[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    A ha, gewoon deep impact dus!

Dankjewel!

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet met z'n tweeën 2 rakketten afvuren binnen 3 seconden. De eerste raket gaat op de flares, de 2de raakt de AC130.

Vereist dus wel enige coördinatie:D

3. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind HBS lekker werken. Je kan zien waar je doelwitten zijn voor als je gaat snipen, maar ook als je gewoon door de map loopt met je SMG. Het heeft ook een voordeel dat je kan horen wanneer er vijanden zijn op je HBS-scherm. Je hoort dan een bepaalde bleep.

Maar ik geef wel toe dat het ook leuk is door de map te rennen zonder HBS met een shottie :D.

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nieuwe kitje.

Primary Weapon: AUG HBAR
    Secondary Weapon: Stinger
    Perk 1: Bling
    Perk 2: Cold Blooded *)
    Perk 3: Steady Aim
    Equipment: Claymore, Flashbangs
    Attachment: Foregrip, Heartbeat sensor
    Deathstreak: Painkiller

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  5. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Twee nieuwe kits :cool::

Primary:AUG HBAR met Grip en RDS (RDS gaat waarschijnlijk vervangen worden voor iets anders zodra de challenge gehaald is).
    Secondary:Ranger met Akimbo :+
    Equipment:Semtex
    Special Nade:Stun 2x
    Perk 1:Bling Pro
    Perk 2:Cold Blooded
    Perk 3:Steady Aim Pro
    Deathstreak:Martyrdom

Primary:Riot Shield
    Secondary:Ranger met Akimbo
    Equipment:Semtex
    Special Nade:Stun 2x
    Perk 1:Marathon
    Perk 2:Loghtweigt
    Perk 3:Commando Pro
    Deathstreak:Martyrdom

Ik denk niet dat die laatste me populair zal maken bij velen, maar het speelt wel heerlijk. Kreeg in mijn eerste potje ermee vlak bij het begin dat ik de challenge had gehaald waarbij je 1 mijl in totaal moet sprinten, aan het einde had ik die voor 2 mijl :+.

6. Henri-Alexander

Henri-Alexander Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met je tweede kit maak je inderdaad vrienden. Ik vind die riot shields ook vervelend 8) Ik gooi dan maar een granaatje |:- Soms lukt het dan \o/

7. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Die M16 (level 40) is ie single shot, burst of automatisch?

Automatisch of burst is ok, maar single shot vind ik helemaal niets net als de FAL.

Moet nog wel ff, ben nu level 33.

Alvast bedankt ;)

Mijn Class:

Tar + silencer + holo vizier (Of Scar)
    Stinger
    Stun
    Claymore of frag
    Bling Pro
    Coldblooded Pro
    Ninja Pro

Ook gebruik ik:
    Aug Hbar
    Stinger
    Stun
    Claymore of frag
    Sleight of Hand Pro
    Coldblooded Pro
    Ninja Pro

8. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    ^^M16 is burst.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Stooping Power is voor pussies die niet kunnen aimen en maar 1 kogel uit een magazijn raak kunnen schieten en dus niet zonder kunnen. Cold-Blooded is misschien wel de beste perk die er bij zit. Tevens heb ik toch altijd een launcher bij om alles neer te halen. Dat vooral om mijn teammates te helpen.

Zelf speel ik altijd met Clod-Blooded en Silencer en ren altijd van vlag naar vlag bv. Meeste campers die ik tegen kom zijn die met stopping power hoor.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kun je alleen met de javelin een helicopter/vliegtuig in 1x uit de lucht knallen?

Met de ATS of Stinger lukt het mij niet in ieder geval. Of is daar een perk voor?

11. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Heli's en harriers lukken volgens mij wél. Maar een pavelow heeft méér nodig. Gewoon nog paar kogels erbij pompen (liefst assault rifle of lmg).

12. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik knalde gisteren een paar keer op harriers, maar die gingen allemaal niet neer met 1 rocket (ge-locked).

Ben pas lvl 36 dus die javelin zit er voorlopig niet in. :):

Edit: ik heb nog nooit met riot shield gespeeld. Vind het maar niks. Misschien toch maar is proberen i.c.m. marathon en lightweight.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  13. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore TDM krijg je alles met een Stinger in 1x uit de lucht. Zelfs AC130 is me gelukt met 1 Stinger.

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Neem aan dat stopping power ook voor de launchers geld.

15. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    ach laat ze dan toch, als iemand niet tegen campen kan, jammer dan het gebeurt toch.

daarnaast jij kan niet tegen cold blooded, maar het zit er nu eenmaal in, accepteer dat er mensen mee rondlopen, speel anders de game niet.

zo ik vind dat we het feit coldblooded en campen hebben afgesloten. :x

16. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou wel van die campers lekker makkelijk kills. 1 keer door hun vermoord worden en je gaat op dezelfde plaats een mooi granaatje. Extra lang in je hand houden zodat het voor z'n gezicht onploft. Prachtig :).

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik trouwens de enige die met de FAMAS speelt? Vind het echt een heerlijk wapen, een burstje op de borst en ze zijn 9 vd 10 keer dood. Heb er ook al 1000 kills mee gehaald.

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee heb al een paar pagina's geleden gezegt dat ik bijna alle challenges heb gehaald. Behalve de headshots. Moet ik nog een paar van. Maar het is idd een lekker wapen maar zodra ik level 40 ben ga ik overstappen naar de m16 hopelijk met de FAMAS tag in me callsign.

19. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik blijf er ook naar terugkeren, vind het erg fijn spelen. In het begin had ik m'n twijfels over de enkel burstfire mode, maar dat is zeker niet slecht(er). Trouwens, ik kijk toch niets over het hoofd hier dat je bij MW2 de fire-mode kan veranderen tussen single shot/burst/full auto?

Ps; aangezien de Famas in vergelijking met de andere ARs minder 'damage' heeft heb ik dat altijd wat proberen te compenseren door gebruik van Stopping Power. Is dat eigenlijk nodig, geeft die perk het verschil tussen 1-2 burst shots/kill en 3+ burst shots/kill? Heb het zelf niet getest, maar mocht het toch niet zo erg veel doen is het natuurlijk wel een extra perk om iets anders voor te kiezen.

20. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik bling inplaats van stoping power.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina