[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zozo das handig, heb wel vaak namelijk dat iemand (of meerdere) naar binnen vlucht net voor ik ze kan raken. Of dat ze afgeschoten worden 8)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik pakte eerst die RPG op die daar lag, vervolgens meteen een predator op die heli. Overschakelen naar RPG en die 4 guards daar beneden neerhalen. Vervolgens even wachten en dan een stuk voor die bunker/gebouw een predator plaatsen, dat veroorzaakt een grote explosie en schakelt zowat iedereen uit daarzo. Dan daarheen rennen en een predator op die truck die aan komt rijden vuren. Vervolgens richting de sub gaan maar even wachten bij die containers tot dat je weer een predator kan afvuren bij de sub. Vervolgens snel erheen rushen. Duurde een paar keer bij mij maar uiteindelijk lukte het toch al aardig snel.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Het is gelukt! :)
     
  4. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Netjes!

    Zelf deed ik dit:

    Flink veel rennen en knifen, en rechts aanhouden. Af en toe een mooi geplaatste predator missile en hoppa!
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Rechts aanhouden is ook volgens mij de beste manier om het te doen. Zo heb ik het ook gedaan.
     
  6. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Het is zoiezo wel verstandig in het spel om langs de zijkanten van een level te lopen. Niet altijd even leuk, aangezien je soms wel wat spektakel zou kunnen missen, dat wel.
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Yeeeh, in 1 gameplay uitgespeeld. Ofc eet/pis pauze's :p Vriend kwam ook langs.

    Zieke game _O_

    Nu nog een guide voor de intels, misschien morgen als ik tijd heb.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Voor de mensen die hem uit hebben op Veteran:

    In Loose Ends, vlak voordat je die data moet downloaden, komen er dan helemaal geen enemies tot je die triggert met die download? Als dat zo is spam ik gewoon eerst een half uur de hele omgeving vol met claymores om daarna pas die download te starten.
     
  9. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Geen idee, eigenlijk. Maar ik denk het haast wel. Ik ben zelf via de kelder het huis in gegaan. Vond dat echt een simpele missie :+

    Ik spoiler mijn dingetje niet, omdat er toch geen belangrijke info instaat :cool:. En er zijn zoveeeeel huizen in CODMW2.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Dat kan idd, ik heb eerst ook alle uitgangen geclaymored en vooral ook de oprit bezaaid. Denk erom dat je ze niet te dicht bij elkaar zet want dan gaan ze allemaal tegelijk af
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2009
  11. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben serieus iets van 20-30 keer dood gegaan in die missie. Vond het eigenlijk niet zo moeilijk, paar missies gingen met een beetje moeite maar dat is dan alles. Nu nog iemand vinden om Spec Ops mee te doen!
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Heb de game uit en hij was erg vet. Coole wendingen in het verhaal enzo en goede presentatie. Toch ben ik wat teleurgesteld. Dat kan natuurlijk zijn omdat ik Uncharted 2 kortgeleden heb gespeeld en die qua epicness toch een stuk te hoog gegrepen is voor Modern Warfare 2. Toch heb ik me enorm vermaakt met de singleplayer, maar het is niet de GOTY.
     
  13. D_Vlaine

    D_Vlaine Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy *beep*, hoe hebben jullie het einde van Loose Ends gehaald op Veteran? o_O

    Mijn checkpoint zit vlak voor die afdaling naar beneden, waar al die ventjes lopen, terwijl Ghost nog een heel stuk achter mij loopt. Dus ik spawn zeg maar, dan word ik meteen VOL van achteren geraakt, als ik dan naar voren loop krijg ik die 10/15 op me af en ik heb amper de tijd om naar de zijkanten te lopen.. ><

    Missie overnieuw doen dan maar, en zorgen voor een betere checkpoint?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Ik had daar ook een checkpoint. Toen ben ik helemaal naar rechts gerend, twee a drie gastjes afgeschoten, dan flashbang en een granaat of schieten en schietend naar beneden rennen. Met een beetje mazzel heb je het dan gehaald.
     
  15. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat had ik ook, spacede em toen hard.. ik zou gewoon doorgaan. Als je naar beneden moet kan je ff op de grond liggen.. Dan kan je niet van achter genomen worden. Dan kan je de gastjes neerknallen of een paar flashbangs gooien. ik zou em niet opnieuw doen
     
  16. D_Vlaine

    D_Vlaine Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Alright, ik ga wel weer proberen. :)
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Op dat stuk moet je gewoon ook een beetje mazzel hebben.
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag call of duty 4 modern warfare en modern warfare 2 gekocht.
    Deel 2 is tof.Echt een mooi spel.Ben voor het eerst nu met online bezig.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ook CoD 4? Denk niet dat je terugwil naar 4, hoogstens voor de redelijke SP
     
  20. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    De SP is toch nog behoorlijk specatculair, al is het al 2 jaar oud. Vind vooral het verhaal in 4 beter.
     

Deel Deze Pagina