[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Hij is diegene die het voor de grap post zucht. Zijn grappen zijn wel erg lame, maar mensen trappen er gewoon in dus logisch dat ie het leuk blijft vinden :x

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Bug; als je net een bom hebt gepland en meteen een claymore neerzet krijg je opeens weer die bomkoffer in beeld te zien.. je zult maar net op dat moment doodgeschoten worden.

En by the way (niets nieuws maar toch).. party chat not allowed voor bepaalde gamemodes, private chat wel. Dus het maakt allemaal eigenlijk niet zoveel uit als je perse wil valsspelen kan dat toch wel.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd , kvind het echt lame dat je niet kan partychatten met mensen tijdens de game.
    Wat kun je nou cheaten als die die mensen met wie je chat een heel ander spel aan het spelen zijn:confused:

4. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je kan het ook nog omzeilen via de pc :p.

5. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    En als je echt gek ben kun je ook een conference call met je mobiele telefoon doen :)

6. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839

Wat denk je van S&D ? Zo kun je met een vriend de plaatsen van enemy's snitchen.

Kon ook in CoD 4 en 5. ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2009
  7. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit??

[yt]iKOiUOnB288&[/yt]

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als een kameraad fifa aan het doen is word dat denk ik vrij lastig:9

9. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    modern warfare 1 is echt veel beter... dit is met mw1 vergeleken een echte flop... online is voor noobs, iedereen speelt met grenade launchers etc en terminal scops of hoe die dingen heetten... te triest... geen skill meer online

en niet te vergeten!:
    AKIMO SHOTGUN

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik ben het hier deels mee eens. Het is allemaal veel makkelijker gemaakt wat ik echt kut vind. Van die thermals word ik ook schijtziek van.

@ Sven

Ja dat is em.

11. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd... ze hebben niets veranderd alleen alles NOG chaotischer gemaakt waardoor het niet leuk wordt... soms 2 choppers in de lucht+predator missles schiet toch niet op!? Ben nu rank 59.. maar ga denk niet prestigen.. ben je lekker 2 dagen bezig per prestige? heeft niet eens nut

12. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het juist veel minder chaotisch ik hoef nu tenmiste niet meer 50 grenaten te ontwijken en als je last hebt van choppers en PM dan haal je ze neer of gebruik je cold blooded.

Knife class is trouwens _O_ Zat zo dicht bij een nuke en alleen maar door te knifen

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, hoe langer deze game uit is, hoe vaker het voorkomt wat er hiervoor beschreven staat :eek:.

Kom je de hoek om lopen, ploep! Grenade launcher, loop je in de middle of nowhere na het spawnen op een achterlijke plek, wordt je dood geschoten. Vervolgens zie je op de killcam iemand met een thermal scope stil in een gebouwtje liggen...

Maar ondanks dit sneue gedoe vind ik mw2 een goede game, die helicopters/vliegtuigen boeien me niet zo veel (je kan ze nu tenminste fatsoenlijk neerhalen) in MW1 vond ik de airstrikes/helicopter een bagger toevoeging :9. De game zelf kan er ook niet veel aan doen dat mensen campen/tuben dat doen de mensen zelf, en uiteindelijk zijn ze ook vrij om het te doen :mad:

14. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vertel.. wat is een knife class? :p

15. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond het in begin al minder dan mw1 maar ben nu echt aan het denken om weer mw1 te gaan spelen online... irriteer me mateloos hier... overal word gecamped

16. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hand geweer met tactical knife, Lightweight en marathon, en die perk dat je van veraf kan knifen(ben naam vergeten:eek:). Dan op mensen afrennen en ze knifen. Werkt erg goed alleen laf vind ik8)

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Campen heb ik vooral last van met TD , met hq heb ik dat minder gelukkig.
    Al hou je campers etc toch altijd , gewoon je tactiek erop aanpassen.

18. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Liever campers dan al die granaten

En een Knife class is een class met marathon+lightweight+commando en een SMG. Je bent zo snel dat je gewoon de vijand kan flankeren en ze 1 voor 1 neersteekt

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Ah, ik ben er al een paar tegengekomen, met mijn reactievermogen maak je geen kans |:-

20. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar dacht ik ook al aan, maar je moet gewoon Hardcore search and destroy spelen. Geen spawnkills. Soms wat campers. maar dat hoort juist bij het speltype.

ahahahaha, mijn gameplay filmpje. Was meer een test met mijn fotocamera maja.
    http://www.youtube.com/watch?v=-hMziUqxd5c

Slechte kwaliteit camera(ik weet het)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina