[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had vandaag een dag dat helemaal niets lukte en dat bijna iedereen steeds gele streepjes had. Ik pak dan meestal een SCAR zodat ik iedereen nog gewoon raak. Ik merk direct als een verbinding niet lekker is omdat mijn M16 (in dit geval nog even de Famas aangezien ik net in Prestige ben gegaan) kogels dan niet aan komen. Hoe vroeger je speelt, hoe beter vaak de connectie is aangezien die Amerikanen dan nog liggen te pitten. Dus het kan goed zijn dat dit gewoon aan de verbinding ligt en dat merk je ook vrij snel. Ik blijf zelf nu steeds schommelen rond de 1.6 wat mijn K/D ratio betreft.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Sowiets heb ik ook wel last van. Vaak dat ik denk; wattefak hoezo gaat het nu opeens zo kut?! Soms helpt het om naar een andere server (tegen andere mensen) te gaan..
    Andere keren merk ik sowieso verschil:
    - Koude handen, als ik van buiten kom ben ik veel slechter
    - Overdag/'s avonds, in de avonduren komen véél meer mensen online.. Daarbij veel meer mensen van wie het niveau lager is.. Dus wordt het makkelijker.

edit: Hoe zit het nou eigenlijk met killstreaks? Als je bv een chopper verdient hebt en je gaat dood.
    Daarna zet je hem aan en haal je er gelijk #kills mee.. Dan krijg ik niet weer mijn eerste killstreak? Hoe werkt dit?
    Volgens mij tellen kills die je met een killstreak-award maakt alleen mee naar je volgende streak-award, wanneer ze:
    A- In hetzelfde 'leven' gemaakt worden.
    B- Niet gemaakt worden door een 'gejatte' award (aka een supply crate van iemand anders die jou een chopper geeft).

Klopt dit? Of heeft iemand een mooi overzichtje van welke kills nou wél en níet meetellen naar je streak?
    Ik weet wel dat wanneer de ronde over is, je killstreak gewoon doortelt in de volgende ronde.
    Dus als je 3 kills haalt en je bent niet dood gegaan maar de ronde is wel over, haal in de volgende nog een kill en je krijgt je award voor 4 killstreak.

Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  3. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een killstreak niet met een killstreak reward beginnen, als je eerst 1 kill doet en dan je chopper oid dan telt het wel mee (weet het niet 100% zeker)

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist een personeel record gezet met Sabotage, 30-2 \o/
    Komt in de buurt van CoD 4 record op de pc :+

Ik vermaak me goed met deze game.

5. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    In CoD4 had ik ooit in de map 'Shipment' 96 kills en 27 deaths in SabotageO-)

Wat is/zijn trouwens jullie favoriete map(s)?
    Ik vind 'Sub Base' echt heel vet, en die Airport-map. 'Wasteland' is ook wel ok, vond ik eerst de kutste map die er is, maar nu vind ik hem wel tof.

6. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Shipment.... Pfoeh 8)

Record is nog 168 - 24 met Headquarters.

In MW2 nog niet weten te verbeteren. Het is maar 1x voor gekomen tot nu toe dat ik boven de 100 kwam. Maar toen had ik emergency airdrop aan staan en die waren heel erg lief voor me :+

1ste prestige level 33. K2D 3.37 \o/ Killstreak staat vooralsnog op 42. Moet m'n record van WaW van 67 nog verbreken maar toen liep ik ook te lamen met tanks :+ Blijven stelen van de tegenpartij éh ;)

7. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Damn jij bent wel echt vet goed dan!:eek:

8. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Valt ook wel weer mee. Zo nu en dan heb ik matches waarbij ik echt alles raak, En andere keren raak ik weer geen ene flikker :eek:

Het is zo raar en zoveel speelt tussen je oren.... Als jijzelf en/of je team eenmaal begint te klagen dan gaat het moraal ook meteen omlaag. En hoe vaker je op lame ass manieren word vermoord (predators, choppers, noobtubes) hoe geïrriteerder je raakt en hoe slechter je schiet.

Anderzijds... Als het tegenteam ontzettend zielig begint te schreeuwen en schelden over de voicechat dan is de drang om hun te nuken nog groter en speel je ook beter :+

Laatst wel met spanning.... Kwam met mijn team in een server en iemand begon meteen "heeeey k*nkerlijers jullie newbies gaan eraan". Denk je van gôh... Eindelijk eens nederlanders in de server gaan ze zo doen |:-

Dus nuke weer aangezet en echt met zweet in m'n klauwen de 25 gehaald (mede dankzij mijn harrier en AC130 moet ik eerlijk bekennen). Iedereen van mijn team was mij aan het verdedigen zodat ik de 25 killstreak zou kunnen halen, Dat was wel lief van hun :+

*click*... bliep... bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...bliep...... *BOOM* :thumbs:

Jammer dat de meeste van dat andere team al de server waren uit gegaan voordat de nuke af ging :+

9. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Ik speel nu ongeveer 2 avondjes Free for all, en wat me opvalt is dat ik nog maar in 4 of 5 maps heb gespeeld. En zoals ik uit deze post opmaak zijn er 16 online maps? Moet je die andere nog unlocken? Of zijn die maar bij een bepaald soort game te spelen ( zoals free for all, deathmatch of team deathmatch?

