[XOne] Left 4 Dead 2

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 1 jun 2009.

1. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leek me al logisch dat je het niet moet spelen als je geen multiplayer doet. Vond deel 1 vermakelijk is het echt een grote vooruitgang vergeleken met deel1?

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ow zeker! Het is gewoon echt een volwaardig deel twee zoals je zou verwachten van andere sequals. :thumbs:
    Een grote stap vooruit qua gameplay en opties, maar 2 naar achter qua geluid, dat zuigt echt heel erg hard.

3. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn niet alle reviewers met je eens.

Dit dus dan ben ik de powerlines van dit topic.:+

4. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, erg kansloos dat mensen dit topic negeren omdat ik een discussie, op een wat minder aardigere manier.
    Ach ja, ik speel de game pas volgende week. Ben al een week dat schieten een beetje zat. RROD was nep gelukkig. Hij is iig gruwelijk. En het geluid is naar mijn mening sterk verbetert. Zeker de schreeuw van een hunter.

Laatst bewerkt: 20 nov 2009
  5. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    :eek: Mijn naam wordt gepost in een topic waar ik nooit post.
    Ik neem aan dat het een compliment is om de PowerLines te zijn van een topic? :+

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    In de zin dat je het helemaal vol-spamt, je moet zelf maar bedenken of het positief is of negatief8)

7. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Nieuws posten is geen spam=(
    Ik heb veel nutteloze posts gemaakt, dat geef ik toe, maar ook veel posts die nuttig waren. >.>

8. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    No offense, maakt maar een grapje;)

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik viel je niet aan:eek: Sorry als het wel zo overkwam.

10. koennn

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit:9 Maarja, back 2 Left 4 Dead 2!

11. Barbossa

Barbossa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel een heb online als gek gespeeld. Demo van tweede deel nog niet gedownload. Moet gold verlengen.

12. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend had ik even een half uurtje gespeeld. In het winkel centrum. En ik vond het best leeg. En dan bedoel ik niet de zombies maar gewoon. Geen kleding rekjes hier en daar. Een omgevallen prullenbak daar. Mjah dat is mijn mening.

13. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leeg vind ik ze niet. Maar mis de donkere sfeer van Left 4 dead 1. Heb de game alleen bij een vriend van mij gespeeld. Ik speel eventjes geen games meer tot de kerstvakantie. Heb het een beetje druk. Maar vind echt jammer dat er maar 1 campaign is die echt donker is. En daar baal ik een beetje van. Dat neemt de spanning een beetje weg. Ondanks dat, heb ik alleen de campaign van Parish gespeeld. Dus weet niet hoe het bij de andere zit.

14. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een topic over deel 1 is.Maar toch heb ik er een vraag over.
    Ik heb hem pas gekocht en ik vroeg me af hoe ik die helping hand achievement haal.Want als ik steeds mijn teammates doodschiet dan gaan ze later dood en kan ik ze niet meer overeind helpen.Maar zo staat het wel op you tube.

Ik heb het dan over Left4Dead deel 1

Laatst bewerkt: 24 nov 2009
  15. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze down zijn moet je gewoon x indrukken.8)

16. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat doe ik ook maar als ik ze dan weer wil schieten dan gaan er een paar dood.Nou ja ik kijk nog wel een keer.

17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    na 2 x down te zijn geweest. Word je scherm grijs. Wat betekent, dat als je de volgende keer down gaat echt helemaal dood bent. En je hem/haar dus weer moet laten spawnen in een kast.

Dus:

2 x down=laatste leven
    3 x down= Dood.

18. Natasja27

Natasja27 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke dus als hun balkjes weer groen zijn dan kan dat weer?

19. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Als er iemand met mij wilt co-oppen. Jullie zijn welkom, voeg me gerust toe. Ik ben bezig met het spel voor een XBW review.

20. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kijk als jij 1 keer down gaat, word je gerivived(dat is 1 helping hand voor degene die jou revived). En als jij vervolgens de tweede keer down gaat, word je weer gerivived. (2 helping hands voor degene die jou revived). Maar ditmaal is jou scherm black and white. Gebeurd het weer dat ze je 'down' gaat, dan kun je niet gerivived worden omdat je nu ergens later in een kast spawned. Dit geld hetzelfde als met bots. Dus als je ze 3 x down schiet zijn ze dood.

Laatst bewerkt: 24 nov 2009

Deel Deze Pagina