~ Informatie / Screenshots \ Trailers / Boxart \ Achievements / Officiële website \ Opmerkingen ~ Platforms Xbox 360 ~ Uitgever Microsoft Game Studios ~ Developer Epic Games ~ Genre TPS ~ Release datum 2010.. [gb]Informatie:[/gb] ^top [gb]Screenshots:[/gb] Nog helemaal niets! ^top [gb]Artworks[/gb] Niks, nada, noppes. ^top [gb]Trailers:[/gb] Niets nog. ^top [gb]Achievements:[/gb] Nog niet bekend. ^top [gb]Boxart:[/gb] Nog niet bekend. ^top [gb]Officiële website:[/gb] - ^top [gb]Opmerkingen:[/gb] Het zit er natuurlijk al aan te komen, maar iedereen weet dat er een derde deel in de Gears of War reeks zal komen. Momenteel is er nog niets bevestigt, noch is er beeldmateriaal verschenen. Wél is er het bericht gekomen dat Microsoft op dit moment bezig is met mensen rekruteren voor verschillende projecten. Zo zoekt Microsoft onder andere mensen om aan Epic Games franchises te gaan werken. Het wordt dus nog afwachten. Maar goed, wat vonden we van Gears of War 2, en wat vonden we van zijn voorganger? Persoonlijk vond ik Gears of War 1 stukken vermakelijker dan het tweede deel. De storymode is welliswaar beter in Gears of War 2, maar online wint zijn voorganger het toch, vind ik. Al beschikt deze niet over een Horde mode. Mijn vraag aan jullie is dan ook, wat zien jullie graag in Gears of War 3 verschijnen, wat moet er verbeterd worden en welke kant moet het derde deel op gaan? Share your thoughts! ^top
zolang ze maar de online ervaring van gow 1 terugbrengen, dus niet meer die lag en kanskills. Bij gow1 was het gewoon zo, dat al sje iemand vol schoot met de shotgun, hij dood was. Bij gow2 kon je iemand wel 3x vol in zijn rug schieten en was hij nog niet dood. Zaten gewoon teveel niet kloppende dingen in gow 2, vond daarom gow 1 online een stuk leuker.
Gears of War 1 leverde echt spannende shoot-outs op, ook tactisch stond het erg sterk vond ik. Het was snelle actie, maar er kwam ook tactiek bij kijken. En inderdaad, het is erg hatelijk om naast iemand te staan, die recht in zijn/haar rug te knallen en vervolgens te zien krijgen dat de kogels er dwars door heen gaan. In Gears of War 1 had je tenminste (als de lag mee zat) direct impact, de kogels spatten in het lichaam en flats, tegenstander uit elkaar gespat. Ook de manier waarop je matches kon zoeken vond ik veel beter, nu heb je matchmaking, wat nogal lang kan duren. In Gears of War 1 kon je het aantal rondes kiezen, een bepaalde map uitzoeken en dan kwam je in de lobby. En wat heb ik me in het begin van Gears of War 2 ge-ergerd aan die smoke grenades..
SP nog beter maken dan deel 2, die beter was dan deel 1. Horde uitbreiden, en de MP terug brengen naar zoals die was bij 1. En zorgen dat er geen hostpower meer is.
Hmm, laatst las ik nog ergens dat er bij Microsoft gezegd was dat er pas een nieuwe Gears of War kwam als ook de nieuwe Xbox uit komt over een paar jaar...
Ja ik ook, volgens mij had ik het op Nu.nl gelezen dat GoW pas bij de nieuwe Xbox komt, dus over 3-5 jaar.
Dat gaat om Unreal Engine 4, niet Gears of War 3. Epic heeft zelf aangegeven dat Gears 3 pas in 2011 op zn vroegst uitkomt.