Heb de full game even gespeeld en moet zeggen vond je deel 1 leuk, zal deel 2 je ook wel bevallen. Er zijn wat minpuntjes maar deze game met kameraad is dan wel meesterlijk en dan zie je die niet snel meer. Erg zonder is wel dat de game super snel al herhaaldelijk word en de zin in spelen er zo snel uit is...erg jammer! Daarna even borderlands gespeeld en daar kan die game gewoon NIET tegen op dus dat was wel erg slechte zet die tegelijk kopen
MX vs. ATV REFLEX™ - Demo http://marketplace.xbox.com/en-US/g...fe-1000-9115-d80254510829/?p=1&of=0&bt=0&sb=1 Je moet wel een US account hebben met gold.
Uh...que? Alleen al vanwege die suffe cover ga ik m niet downloaden, buiten t feit dat ik er nog nooit van gehoord heb !
Was ook een leuke demo (die ik al op de vorige pagina had gepost Powerlines. ). Wel alleen de tutorial nog gespeeld, maar dat geeft al een aardig beeld van wat je allemaal kan. Nog eens spelen, maar op dit moment denk ik dat ik em wel eens ga kopen. Als de huidige golf van games voorbij is that is...
Ik zag hem vandaag op de marketplace verschijnen, dus ik ging het heel snel posten, zodat ik de eerste was. Ik was even bezig om Dulle's manier van posten na te apen, zodat het netjes leek. En nu was het al gepost In ieder geval heb ik wel wat geleerd over iets netjes posten.
Waarschijnlijk dat mensen m traag vonden spelen gok ik? Zo zit de game in elkaar! Heb vroeger Tropico lang gespeeld op de PC, erg leuk! Demo even gespeeld (tutorial + campaign) en ga m denk ik wel weer kopen, alhoewel er zo te zien niet heel erg veel veranderd is tov de vroegere Tropico, maar het zal wel weer verslavend worden (als je van dit soort games houdt).
Jurassic: The Hunted Demo http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d80241560870/ Je moet wel een US account hebben met gold.
Er is echter een limiet op het accounts aanmaken en dan een maandje gratis gold te krijgen he? Want dit merkte ik een tijdje geleden, toen wilde ik ook een demo van de US marketplace halen,dus ik opnieuw een account aanmaken maar mooi niet dat ik een gold offer kreeg
Het staat nog niet in deze thread dus bij deze Demo: Winter Sports 2010 - Multiplayer Demo Content: Winter Sports 2010 - Multiplayer Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: Welcome back to the world of winter sports! - Download the demo.
Geloof me mensen. Deze game is NIET mis. Althans, ik woonde een gameplay demonstratie bij tijdens de GC in Keulen en ik was zeeeeeeer onder de indruk van deze game. En dat is uniek voor zo'n game.
Ik heb hem gedownload en ben bij voorbaat wat sceptisch over dit soort games (winter spelen gedoe), maar ik ga hem morgen eens testen! Mooi om te weten dat hij in de smaak valt.