[PC] Football Manager 2010

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 7 sep 2009.

1. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel vandaag binnen gekregen, ga er straks aan beginnen met Ajax, ben benieuwd. Het schijnt dat ajax weer wat "overpowered" is vergeleken met de realiteit.

2. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Dat is ieder jaar zo, dus geen verrassing meer.

3. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Zo heb ook maar even het pakketje van Rivanov gedownload. Om het spel toch wat completer te maken.

4. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar ik de Nederlandse amateur competities kan krijgen of activeren ?

5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Door de MU Update 2.0 te downloaden... Hierzo: http://fm.manutd.nl/content/view/2823/289/

Heb ik net zelf ook gedaan en ben begonnen met Kozakken Boys, de club die het dichtst bij mij is... Wel leuk, maar lastig hoor!

6. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja bedankt ik had hem al een paar dagen geleden gewonload en ben begonnen met Barendrecht.\o/

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Net begonnen. Ga even goeie voorbereiding treffen. Eerste keer altijd met Ajax. Ga focussen op talenten onder 19. Dus als iemand nog wat ideeën heeft O-). Wil ook wat betere staff aannemen voor jeugd/keeperstraining en dergelijke. En wat scouts.

Als mensen wat tips hebben hoor ik het wel.

8. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Dudu en Sandro_O_, Dudu kan alleen pas in winterstop komen volgensmij.

Ben zelf met Capelle zo goed als kampioen:)

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Edit:

Vind het allemaal nog wat onoverzichtelijk. In FM '09 als ik even wilde checken of Spanje onder 19 of Everton nog een leuk talent had voerde ik gewoon Spain of Everton in bij de zoekbar, maar nu kan je alleen spelers vinden op die manier. Teams en landen vinden kan ik gewoon niet vinden behalve de geselecteerde competities.

Echt even wennen. Sowieso weer even wat goeie talenten vinden en staff. Als ik wat meer tijd heb misschien weer eens goed kijken.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  10. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien te maken dat je FM in het Nederlands speelt? Dat je bijvoorbeeld Spanje moet intypen i.p.v. Spain, want als ik spanje intyp krijg ik gewoon het land.

Mijn Feyenoord nu in oktober 2013, degene die je niet kan zien is Wijnaldum;):

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik in het begin ook. Maar er blijken dus tabs te zitten,

Zie:

Als je dus onderin klikt waar ik dat rode vakje heb gezet, dan krijg je de clubs te zien.

Maar de nieuwe skin is gewoon wennen, omdat alles op andere plekken zitten. Maar na een tijdje raak je eraan gewend.

12. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Thanks.

Heb nu Shelvey en Bruma gehaald. Wil eigenlijk nog een spits, maar Lukaku ging naar Bayern en ik heb eigenlijk 3 spitsen + 3 talenten.

Met Enoh geblesseerd en Ze Eduardo niet speelgerechtigd (weet niet waarom) kwam ik erachter dat ik eigenlijk geen volwaardige vervanger heb op rechtshalf (als De Zeeuw naar het midden moet). Dus ik dacht laat ik Maggio aantrekken, maar die zit niet in het spel. Toen dacht ik aan Assulin van Barcelona, maar desondanks dat mijn bod werd geaccepteerd wilde Assulin niet. Denk dat ik het tijdelijk maar met Sneijder probeer, maar eigenlijk moet ik al een volwaardige speler hebben daar. Suggesties?

Heb nog 7 miljoen. Denk dat ik hooguit of een rechtshalf aantrek of niemand. Misschien in de winterstop een spits of linksback. Of ik bewaar het gewoon helemaal voorlopig.

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  13. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Pff..Net aan kampioen geworden met AC Milan, beker gewonnen wel uitgeschakeld in de CL. Aankomend seizoen, die maar eens proberen te winnen.

14. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je met deze game ook helemaal je eigen team maken?

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hoe kan je in deze FM spelen met een aangepaste of eigen database? Want ik kan het maar niet vinden en wat ik vond hielp me ook niet echt. Iemand een screenshot?

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Het xml-bestand mijn documenten/sports interactive/football manager 2010/editor data zetten en als je dan een nieuwe game aanmaakt kan je kiezen welke bestanden je in wil schakelen.

17. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb um gedownload O-) en ik heb gewoon de editor, maar een vriend van mij zegt dat hij geen editor heeft (gewoon gekocht) moet je die eerst downloaden of kijkt hij gewoon verkeerd?

18. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zit nu in mijn 2de seizoen met Fortuna Sittard.

1ste seizoen werd ik meteen kampioen.

nog 10 wedstrijden in de eredivisie en dan is dat seizoen ook voorbij. Sta nu laatste, 2 punten onder FC Zwolle.

Heb een paar nieuwe spelers erbij: Martijn Meerdink (Transfervrij), Feher (NAC), Heubach (FC Twente), Brian Linssen (MVV), Olé Tobiassen (MVV). En op huurbasis heb ik Luuk de Jong (FC Twente). Echt lukt het niet met deze spelers om voldoende punten te pakken. Word nog een erg lastig seizoen.

19. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe opnieuw een poging om met fm2010 te beginnen, vindt het een leuk spel, alleen ik zuig in het maken van tactieken.
    Nu wil ik de volgende tactiek eens proberen: JP Woody v1.1. Alleen de website beweert dat ik al 3 files vandaag gedownload heb, terwijl dat dus niet het geval is. Lukt het iemand anders om de tactiek te downloaden?O-)

Edit: Heb em :)

Laatst bewerkt: 15 feb 2010
  20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.861
    Iemand linkje voor transfer update? Had al op Manager United gekeken maar linkjes zijn dood.
    Heb het al.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2010

Deel Deze Pagina