Toch jammer. Had gehoopt alle achievement met Gay Tony te halen. Met TLAD had ik ze ook allemaal en die waren best makkelijk. Maar deze... nee, dat kost echt te veel tijd :|
Jawel ik ! Zijn, voor mij, namelijk nog de enige twee haalbare achievements voor GTA IV! Wanted en Auf Wiedersehen Petrovic zie ik mezelf namelijk niet halen !
Wat moet je bij TBOGT met die 2 mission rating dan doen?Ik ga altijd gewoon proberen om alle achievements te halen.Alleen bij GTA IV online haal ik niet omdat ik daar geen zin in heb.Om online te spelen
Elke missie op 100% voltooien. Als je een missie gehaald hebt kan je zien hoeveel % je hebt gehaald. Dat betekent dus elke missie overnieuw spelen tot je uiteindelijk 100% bij elke missie hebt. Uiteindelijk wel te doen,maar je bent er wel even een tijdje mee bezig
Van Lost And the damned moet ik nog maar 1 achievement.Maar die waren ook niet echt moeilijk.En van die andere probeer ik ook allemaal te halen
Even een vraag over de gewone IV ik ben nu bezig met 30 uur uitspelen. Is dat 30 uur onze tijd?of 30 uur in het spel?
Nog een vraagje.Als je met GTA IV stopt voor die 30 uur dan tellen die toch niet?Alleen als je weer verder gaat?lijkt mij tenminste
Dus je bedoelt dat ik dan in 1 x door moet spelen? Maar het lijkt mij onmogelijk om 30 uur uit te spelen?want ik moet ook wel eens missies een paar x op nieuw doen.
Zolang je binnen 30 uur maar de story line van IV hebt uitgespeeld. Als je niet speelt dan telt het ook niet mee hé.
Als de tijd bij stats onder de 30 uur staat als je de game heb uitgespeeld dan krijg je de achievement.