Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ligt het aan mij of zie je gewoon amper iemand lopen? Ik snap het niet. Ik begin te lopen en kijk rond, en het enige wat ik zie is een tank van de vijanden maar nooit zie ik mannetjes rondlopen van de vijand. Gisteren toen ik speelde zat ik ineens in een ander gebied van de map waar het krioelde van de vijanden...ik snap zeg maar niet helemaal waar ik heen moet.
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, nogmaals dan, ik hou er niet van om dood te gaan doordat iemand zit te sproeien, komt geen skill bij kijken, alleen een snelle verbinding..

    Anyway, on topic: niemand die beta heeft die kan zeggen of het een beetje hetzelfde speelt als bf1943?
     
  3. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele feel qua besturing is wel hetzelfde , alleen is de hit detectie er flinkt op vooruit gegaan , je hoeft niet je hele magazijn leeg te knallen op iemand voordat ie doodgaat.

    Ja Als je BF1943 qua besturing ook niks vond , dan vind je dit ook niks.Het is niet zo straks en vergelijkbaar met als COD maar zo is battlefield altijd geweest en dat heeft ook zn charmes , je moet er mee leren omgaan. Ik had gisteren ook iets van 10 kill in een row , gewoon puur door strategie.
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik merkte ook dat er weer bullet drop aanwezig is! Volgens mij is dat weer voor het eerst sinds BF2? Maakt het imo wel een stuk leuker om te snipen. :) Hit detectie is idd een stuk beter geworden. Was voor mij samen met lag één van de grootste minpunten van BC. Ik kan niet wachten tot het volledige spel uit is. MW2 vind ik geen reet aan, dus een ijzersterke BF game is meer dan welkom. :cool:
     
  5. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de mensen die de beta hebben :

    Waar staan de EU servers?
    Zwitserland zoals in BC
    of in Amsterdam zoals in BF1943
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Bedankt voor de reacties, weet nu zeker dat ik m in huis ga halen! :)
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Goeie zaak. Dat zou wel erg cool zijn. Denk je dat dit bij alle wapens is geimplementeerd? (want dan zou je echt veel skill moeten hebben om op middenlange afstand iemand te raken met een gewone rifle)
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wel irritant dat je connectie de hele tijd wordt verbroken. Vanochtend vroeg ging het allemaal nog goed. Volgens mij gaan je stats en unlocks op die manier ook verloren, want tijdens het spelen ging ik naar rank 7, en bij 'my stats' staat rank 5. Ik mis ook een aantal badges en wapens die ik tijdens het spelen heb vrijgespeeld.

    Met de raketwerper had ik het ook. Zal dadelijk even bevestigen of het ook voor de andere wapens geldt. :)
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bullet drop was toch ook al aanwezig in 1943? Je merkte wel degelijk dat je voor een headshot op verre afstand iets boven zijn hoofd moest richten. En dit was ook zo het geval bij tanks.

    Zijn altijd leuke toevoegingen idd, maken het toch net wat dieper en realistischer.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Bij tanks was het iig WEL aanwezig bij BFBC1 maar bij de gewone guns (bv sniper) was het er niet iirc
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Dat was juist vet cool aan het spel, net als met dat vlaggetje in COD MW 1. ;)
    Wat is nu zaliger dan schieten met een tank en vervolgend twee of drie mensen tegelijk in een gebouw doden. Je ziet heel mooi vol die kogel erin gaan. Ze zouden ze een bullet time optie van moeten maken, alles in slow motion als je dat wilt. :)
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De thread op het beta forum barst uit z'n voegen m.b.t. de disconnects, en tot nu toe nog steeds geen officiële reactie van Dice. Je kan nog geen vier minuten spelen....:x Ik ga hem volgend jaar in ieder geval voor de PC halen, kan je tenminste op dedicated servers spelen i.p.v. op de brakke servers van EA. :emo:
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Volgens mij zit het niet in 1943, tenminste met snipen heb ik er nog nooit iets van gemerkt, en soms snipe ik naar de andere kant van het eiland, dus dan zou het wel op moeten vallen...
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Bij mij viel het altijd wel op op langere afstand, dat ik dan iets boven z'n hoofd moest richten voor een headshot. Maar dat kan natuurlijk ook te maken hebben met de afentoe belabberde hit-detection. :9
     
  15. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De hit-detectie is af en toe zwaar irritant idd. :mad:
     
  16. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb de Beta nu zo'n week denk ik en het speelt toch wel tof 8).

    Wat me wel opvalt is dat de assault class veruit de favoriet is en in mijn opinie ook de sterkste.

    Speel vooral met de Medic class en dat is echt tof! mensen reviven en healthpakketjes uitdelen laat je echt onderdeel van een team voelen, dit heb je met de andere classes iets minder. Alleen balen dat de guns van de medic zwáár crapp zijn (heavy mg's).

    Al met al een toffe game die vooral leuk blijft door het opblazen van gebouwen en het zo onmogelijk maken om echt te kunnen campen.
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Tja, dat is voor mij, als sniper, dus zeer slecht nieuws... :mad:
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Dude, er zijn altijd obstakels die niet kapot kunnen hoor. :+
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat vinden jullie eigenlijk van de killcam die ze hebben toegevoegd? Als defender zie je dat de recon class spelers vaak op dezelfde plekjes blijven zitten om zo vijanden te kunnen spotten en de kratten te verdedigen. Van mij mogen ze de killcam weglaten.
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Aan trailers te zien denk ik dat er maar weining ''niet'' kapot kan. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina