Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb van iemand op de Gametrailers forum een betacode gekregen. Het is wel voor de US beta, maar ik heb een US PSN account, dus ik ga het proberen. Die gozer had nog een over begreep ik. Dus mochten er mensen met interesse zijn :) Al weet ik niet 100% zeker of dit gaat werken natuurlijk.
     
  2. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een EU code zoekt.

    http://www.esl.eu/de/bfbc2/beta

    Confirmed working, heb er zojuist een key af gehaald, ben nu de beta aan het downloaden.

    Ik heb nu overigens ook een US key over, als iemand intresse heeft eventueel.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Code werkt, downloading now. benieuwd. Heb de MP gespeeld in Keulen en vond het wel ok, maar de trailers van de laatste tijd zijn meer dan ok .
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  4. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook aan het downloaden :thumbs:
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    In het spel bij het main menu doe ik play now.

    Dan krijg ik Create account en vervolgens zegt ie dan gewoon failed. Ze bedoelen zeker dat ik hier moet inloggen? Al heb ik geen EA account dacht ik.
     
  6. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik was zoals gewoonlijk weer te laat met een key:mad:, iemand nog een EU key over
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er net 2 uurtjes opzitten en Kenkerr wat issie vet geworden ! Voelt echt veel beter aan als deel 1 , ziet er echt goed uit , hit detectie is subliem en t voelt en oogt ook een stuk volwassener in mijn gevoel.

    en de Physics zijn ook echt van een hoog niveau , je ziet het terrein echt veranderen na 10-15 min spelen. Ik ben echt overdonderd , Een COD killer , in mijn ogen zeker.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In die 2 filmpjes op de vorige pagina noemen ze de vernietiging van de grond (dus allerlei gaten in de grond) een vernieuwing, maar dat zat ook al in Deel 1. :9

    Maar voor de rest is de vernietiging er alleen maar op vooruit gegaan, echt vet ja hoe nu zelfs gebouwen kunnen instorten. _O_
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Mij doet het eigenlijk nog weinig, het voelt juist bij mij meteen als als BC, en online vond ik die echt 3X niks. Vooral qua besturing blijft het zo stroperig gaan, ik weet niet. Dan vind ik qua ease-of use COD beter. Maar ik oordeel nooit te snel. Ik ga em later wel weer even doen.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    Awesome. _O_
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    *willen hebben voor avatar doet*
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Je kunt nog lang niet alles opblazen he. Ik stond in een huisje en gooide een granaat maar er gebeurde zeer weinig, toch jammer.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja wat wil je met een granaat? Die zijn ook niet gemaakt tegen voertuigen/constructies maar anti-personel.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Plaats een C4 op de juiste plaatsen. miss werkt dat?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Dus als je in het echt een granaat tegen een stenen muur aan zou gooien, zie je geen schade , wil je zeggen? :) Het lijkt mij sterk, maar zeker weten doe ik dat niet.
     
  16. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou ook niet leuk zijn als je met een paar standaard granaten een gebouw plat zou kunnen leggen.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wow das echt wel kneiter vette destruction. Hopelijk kan het bij alle muren en niet bij toevallig 1 a 2 muren in een level.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb Battlefield 1 nooit gespeeld, maar BF1943 wel helemaal dood gespeeld, valt het qua gameplay een beetje met elkaar te vergelijken? Dus niet dat je doodgaat van een kogel in je teen zoals bij MW2?
     
  19. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik blijf je reacties hilarisch vinden, overal zeg je weer hetzelfde over COD MW2. Volgens mij heb je het 1 keer meegemaakt? Ik maak het iig niet mee in MW2 dat iemand met al zijn health(!) dood gaat door 1 kogel in zijn teen..


    ProCeela, hoe is de besturing?! Dat vond ik altijd kwalijk aan BF1942 en 1943, zodra je een huis oid binnen ging voelde je een soort lag waardoor het besturen nogal stroperig/traag ging.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    nou ik heb het ook al een aantal gezien en meegemaakt en mijn maten ook maar kan ook bij iedereen verschillend zijn en met de connectie te maken hebben.

    maar die Beta is toch alleen voor de PS ? of ook inmiddels voor de Xbox360 ?

    ik wil wel ff spelen :D

    gaat hem hoe dan ook wel kopen, MW2 wordt ik na een half jaar toch altijd zat ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina