Ik zei toch dat de prijs op gamestop niet accuraat was en dat de prijs heel erg zou gaan zakken tot een meer guitar hero prijsje? Volgens mij is het zelfs nog goedkoper dan Guitar Hero. Click Zoals ik ook dacht je koopt de board en krijgt er een game bij en niet andersom, gezien de gameplay van de game is er meer werk in het maken van de board dan in de game zelf heb ik het idee.
€70,- is wel weer heel goedkoop! Wellicht standaard prijs voor 360 artikelen die nog niet te bestellen zijn. Activision's sports title dated for November Publisher Activision has announced that Tony Hawk RIDE, complete with skateboard, will be released on November 20th for Xbox 360, Wii and PlayStation 3. The firm has also announced a special limited edition of the game will be available via retailer GAME. This version features a unique red and black skateboard peripheral, with a Tony Hawk logo design. The special edition and normal edition are available to pre-order from all major game websites for £99.99. Activision announced last night that Tony Hawk Ride will only be released in Germany, US and UK this year, with the game expected to hit other countries in 2010.
Mij leek deze game wel leuk, maar nu ik dit heb gezien Dan doe ik liever via controller ipv steeds met de voorkant van skateboard om hoog te gaan.
Ziet er leuk uit, die tracklist dan he. De game reageert echt heel erg traag man, op dat gameplay filmpje van GC 09.
Met de tracklist zit het altijd wel goed bij een Tony Hawk game. Pluspunt was dat het altijd lekker afwisselen was. Alleen Wolfmother met Joker & The Thief is niet echt origineel meer. Wel tof nummer tho.
[ign]14222060&downloadURL=http://xbox360movies.ign.com/xbox360/video/article/104/1048631/tonyhawkride_vdr_112009_flvlowwide.flv[/ign] [gt]59354[/gt] Toppertje.
Cijfers zijn wel erg uiteenlopend. Of rond de 4 / 5, of rond de 8 / 9. Gemiddeld gezien scoort ie niet hoog genoeg om zo een duur accessoire aan te schaffen.
Mja, niet hoog, maar GT zit er ook wel eens naast. Komt wel eens meer voor dat ze kleine foutjes en bugs heel erg mee laten wegen in het eindcijfer, in de onwetendheid dat het met een druk op de knop verholpen was. Maar goed, anderzijds, hoe betrouwbaar zijn de 8en en 9s?
Ik heb de review van GT even bekeken en als ik dat zo mag horen en zien geloof ik geen zak van al die 8en en 9ens. GT zeikt de gehele besturing af: niet accuraat genoeg, te weinig mogelijkheden, sturen is een kwelling en een trick uitvoeren is onmogelijk. Als dit allemaal niet naar behoren werkt, wat blijft er dan nog over voor een TonyHawk game?
Metacritic (een site die alle reviews bij elkaar optelt en een gemiddelde geeft, voor wie het nog niet weet) heeft voor deze game een 59. Voor de duidelijkheid, dat is lager dan Teenage Mutant Ninja Turtles: Turtles in Time Re-Shelled ... IGN geeft een 5, Giantbomb een 2, kortom: heeeeeeel ver weg blijven van deze game!
Kolere, wat een schijtgame zeg. Die skateboard controller voor de PS2 was nog relaxter. Die hond ownt echt!