[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Wow, dat is echt ziek. 8)
    Ik had gister ook echt de hele tijd van die zieke k/d spreads! Mijn laatste potje dat ik speelde was 30 om 4. 8)
    Ik had net weer een chopper kunnen oproepen maar toen was het potje al afgelopen.
    Had gister ook 22 om 2 enzovoort. 8)
    Helaas heb ik hiervoor nooit een COD gespeeld en moest ik wel inkomen, daarom was mijn k/d spread eerst ook negatief, maar nu ik de FAL heb unlocked ga ik als een beest. :D

(en sorry, ik heb een hekel als mensen hun zeggen, dus ik heb het even verbeterd. :+ )

Ik had gister ook echt een epic triple kill, een mannetje staat vlakbij een auto, een verdwaalde kogel raakt de auto, HUP triple kill. 8)

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    In een bunker of in die middelste grot... Je bedoelt toch als iemand anders een chopper of ac/130 heeft?

3. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerder als je het zelf gebruikt. Want dan sta je ook open en bloot om neer geschoten te worden.

4. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Als je model wordt neergeschoten terwijl je AC130 gebruikt, dan gaat je AC130 nog door. Tellen de kills die je dan nog maakt nog steeds mee voor je Killstreak?

5. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet anders is het wel heel overpowered :p. Dan kan je zo doorchainen naar de volgende AC130 :p.

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Of ze tellen m door voor je huidige streak en niet voor de nieuwe...

7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net overgestapt van UMP naar SCAR. Wat een wereld van verschil

8. Towel

Towel Guest

Ik ben overgestapt van gold armor naar Latex pakje, dat is ook een wereld van verschil!

9. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als je niet bent geïnteresseerd in het spel, post dan niet ?

10. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik welk opzicht? Vind je hem beter? Slechter? Uit deze zin kan ik niks afleiden of je het nou een beter wapen vind of niet. Is toch wel iets interresanter dan alleen: "Wat een wereld van verschil". :cool:

11. Towel

Towel Guest

er verscheen wel een piepkleine glimlach op je gezicht!

12. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    tering wat gaat het vandaag slecht zeg. Echt alles zit opeens tegen. Dat is het vervelende van cod, soms lukt hét gewoon niet. En als het niet lukt, dan ben je ook zwaar de lul. Dan komen alle predators, harriers, helicopters achter je aan en krijg je elke lucky granate op je kop. Ach ja, kan niet altijd mazzel hebben.

14. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Same here. :mad:

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    vrijdag had ik bv een dag dat alles meezit, misschien 1 potje van de 30 negatief gestaan en alles mee zit enzo. Dat ik gewoon fucking lang in een huisje kon zitten en iedereen afschoot. Nu loop ik in een huisje, gaan er 5 teammates bij me zitten en word er daardoor een granaat naar binnen gegooid. Omdat er zoveel teammates bij me zitten , kan ik niet weg want ze houden me tegen en is iedereen dood 8)

Dat is me gewoon 3x overkomen net. wat ook leuk was net, was toen ik op wasteland spawnde bij 4 andere gasten. Ik zie dat er een predator van de tegenpartij kwam dus ik ren van die gasten weg (zij staan nog in de open vlakte bij elkaar) en ALSNOG kwam die predator op mij 8) 1 kill ipv 4 gegarandeerde. Hoezo frustrerend:emo:

16. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Mensen in mijn team zeggen meteen zodra een predator van de vijand langs komt ; "Ik koppem wel!" en meestal als ze dat zeggen dan gebeurd het ook nog'ns :lol:

Je kunt wel door vliegen maar de kills tellen niet mee.

17. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een goede beginners class. (ik ben Lv. 10 ofzo)
    heb lang geen multiplayer meer gespeeld en weet niet wat een goede combinatie is.
    help?

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    neem als wapen de FAMAS , of als je liever niet burst de M4. Sowieso een assault rifle, dat's het handigst.

19. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik nu de m4.
    ik heb ook de scar. daarmee beginnen?

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ja volgens mij is de scar wat beter dan de m4, maar je kan het zelf beter testen welke je lekkerder vind.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina