EDIT
Never mind.
Ik vind PES 2010 wel leuk om te spelen. Ondanks alle minpunten. Dat jij dat niet vind moet je vooral zelf weten.
Maar het is zo jammer dat je gelijk onwaarheden over mij als member moet verkondigen. Dat ik alleen maar positief ben en het allemaal continu romantiseer. Dat is dus helemaal niet waar, er zijn genoeg punten waar ik negatief over ben.
Accepteer nou maar gewoon dat ik de game wel leuk vind om te spelen en heb daar respect voor. Ik heb respect voor iedereen die PES 2010 niet tof vind, daar heeft ieder zo zijn eigen redenen voor. Alleen jij blijft het maar herhalen, constant. En dat snap ik gewoon niet. Ik snap dus wel dat je het niks vind, ik snap niet dat je het zo graag en zo vaak moet vetellen. Dat je gelijk weer op de man moet spelen in je post naar mij toe, dat is dan wel jammer. Ik ben daar wel een beetje klaar mee eigenlijk.
Uit de grond van mijn hart, verbrand alles wat met PES te maken heeft (behalve PES 2008, die speel je nog) en let it be.
Nog een ding, je hoeft niet te twijfelen aan mijn kennis van PES/WE en over mijn kunnen hoef je je al helemaal niet druk te maken. Ik zou willen zeggen dat ik je volledig kansloos zou laten, maar het is niet mijn ding om op te scheppen. Ik geef daarom ook toe dat de CPU op topplayer wel eens tegen mij scoort en zeker meer als 5 kansen krijgt in 10 wedstrijden.
Laatst bewerkt: 24 nov 2009