[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je brengt het zo over. En mensen kunnen beter headquarters spelen om te campen. En afwachten wanneer de vijand toeslaat.

2. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Bij vlag C, ga je die ene trap op (links van de duikboot), halverwege spring je op een paal recht van de trap (moet je wel op de traprails staan). Dan spring je op de duikboot:p

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je daar veel kills kan halen... Hoogstens +- 3, omdat men daarna toch weet waar je zit...

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Verbaast me ook, maar het lukt toch:eek:

5. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Wasteland toch een top-map. Ik speelde Capture the Flag. Ging er sniperen en als second hand had ik een shotgun die zo heel snel achter elkaar schiet. Ik kan even niet op de naam komen. Maar ik had heerlijke sniper kills en toen had ik een 5 kill streak, dus een Predator Missile. Maar toen was het net Half Time. Zodra we gespawned waren deed ik die Predator Missile waardoor ik er 5 tegelijk had. 10 Kill Streak + Helicopter. Daarna dus een lekkere kill streak opgebouwd. Ook kwam er zo'n gast met een Riot Shield op mij af. Ik stond op een heuvel iets hoger dan hem. Ik ren op hem af met mijn Shotgun, spring langs hem heen, draai me snel om en schiet hem in zijn rug met 3 kogels. Wauw, dat voelde zo goed:D

6. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb soms ook van die 'sparta' momentjes, voelt zo goed :p
    Ook laatst bij Wasteland, had ik het voor elkaar gekregen om achter een groepje snipers van het andere team te komen (stonden met zijn 4en op een rijtje bij die helicopter.
    Heb ze 1 voor 1 geknifed, dat voelt goed haha.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dat laaste is wel fail idd..:emo:
    Bij Domination camp ik weinig tot nooit, ligt aan de map en aan de stemming waar ik dan in verkeer. :9 Op de wat grotere maps zoals Wasteland gebruik ik meestal C4 die ik dan bij een vlag neerleg. Zo kan ik toch meedoen met de actie/capturen van andere vlaggen en heb ik toch een soort van "camper" die het werk makkelijk voor me oplost. \o/

Werkt natuurlijk niet altijd, soms heb je het niet in de gaten of ga je net dood, maar ik heb er al aardig wat kills mee gemaakt.

8. Towel

Towel Guest

Haha weet je wat ik had vandaag? Ik speelde Wastelands en toen sprong ik van een heuvel af met mijn M16 met red dot en het was heel grappig want toen kwam er opeens een vijand over het muurtje die ik dus totaal niet had verwacht!

/Mod Je hebt inmiddels al een aardige geschiedenis opgebouwd wat dergelijke posts en waarschuwingen betreft, dus bij deze verzoek ik je voor een laatste keer om te stoppen met al deze ontzettend flauwe opmerkingen - Cookie

9. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    lol, doe es een andere grap :)

10. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Lekker doorgeleveld vandaag. Van 40 naar 50. Heb nu dus al 2 levels die ARC en dat wapen is zo geil. Ik ga daar wel even een mooie Thermal voor unlocken, dan heb ik een nieuwe sniper. Dit apparaat is echt ziek accuraat met heel weinig recoil.

M'n laatste potje was op zo'n level met een stad en dan heb je aan 1 uiteinde een flinke villa (klinkt mooier dan dat het is). We stonden achter met 195-0, HQ komt in die villa, gaan die tegenstanders hardcore die villa bezetten. Hebben dus uiteindelijk toen de tijd om was met deze score verloren, maar was wel vet en heb er echt geen probleem om op zo'n manier te verliezen. Had namelijk een prachtige K/D op het eind en flink punten gescoord.

11. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand nog tips voor het snipen. Ik krijg het maar niet voor elkaar. Ik zie iemand. Zoom in. Hou mijn adem in Poppetje netjes in me vizier. Poef ..... en weer mis. lol. Steeds weer. Ik snap dat het lastiger is bij bewegende doelen, maar zelf bij stil zitten gasten gaat het vaak nog mis. Moet ik nog meer ergens op letten?

12. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders eens gewoon in de borst te mikken? En zodra het makkelijker gaat voor de headshots.

13. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als een mannetje rent, moet je niet wild raak op hem gaan schieten. Je moet hem langzaam volgen en iets voor hem schieten met de sniper. Dan raak ik hem teminste. Ik weet niet maar als een mannetje stil staat, dan kan je wel gewoon op hem richten? probeer op zijn hoofd of schouders te richten.

14. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Isset? Kan het me niet herrineren.... Sorry.

Oh... Wat betreft het hele camp verhaal en domination.

Ik camp ook bij domination. Maar wij houden dan meestal 2 punten vast en houden de tegenpartij (thans, poging tot soms ;)) vast op hun vlag. Blijf wel bewegen na een kill of 2 a 3 want anders verdien je het gewoon om een frag/semtex/whatever op je aarsje te krijgen.

Daarnaast snap ik ook eigenlijk niet dat hele gehuil over campen. Als je weet dat iemand op een bepaalde plek constant zit... Gooi er een granaat in, flash/stun ze eerst, neem een shotgun, whatever floats your boat. Je hebt het belangrijkste voordeel wat je kunt krijgen ; weten waar je vijand zit. Doe er dan wat aan i.p.v. huilen _0/

15. Meowth

Meowth Guest

Vandaag leuk potje gehad even snel in de ochtend, Highrise, ik pak mijn sniper, camp op dat gele bouwdinges, tactical insertion d'r op, en mijn eindstand was 30/1.

16. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Its people like you i cant stand! :'-(

17. Towel

Towel Guest

Waar is de clu? Kan de MOD even hier naar kijken?

Weet iemand overigens hoe je het beste je K/D kan opkrikken? Die van mij is namelijk nu 8.6 en volgens mij kan dat stukke hoger.

18. MadMike BE

MadMike BE pGaming

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  19. Lander

Lander UnknownFastOnes

Leuk Bevonden:
    0
  20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren heb ik echt gelachen om een paar hollandse gastjes _O_. Werd geinvite nadat ik in een match wel goed speelde door 2 jongens. En zoals iedereen weet heet ik Marieke NL. En daar in de lobby zaten 5 gasten. En daar waren ze echt direct helemaal gek aan het worden. Had ook nog eens als 0906 als clantag :+. Echt grappig was het toen ik 23 - 1 haalde in het potje wat we toen gingen doen, al die gasten Marieke Respect en blablabla 8).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina