kan geen spellen meer installeren
Je mag hier niet praten over omgebouwde consoles, dit ben ik dan ook absoluut niet van plan. Ik heb me ook al op Google begeven gedurende mijn zoektocht naar het antwoord op mijn vraag. Omdat ik hier naar mijn idee altijd het meest duidelijke antwoord krijg, ga ik hem nu stellen. Mijn oude Xbox heeft een RROD en is gebanned van Xbox Live. De RROD kwam toen ik na de ban een game speelde die vastliep, bij het opnieuw opstarten kwamen de lichtjes tevoorschijn. Helaas pindakaas. Geen garantie meer op de Xbox en was ook niet van plan om MS lastig te vallen met mijn illegale Xbox. Nu wil ik dus een nieuwe kopen, ondertussen zijn ze er natuurlijk met HDMI en grotere harde schijven. Ideaal dus. Wat ik me alleen afvraag is, ben ik nou al mijn savegames (gewoon van originele games) en mijn gamertag kwijt? Of kan ik die recoveren/overzetten via de transferkit. Zoals duidelijk wordt gaat dit verder echt niet over de ombouw oid, ik wil gewoon weten hoe dat nu zit met een nieuwe console en de aanverwante processen, zou echt naar zijn als ik met GTA weer opnieuw moet beginnen bijvoorbeeld. Op tweakers is hier trouwens ook een heel topic over, maar het vervelende is dat ze daar zo door elkaar heen zwammen over van alles, dat je er weinig wijs uit wordt.
Sinds ik hier vragen over xbox 360 in het algemeen mag vragen, Waar is de 360 momenteel het goedkoopst? Misschien ergens nog een aanbieding ofzo? Of iemand toevallig van de zijne af moet?