Assassin's Creed II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie allemaal met of zonder HUD?
     
  2. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen natuurlijk niet in je portomone kijken maar hij is wel erg goed.
    Heb zelf deel 1 pas nog op de 360 opnieuw gedaan gewoon puur om weer in het verhaal te komen.
    Vond deel 1, op de bekende iritatiepuntjes na, een heel erg goede game. In deel 2 ben ik nog geen van die puntjes tegengekomen ;) 'Nuf said? :)

    Enige nadeel is wel dat ik graag met een maat naast me en wat chips en drinks op de bank game en daar is AC niet zo geschikt voor.
     
  3. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is trouwens wel lachen als je op een drukke markt een wachter vergiftigt en dan ff snel wat geld voor zijn voeten strooit. Je heb dan een complete chaos: allemaal mensen die geld willen oprapen en overhoop worden geslagen door die wachter. :)
     
  4. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Uitgespeeld! Snapte alleen helemaal niks van dat einde.. I was like thaa fuck gebeurt er nou weer 8)
     
  5. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Deed ongeveer hetzelfde maar net wat anders..
    Paar 'dames' op groepje soldaten afsturen en dan een paar van die guards steken.
    Geeft ook een fraaie slachting :p
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Met.. ik wil hem wel uitzetten maar dat heb in AC1 al eens geprobeerd en ik was hopeloos verloren toen.
     
  7. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb steeds het gevoel dat die wanted biljetten terug komen of heb ik het mis ?
    steeds als ik een onschuldige burger kill komt er naar mijn weten steeds 1 wanted biljet bij XD dacht zelf dat ik ze alleen maar moest verzamelen.
     
  8. LikeAbc

    LikeAbc Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je burgers vermoord of besteeld enz. dan krijgt het icoontje links-boven in beeld een rood randje. (als ie vol is letten de guards meer op je)
    Om dat rode randje te verminderen kun je die posters van de muur trekken.
    Volgens mij blijven de posters hangen tot het rode randje weer weg is.

    Suc6!
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Soms krijg je een soort timer rechtsonder in beeld, het is sowieso geen timer want ik heb het gevoel dat hij oploopt als je rent ofzo, en anders stilstaat of soms aftelt. Maar dat op zich lijkt niet genoeg want op sommige momenten activeert hij bij 'opvallende modus' en dan weer niet, en zelfs al bereitk hij 0 bemerk ik niet echt iets... Ik heb even snel in de handleiding gebladerd maar vond niet direct een pagina met de HUD, iemand die weet wat dit voorstelt?
     
  10. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Hoeveel meter tot aan missie? :eek:
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Ah och, is het dat maar, hah ja daar had ik niet meteen aan gedacht omdat het zo in een blokje naast je map komt en er niet meteen aan gelinkt. Ik dacht al iets van endurance of stamina, en dat ik de uitleg ervan gemist had.

    Thanks :)
     
  12. TweaK

    TweaK Active Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, joh. Die kan je van de muur af rukken om -25% notoriety te krijgen. Niet opgelet tijdens de opleiding van die chick? :p

    EDIT: (dit was dus @nemsis, had dit topic nog open van 15 min geleden toen ik reageerde, sindsdien alweer veel reacties :eek:)
     
  13. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Even klein vraagje. Als je een nieuw wapen koopt moet je die dan selecteren om te gebruiken of gebeurd dat automatisch?
     
  14. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Volgens mij automatisch, anders moet je ff naar villa gaan :)
     
  15. larussa

    larussa Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.
     
  16. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ben even terug gegaan naar firenze nadat ik het spel had uitgespeeld en ik ben echt overpowered :eek:. Heel groepje guards in een paar seconden afgeslagd.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mee eens, vind de steden van AC2 maar sfeerloos. In AC1 zag je ook echt verschillen in de steden, een arme gedeelte, normale gedeelte en rijke gedeelte. Nu is het allemaal hetzelfde. Venetiƫ is wel mooi gemaakt, maar ik heb nog steeds liever Damascus of Acre.
     
  18. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is jullie favoriete Dye dan? Ik draag momenteel Venetian Wine (of iets dergelijks, sowiezo iets met "wine").
     
  19. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou het toch maar bij het origineel witte, vind ik stoerder staan ^^
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.236
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Ik moet nu van die scrolls vinden in en rondom de villa van je oom. Het probleem is dat ik er nu drie gevonden heb en de vierde niet kan vinden. Iemand enig idee waar die zit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina