Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    uhhm 15 uurtjes ongeveer denk ik :)
     
  2. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.. Zat je opgesloten?

    Anyway, heb hem vamiddag ook gehaald, supervet!
    Het begin gaat idd wel allemaal heel langzaam maar het blijft interessant.

    Vraagje:
    Heb nu net dat geheime gesprek afgeluisterd, duurt het nou nog lang voor ik in de 'grote' stad (Milaan toch?) kom? Want hier kan ik me nou niet echt zo uitleven.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Je begint nu pas met de moorden, dus volgens mij ga je eerst naar de villa en daarna pas naar Venetie.
     
  4. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik al geweest. En ben daarna weer terug naar Florencia (toch?) gegaan. Maar er komt nog meer toch?:eek:
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wauw, net in Venetie gekomen! Echt prachtig. Ging meteen maar een stukje rond varen met mijn bootje en mezelf weer geupgrade. _O_

    Dat stukje ervoor was trouwens wel tof gedaan maar best wel WTF. Dan heb ik het dus over ( Alleen kijken als je al in Venetië bent geweest )
    Dat stuk met Altaïr, raar stukje maar wel leuk gedaan.

    Vind die filmpjes van Project 16 ook wel raar.
    Ik ben nog niet zo ver daarmee maar ik denk dat het Adam en Eva zijn ofzo. :+
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wel jammer dat je alleen 1 missie doet in Rome en voor de rest daar niet mag/kan rondlopen :mad:
     
  7. YoshiNL

    YoshiNL Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een puzzel waar ik echt niet uitkom, maar ik zie het gewoon niet. Heeft iemand een tip?

    Het gaat op de puzzel waarbij je 5 foto's moet zoeken met dit kenmerk :
    Met hun kracht MAAIDEN ze hun vijand neer
     
  8. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb de game nog niet, maar deze ACII timelapse movie van Eurogamer ziet er prachtig uit. Mooie muziek ook.

    Click.
     
  9. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net begonnen maar het oogt tot nu toe een beetje saai blijft dat zo?
     
  10. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Ja, superr saaaiii..
     
  11. Spartan B028

    Spartan B028 Kamerikaan

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    In al die filmpjes zie je buiten de stad ontzettend grote en open velden. Zijn die ook te betreden of is het allemaal heel beperkt (Fable style)?
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Kun je gewoon betreden, maar er is weinig te doen.

    Oh and @Fiasco, het was dus duidelijk geen kwestie van alleen B indrukken. Ik moest verdomme heel wat acrobatiek uitvoeren en klimmen en shit en drie fucking hendels overhalen voordat die fucking deur openging! Ik kreeg zowat een beroerte van die Prince of fucking Persia moves die ik allemaal moest uithalen. Fuck!
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Uitgespeeld! Wat een vette game is dit, laat AC 3 maar komen :D. Ik heb er in totaal 16 uur, 34 min en 41 sec over gedaan :9, veel side missies heb ik niet gedaan, maar ik ben ook niet constant bezig geweest met de main missies.

    Nu nog 'even' alle glyphs + veren + overige dingen doen, en dan was dit zeker wel 1 van de toppers die ik dit jaar gespeeld heb :).
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    _O__O__O__O__O__O__O_

    Ook uitgespeeld! Ik heb alle glyphs ook, maar sommige waren echt te ziek om op te lossen. 8)
    Maar wat een vette game!! En wat een vet einde!! Ik heb ook bijna alle achievements, ik laat alleen die van de feathers maar even zitten. :9

    Ik heb er 17 uur en 10 minuten over gedaan. Helaas zit er geen achievement in om alle towers te vinden. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar kan je zien hoeveel uur je er over hebt gedaan? :)
     
  16. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Alle plaatjes met zwaarden bij elkaar zoeken
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die vond ik ook irritant, aan de hint zag ik wel wat ik moest doen, maar uiteindelijk kwam ik er maar niet achter :9

    Dit is de oplossing voor die puzzel:
    King Arthur, Joan of Arc, Perseus, Atilla the Hun



    @Fiasco:

    Bij opties en dan naar statistieken gaan, daar kun je alles zien (gelopen, geklommen, geld uitgegeven, gespeeld, etc.) :)
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  18. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Over het einde:

    Wel bruut, alleen wel een beetje makkelijk van ze om het naar die 2012 maya zooi te hinten :+
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170

    Dit is dus een spoiler voor het einde, dus niet klikken als je hem niet hebt uitgespeeld :9
    Haha, idd, ik ben donderdag nog naar de film 2012 geweest, en dit herinnerde me er weer aan :D
     
  20. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje. Redelijk in ben nog redelijk in het begin va het spel. Ik heb voor de eerste keer wapens gekocht. Ik had al wat geld dus heb ik ineens twee zwaarden gekocht. Die kan ik ook niet meer opnieuw kopen in de winkel. Als eerst had ik het betere zwaarde gekocht en dan nog een ander. Nu kan ik enkel dat tweede minder goede zwaard gebruiken om te vechten en vind ik nergen hoe ik dat eerste en betere zwaard kan gebruiken. Niet in de inventaris en niet door op RB te drukken. Opnieuw kopen gaat ook niet want dan zeggen ze dat ik het al heb... weet iemand wat ik fout doe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina