[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Zonde dat ze meteen weggaan als je dood gaat. :cool:

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Is dat zo?... ik had namelijk vandaag nog een revenge met claymore in Hardcore S&D.. dus hij zal wel nog tijdje blijven staan ofzo..

3. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    In HC S&D blijven ze staan, maar dat is ook een non-respawn mode;)

4. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Tsja lijkt me logisch dat ze weggaan bij bijv. domination anders kan je hele level volplanten bij wijze van spreke whehe..
    Ik doe btw bijna alléén maar S&D en HC S&D. Leukste modes imo, alleen schieten de challenges dan niet zo op.

5. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    je kan die emergency airdrops ook sparen.

6. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    haha en dan zeker 3x tegelijk emergency airdrops doen

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Net een game 68 kills, 10 deaths. Speelde ook zelfs nog een tijdje met red bar, kut verbinding. :mad: Jammer dat de game net afgelopen was, had net chopper gunner. :'-(

8. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde dat die kutdingen er überhaupt in zitten.
    Gelukkig heb ik er nog maar 3 gezien.

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Nogmaals: Scavenger

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ah eindelijk "cold-blooded" perk!
    m'n K/D had anders wel een half punt hoger gelegen als ik die bij het begin had gehad :mad:

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Jezus wat is dat voor wapen met zo''n UAV ding eraan8)
    Pff, tot nu toe heb ik me eigenlijk alleen maar geërgerd aan de multiplayer.

Het is gewoon zo'n chaos dat er (bijna) geen skill meer aan te pas komt. Niet helemaal waar natuurlijk, maar het is wel echt een casual shooter ivm een Battlefield o.i.d.

Maarja misschien als ik de mappen ken dat het dan meer op skill aankomt aangezien ik nu geen flauw idee heb waar ik wel en niet kan lopen zonder neergeknald te worden:9

12. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Het enige wat ik eigenlijk tot nu toe nog jammer vind aan de multiplayer is dat de assault rifles de game gewoon domineren. Alleen de vierde Light Machine Gun kan nog een beetje meedraaien maar voor de rest zie je bijna iedereen met de Skar, M4, FAMAS etc. Niet dat ik me er zelf ook niet aan schuldig maak maar ik vind het jammer dat Infinity Ward bij het mapdesign er niet aan gedacht heeft om ook de Submachine Guns wat maps te geven waar ze op kunnen uitblinken. Ook sniperen gaat eigenlijk niet meer behalve op Derail en Wasteland en dat vind ik jammer.

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Dat blauwe ding? Dat is een Heartbeat sensor :9. Idd irritant, maar er is een perk voor om hem jouw niet te laten spotten, helaas is deze soms wel een beetje buggy!

14. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tja, het is een mooi verhaal, maar als jij klaagt dat je teamgenoten je kratten jatten terwijl jij er naar eigen zeggen 7 a 8 kratten dropt. Wat verwacht je dan?

Misschien een idee om ze niet te sparen???? Zodat je ze wel zelf kan pakken en iemand niet je ac130 jat. En als je alles tegelijk wilt droppen kijk dan waar het beste inzit en zorg dat je die als eerste uitpakt.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het idee van de emergency airdrop is toch JUIST dat je je teamgenoten ook een kadootje geeft. Ik geef aan de mensen uit mn friendslist altijd aan waar en wanneer ik de emergency airdrop ga gooien zodat ze ook een kratje kunnen komen halen en we elkaar rugdekking kunnen geven terwijl we onze kadootjes uitpakken :D

16. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind toch dat snipen wel gaat. Ik noem mezelf geen pro, maar ik kan toch wel wat kills krijgen d.m.v. van een sniper. Derail en Wasteland zijn inderdaad maps waar je kan snipen, maar bij Afghan ook. Neem Domination als voorbeeld, en een .50 cal met HBS en Thermal. Je kan vlag C makkelijk verdedigen van tegenstanders die vanaf vlag A komen. Je kan aardig wat kills krijgen als je wat naar beneden gaat bij vlag C en dan gaat snipen bij vlag B. Zo heb ik toch wel een aardig aantal kills gekregen.

17. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    zo hoort het Delphiki :thumbs:

18. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    met thermal is het geen sniper meer :/

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet :eek:? Ik vind het juist heel goed passen bij een sniper. Of mis ik nu wat?

20. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    net zoiets als de acoq op de sniper toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina