Als ik het goed begrijp is het een debuut trailer van een vervolg op het originele Stoked? Vreemd, Stoked is nog niet eens uitgekomen naar mijn weten. Tenminste dat las ik op Gamed.nl
Moet deze niet onderhand al in de winkels liggen hier? Lijkt mij wel een interessante game. Wil m alleen niet nu al halen voor de volle prijs aangezien die in amerika al voor 10 dollar te koop ligt
Hm voor 20 euro laat ik die niet liggen. Ik bestel hem daak thuis ff. Is dat een betrouwbare site? Dit zegt iemand op het Ultimate Snowboarding forum:
Ik weet het niet zo. Ik wil wel een Snowboard game Ik vond SSX On Tour echt geweldig... Kan ik dan het beste voor Stoked, Shaun White of Amped gaan?
Amped 3 is vast erg goedkoop, dus daar kan je niet mis meegaan.. Tis wel een launchgame dus gedateerd.. Zelf vond ik Shaun White Snowboarding echt supervet, heb me er zeker mee vermaakt.
Heb Amped 3 weer opgepakt laatst. Is nog steeds een erg vermakelijke game. Geweldige humor zit er in de story-line filmpjes. Kwa gameplay denk ik dat Amped dichter bij SSX komt dan Stoked. Die aanbieding van 20 euro is zeker aantrekkelijk. Even kijken hoe dat moet met zo'n 'credit card' aanmaken zonder credit card.
Waar ga jij dat doen dan? Voor die 2 games die je per jaar koopt is een CC best duur. Neem dan een Livecard.
Nu je het zegt, is het idd vrij nutteloos, aangezien ons pap en mam er ook een hebben Misschien kan ik hem beter afzeggen
ik dacht maak ff zo'n virtuele creditcard aan (wirecard), maar dat duurt ook weer een paar dagen voor je daar tegoed op hebt. M'n broer heeft het al maar er geen tegoed meer op . Moet deze aanbieding dus helaas aan me voorbij laten gaan...
kom net dit tegen: Link Is eigenlijk de gewone Stoked met twee extra bergen en nog wat funparken geloof ik. Weet iemand of deze ook naar europa komt 24 november? Want als dat zo is ga ik natuurlijk niet nu de gewone versie kopen
Om even dit topic omgang te pushed, Hij is sinds vandaag te koop bij Bol.com voor 49,99. Ik vind Snowboard Games altijd wel tof, weet eigenlijk niet of ik hem moet halen , Dilemma Vraag me af of deze bij bol.com de nieuwste versie is met de 2 extra bergen
Dat is de ''eerste'' versie. Zonder de 2 extra bergen dus. Die ander is vooralsnog alleen in Amerika verkrijgbaar.
Die gewone versie kun je ook voor 20 euro bestellen op zo'n engelse site. Staat ook in dit topic die link.