[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    :lol:

Ja heel gek, ik probeerde te no-scopen met een Barret, komt jou broertje aan met een dualwield P90. En dat was op Rust, de kleinste map, dus dat vind ik niet heel gek haha.. Het was ook private trouwens

2. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Oow het was private?:eek: Nee, dan is het van geen betekenis meer dat je van mijn jongere broertje hebt verloren. :+

3. Xbneo

Xbneo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @WOUW
    heeft vrij weinig met gametype te maken...HQ misschien wat minder.
    HQ speel ik eigenlijk sowieso niet omdat ik het oneerlijk vindt,
    als je de eerste hq hebt gepakt win je vaak sowieso omdat je dan dichter bij de volgende nieuwe hq als je tegenstander als je spawnt.

Maar met ctf liggen ze ook regelmatig op de Flag te campen, en bij tdm erger ik me er echt kapot aan zoals ik al zei.

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Bij CTF is het geen campen, dat is verdedigen. Het is logisch en je kan het verwachten.

En HQ is de bom, snap je argument niet helemaal waarom het dan niet zou zijn, maar kan aan mij liggen :+.

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Emergency Airdrop zat een keertje mee! 3x Precision Airstrike, 1 Attack Helicopter. Gewoon alles random op de map. Had de laatste 6 kills.
    Toch wel jammer dat die 2de en 3de Airstrike daarna pas kwamen opdagen. :+

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    ik had vandaag toch een paar gare dingen meegemaakt, zo was op de map sub base een smoke grenade gegooid en ik wist dat er een paar ventjes in waren gelopen dus even een random throwing knife en bam 400 punten erbij. Het hele scherm zat vol met pop ups, ik dacht de lotto te hebben gewonnen ofzo 8)

Hiervoor ook een private match gedaan met 3 anderen op Rust(ffa) en de 1 ging alleen schieten met een RPG, de ander met een grenade launcher(noobtube!!) en nog 1 met een shotgun. Allen probeerden ze op de middelste toren te komen en dan naar beneden te schieten, wat is er gebeurd met normale wapens te gebruiken:lol:

Wederom op Rust(private match) hier kill ik iemand, loop een paar stappen verder spawned hij voor me, kill ik hem weer en spawned hij WEER voor me. Dit ging tot 5 keer achter elkaar en bij de laatste knive ik hem omdat ik moest herladen. Die spawns moeten echt worden gepatched.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  7. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gooide vandaag een flashbang naar een vijand die in een container zat, en hij ging dood 8)

Ik vraag me af wat er gebeurde :p

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Hij lag waarschijnlijk in Last stand:)

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Of hij had al een pot jam in zijn gezicht gekregen waardoor hij nog maar weinig kon hebben. Die flashbangs doen op zich ook best veel schade, ik heb er ook al vrij veel kills mee gehaald (meestal per ongeluk of omdat ik een tonnetje ermee liet ontploffen). Maar soms krijg je een "doodshoofdtekentje" te zien en een andere keer het icoontje van een flashbang wanneer je iemand ermee killed, vraag me af wat het verschil daartussen dan is.

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Het doodshoofd icoontje is volgens mij als je 'm tegen de tegenstander aan gooit, dat andere is als hij doodgaat vanwege de 'splash damage' (het kan ook andersom zijn:+)

11. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Jezus, wat zijn die noobtubes nog steeds lame zeg. Echt een té goedkope manier van kills.

12. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er in het begin ook niet veel last van, maar vorige week was ik ziek en thuis gebleven. En echt, waren zoveel campers de hele week lang. Dit weekend was dat ook zo, daarom speel ik nu aldoor HC SnD. Ik dacht dat je maar 50 xp per kill kreeg. haha maja

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  13. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gister een ziek potje op afghan met team deathmatch. 51 om 6. Had met me chopper gunner zo ziek veel kills gemaakt. hun spawnde bij die sniper berg dus dat was vol knallen. kill streak van 41:D:+

14. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Afghan is gewoon duck hunting zodra je een chopper gunner of AC130 heb :+

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar waar kan je goed hidden in afghan voordat je word vermoord?

16. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik kan momenteel de multiplayer niet starten, hij blijft hangen bij het ophalen van de ranks. Verder doet LIVE het op het dashboard wel..
    Weet iemand wat er aan de hand is?

17. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al je downloads op je pc uitzetten. Als er niemand in huis aan het downloaden is moet je ff je modem en router uit en aan doen.
    Heel soms had ik dat probleem met COD 4 ook weleens. toen zat me bandbreedte dus helemaal vol met downloads en dergelijken.

Bij mij hielp dit.

18. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je je modem steeds uit en aan moet doen, heb je geen goed modem. Verder was er niets mis met internet, dus misschien dat de server bij MS even moeite had.
    Ik ga het straks nog eens proberen..

19. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt ook wel weer mee. Soms als het internet raar doet doet een modem of router reset wonderen. Je kan mij niet beweren dat je nog noot je modem hebt gereset...

20. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mijn modem moet op zijn max 2/3 keer per jaar gereset worden. Als je hem elke week moet resetten mag je wel stellen dat er iets niet goed zit :9
    Maarjah, 1 keer resetten kan nooit kwaad :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina