Zal wel een pixel probleem zijn. Het is trouwens niet zo dat ik maar 1x geprobeerd heb.
Verder komen de wapens helemaal niet overeen met de wapens in reallife...dus ik snap je statement niet. Barret + silencer? Die zal meteen smelten en juist door de vuurmond die op Barret zit is het wapen zo goed. Deze zorgt dat er bijna geen recoil is. Zou je die veranderen is het wapen waardeloos. Verder silencers op de shotguns.....dan zou je daar iemand mee dood schieten. Dat die zou er bij het eerste schot vanaf vliegen ^^
Ligt aan welke sniper. Met de WA2000 schiet ik zonder stopping power iemand in 1 schot dood in het torso. Doe ik er een silencer op met ik hem ook vaak 3x raken. Denk dat er een bug in het wapen zit ofzo...
Verder zat die 10sec respawn er in CoD4 ook gewoon in. Ik zag op de IW forum dat er een petitie is voor HC HQ. Hoop dat die er snel komt. Voor mijn toch wel de leukste mode uit CoD4
Ik heb net alles unlocked voor de AUG, maar moet zeggen dat ik heel makkelijk kills er maak. Zelfs met coldblooded en silencer.
Wapens zijn wel wat veranderd na de vorige delen. Claymores zijn een stuk minder sterk en dan krijg je er ook nog een maar 1. Verder ben ik een keer dood gegaan door mijn eigen claymore omdat ik een 3e neer zette en toen de eerste ontplofte >< Shotguns zijn weer een stuk sterker geworden. Noobtubes zijn wat minder sterk geworden heb ik het idee.
Laatst bewerkt: 22 nov 2009