Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gek he? DIe game is nu niet ineens wel in orde, bovendien, Cyrax zit gewoon uit zijn nek te lullen. Mag ik daar dan niet op reageren? ALs je alleen fanboys als hem in dit topic laat kletsen, dan lijkt het wel of dat deze game enorm goed is.

Terwijl dat niet zo is. Hij kan wel zeggen dat hij niet snapt dat mensen negatief blijven, nou ik snap niet dat hij positief blijft. En ik ben niet de enige.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  2. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    In mijn ogen is dit game goed,niet perfect maar goed.
    Maar als jij het niks vind moet je het gewoon niet meer spelen.
    Er zijn zoveel goei games uit,dus je hebt keuze genoeg.

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jaaaaa! Had een wedstrijd (juventus - kiev) waar ik geen kans tegen kreeg. Zoveel overdrijf ik toch niet.

De 1e dag vond ik er weinig aan, maar begin me nu er toch wel heel erg mee te vermaken. + punt tegenover fifa is dat je wel lekker kan dribbelen. Dat zat er bij fifa niet echt in. Fifa is wel beter vind ik maar vermaak me er wel heel goed mee! CL is leuk om te spelen en grafisch ziet het er mooi uit. Realistische kleuren, bij fifa lijkt het aardig cartoon achtig. Ik blijf hem nog ff lekker spelen en dan zie ik over een tijd wel weer wat ik doe!

4. HanTerp

HanTerp Active Member

Leuk Bevonden:
    114
    Bertje Sim, jij bent in ieder geval geen Bertje slim :D
    Ik denk dat Cyrax een van de beste PES-spelers van Nederland is. Hij heeft tenminste vaak genoeg gewonnen van de winnaar van pro-gamer-kampioenschappen.
    Daarom kun je gevoegelijk aannemen dat Cyrax heel goed weet waar hij over praat.
    Alleen daar al om verdient hij niet de respectloosheid die steeds uit jouw posts klinkt.
    Je kan gerust de woorden van Cyrax op een goudschaaltje wegen want hij is een van de grootste kenners van het spel en al zijn voorgangers.

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Respectloosheid, Han lees dit topic eens terug. Ik ben voor van alles uitgemaakt. Terwijl ik alleen met feiten kom.

Cyrax zit gewoon onwaarheden te verkopen, daar reageer ik op. 1 van de grootste kenners? Hahahahaha. Hij reageerd op iedereen die maar een beetje kritiek heeft, op iedereen. Komt tie weer met een onzinverhaal en hij romantiseert deze game continu.

Maar laat maar zitten, veel plezier met je kutgame verder.

daaaaaaaaaaag.

Laatst bewerkt: 23 nov 2009
  6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Kom dan niet in dit topic,als je dat game kut vind.
    Jongen toch
    Sorry maar je begint echt afgezaagd te worden.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    kansloos die gozer..

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EDIT

laat maar zitten, we schieten er niks mee op.

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  9. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat Bert niet gewoon tegengas kan geven. Zitten hier ook mensen waarvan je van te voren al weet dat ze het een goede game vinden en dat er maar weinig fouten in zitten en dat is natuurlijk ook niet de waarheid!

10. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    EDIT

Never mind.

Ik vind PES 2010 wel leuk om te spelen. Ondanks alle minpunten. Dat jij dat niet vind moet je vooral zelf weten.

Maar het is zo jammer dat je gelijk onwaarheden over mij als member moet verkondigen. Dat ik alleen maar positief ben en het allemaal continu romantiseer. Dat is dus helemaal niet waar, er zijn genoeg punten waar ik negatief over ben.

Accepteer nou maar gewoon dat ik de game wel leuk vind om te spelen en heb daar respect voor. Ik heb respect voor iedereen die PES 2010 niet tof vind, daar heeft ieder zo zijn eigen redenen voor. Alleen jij blijft het maar herhalen, constant. En dat snap ik gewoon niet. Ik snap dus wel dat je het niks vind, ik snap niet dat je het zo graag en zo vaak moet vetellen. Dat je gelijk weer op de man moet spelen in je post naar mij toe, dat is dan wel jammer. Ik ben daar wel een beetje klaar mee eigenlijk.

Uit de grond van mijn hart, verbrand alles wat met PES te maken heeft (behalve PES 2008, die speel je nog) en let it be.

Nog een ding, je hoeft niet te twijfelen aan mijn kennis van PES/WE en over mijn kunnen hoef je je al helemaal niet druk te maken. Ik zou willen zeggen dat ik je volledig kansloos zou laten, maar het is niet mijn ding om op te scheppen. Ik geef daarom ook toe dat de CPU op topplayer wel eens tegen mij scoort en zeker meer als 5 kansen krijgt in 10 wedstrijden.

11. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al speel je tegen lutjebroek 12..op top player krijg je gewoon altijd kansen tegen.Op een gegeven momentgaat de CPU ploeg tikken als gek en voordat je het weet staan ze voor je keeper.Dat ze niet altijd even scherp zijn ok.Maar 10 potjes op top player en maar 5 kansen weggeven?....ook ik zeg dat dat onmogelijk is....of bedoel je een gemiddelde van 5 kansen per wedstrijd?..:)
    Al ben je de beste van de wereld...dan nog krijg je het op top player niet voor elkaar om geen kans tegen te krijgen....of is jouw definitie van een kans anders dan bij de andere hier op het forum?Verders vind ik de game ook goed, al irriteer ik me ook aan bepaalde dingen...maar dat zijn vaker dingen als ik 5 kansen mis en ik krijg vervolgens een goal tegen of zo.En dat de keepers blunders maken?...what ever...gebeurd in het echt ook...he Romero!!!

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Heb je het nu tegen mij eigenlijk?

Want ik vind het ook onmogelijk dat de CPU op topplayer maar 5 kansen krijgt in 10 wedstrijden. Bertjesim zegt dat. Maar ik weet niet over wie je het nu hebt.

13. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee tegen Bertje Sim natuurlijk...tussendoor vraag ik het ook aan bertje...ik ondersteun jouw verhaal...hoeft eigenlijk niet,want iedereen die PES speelt op top player weet dat 5 tegenkansen in 10 wedstrijden Stieren Poep is!!

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Han,

Je vindt het zeker niet erg als ik dit stukje uitprint en boven mijn bed hang he 8)

Ik vind het wel lief van je hoor, maar het is wel wat overdreven haha. Toch bedankt.

Wel gek, als iemand wat negatiefs over me zegt zie ik het altijd direct, en dit mis ik dan weer haha.

15. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Jeeej, vandaag (als het goed is) de transfer update... \o/

16. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

Zal wel tijd worden hoor. Ik vond het zowieso belachelijk dat ze er zo lang over hadden gedaan en dat het niet eens bij de retailversie zat bij het uitkomen.

Gelijk binnenhalen vanavond.

17. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Een idee om hoe laat ?

18. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad belachelijk dat het zo lang moest duren. Ben niet met ML begonnen, maar vond het spelen van het WK steeds ook wel vermakelijk. Vanavond eindelijk aan ML beginnen :).

Volgens een maat van mij, die overigens een PS3 heeft, zou de update vandaag om 7 uur komen. Gezien het feit de update nog niet online is, denk ik dat we dan nog tot vanavond 7 uur moeten wachten.

19. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is er,je moet naar systeminstellingen.

20. Julien

Julien Ridder

Leuk Bevonden:
    0
    Beter, zal straks even kijken!!! :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina