dan heeft het potje wel lang geduurd haha want bij mijn 3 rondes zou je dan al het hele team in je eentje al aantal keer hebben afgemaakt
Het was 6vs6 en het werd 4-3. Mijn team killde bijna niemand. Had uit een package een Chopper Gunner en een AC 130 na een 11 kill streak. Dus dan ga het snel.
Ik vind de MP minder als in MW1. Ik weet niet wat het is. Ik schiet heel mn magazijn leeg en ik weet ZEKER dat ik hem raak maar hij schiet mij zo neer. Misschien is het effetjes inkomen, dat had ik met het eerste deel ook. Ben nu lvl 20, denk dat ik daarom nog keihard zuig.
ja ze moeten het echt fixen. Ik ben al weer overgegaan naar cod4 en codwaw, hahaha. ik vind het ook super jammer dat je bij SnD maar 50 xp per kill krijgt.
ahaha, met campers en spawnkillers sta ik nog steeds in de + met k/d per potje. Maar dan heb ik een x een goede killstreaks ga ik weer dood door een camper en daarna weer 3x achter elkaar gespawnkilled.
Wat een kut servers heeft MW2. Ik heb een zeer goeie verbinding maar toch haal ik zelden 4 bars en als je een burst weapon gebruikt zoals FAMAS dan kan dat echt je spel beinvloeden
Wij hadden vandaag iets van 5 potjes TDM tegen dezelfde gasten gespeeld. Continu scores van 7500-1000 etc. Één potje had ik 30-1, andere weer 20-1. Allemaal lage levels maar ze quitten pas na een paar potjes, was best briljant Één gast uit ons team kreeg het zelfs voor mekaar om binnen 20 seconden, na het beginnen van de game, al een AC 130 te hebben.
Cold blooded is een perk die er voor zorgt dat je niet op UAV te zien bent en ook niet door air support (helicopters,predator missles etc) maar dat heeft geen nut als er iemand steeds naast je loopt
Gelukkig maar. Ik had vandaag ook een paar chopper gunners tegen teams met cold blooded en door dat soort teammates kan je juist nog genoeg kills halen
Ja maar zelf zonder die perk baal ik daar vaak van. Laat me lekker alleen lopen. Heb ik tenminste ook minder kans dat ik ineens zo'n bommewerper op me dak krijg.
haha ja, altijd erg als je in je eentje loopt en dan net voor er een predator komt gaan er opeens 2 teammates bij je staan. ja gvd, dan weet je gewoon al dat je de sjaak bent. vrijdag trouwens echt een toppotje, 34-0 gehaald, toen was het potje helaas afgelopen had graag mijn streak nog verhoogd.
sorry geowned worden met een k/d van 2,50? sorry maar ik maak veel kills met chopper gunner maar als ik zoon ding tegen krijg word ik toch echt gek... elke close combat wat ik heb win ik en toch maar een k/d ratio van 2,50... word alleen maar in mijn rug gepakt en neergecamped