Valt ook wel weer mee. Zo nu en dan heb ik matches waarbij ik echt alles raak, En andere keren raak ik weer geen ene flikker
Het is zo raar en zoveel speelt tussen je oren.... Als jijzelf en/of je team eenmaal begint te klagen dan gaat het moraal ook meteen omlaag. En hoe vaker je op lame ass manieren word vermoord (predators, choppers, noobtubes) hoe geïrriteerder je raakt en hoe slechter je schiet.
Anderzijds... Als het tegenteam ontzettend zielig begint te schreeuwen en schelden over de voicechat dan is de drang om hun te nuken nog groter en speel je ook beter
Laatst wel met spanning.... Kwam met mijn team in een server en iemand begon meteen "heeeey k*nkerlijers jullie newbies gaan eraan". Denk je van gôh... Eindelijk eens nederlanders in de server gaan ze zo doen
Dus nuke weer aangezet en echt met zweet in m'n klauwen de 25 gehaald (mede dankzij mijn harrier en AC130 moet ik eerlijk bekennen). Iedereen van mijn team was mij aan het verdedigen zodat ik de 25 killstreak zou kunnen halen, Dat was wel lief van hun
*click*... bliep... bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...... *BOOM*
Jammer dat de meeste van dat andere team al de server waren uit gegaan voordat de nuke af ging Klik om te vergroten...