En er zullen vast ook wel weer nieuwe online map packs komen. Hoeveel map packs zijn er verschenen bij call of duty 4? Heb die game namelijk bijna niet online gespeeld. Achteraf spijt van damn wat is het vet en verslavend\o/

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er ook aan wat je speelt. Met domination kan je makkelijk een ratio van 3.00 halen, zelf speel ik SnD en heb ratio van 2.75. Maar sommige die alleen domination enzo spelen hebben ratio van rond de 4.00, 1tje zelfs 15.00 :D.

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Toffe maps = Faleva, Highrise, Invasion, Karachi, Rundown, Skidrow en Subbase.
    Kut maps = Afghan, Derail, Quarry, Underpass, Wasteland

Ziek record man, en ee oede KD voor je level. _O_

Haha ja dat heb ik ook altijd. Als ik van die kut campertjes of domme killstreaks je ownen word je vaak geirriteerd en dan speel ik dus ook automatisch slechter.:lol:

12. Sir Price 88

Sir Price 88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb problemen bij het vinden van online servers/games/matches...

Ik kom nergens in, telkens zoekt ie van 0 tot 100% en begint weer opnieuw.

Heeft dit te maken met het feit dat me NAT op strict staat?(of is dit alleen van toepassing bij het spelen tegen vrienden?

Hoop dat iemand mij verder kan helpen..!

13. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121516

In dat topic kunnen ze je hopelijk verder helpen.
    Via dat topic heb ik mijn NAT namelijk ook goed kunnen krijgen;)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren ook een aantal potjes gehad met belabberde connectie. Dan werd er dus een kut host uitgekozen -> nieuwe host werd gekozen. En dit duurde afentoe zo lang dat we weer in de lobby gingen met de melding: 'Connection timed-out' ofzoiets. Wat houdt dit in?

Eigenlijk alleen maar gisteren die problemen gehad, verder niets dan lof.

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    zijn er ergens multiplayer map plattegronden te vinden?
    edit; vind btw bijna alle maps vet, alleen wasteland wat minder en dat enorme sneeuwlevel.

Laatst bewerkt: 22 nov 2009
  16. lukeman

lukeman Up and running...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet nog niet wat ik van de game moet vinden eigenlijk. Ziet er wel leuk uit, speelt wel redelijk maar het is wel erg veel arcade geworden met al die gadgets, killstreaks, rewards, accolades en andere troep.

Paar grote missers imo, voorheen werden de kills van het vijandige team altijd met rood aangegeven en je eigen team in het wit. Nu hangt het ervan af in welk team je speelt. Vind dat erg onduidelijk.

TK's in HC zijn nu ook niet meer zo duidelijk te zien, voorheen kon je er niet omheen.

Headshots: vond het subtielere "ping" bij een headshot wel zo duidelijk, nu komt er een levensgrote tekst in beeld waardoor je hud even voor de helft onzichtbaar is. Snap niet dat ze dat er met testen niet hebben uitgehaald.

Al met al leuke game hoor, zal me er wel mee vermaken. Maar de MP is het net niet. WaW speelt toch gewoon lekkerder, MW1 ook. Treyarch is zo beroerd nog niet.

17. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd. Dit hele spel zit vol met spawnkills en campers. Dat had je bij WaW en mw1 ook, maar een stuk minder. Ze verpesten het hele spel. Echt. Ik begin nu echt zat van te worden.

18. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, ik begin ook steeds minder al te spelen.. begin was het wel leuk maar iedereen camped ziek hard en er staat soms gewoon airspace is to crowed? hoe zielig wil je een spel maken met al die airstrikes en choppers... die choppergunner slaat helemaal nergens op, had met mijn killstreak van 37 daar wel 20 kills mee, hoe kansloos? soms word ik gespawned kan ik zo een tegenstander in de rug schieten of ben ik meteen dood door een airstrike... beter gaan ze deze dingen fixen? ga morgen wel ac2 en fm2 kopen, laat ik cod paar dagen liggen

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    11-0-0 potje op hardcore s&d is lekker :D

20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vandaag 23-1 op Highrise. Mijn beste score tot nu toe op SnD. Er is trouwens al iemand prestige 10 door een score glitch :confused:.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina