[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dennisunified

Dennisunified Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afgan! Dies vet.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Die camouflages wanneer unlock je die eigenlijk juist? Bij 250 en 500 headshots ofzo neem ik aan. Ik heb een van die eerste camos geunlockt, blue tiger. Daarna komt er nog red tiger & fall geloof ik.
    Nu bij die blue tiger zie je enkel je wapen in dat kleurtje toch, terwijl ik alvast mensen in een heel 'camo zeil' heb zien rond rennen, maar ik dacht wel dat dit die 'fall' camo was.
    Dus is eigenlijk enkel die laaste een heel camouflage pak terwijl die andere gewoon weapon paintjobs zijn dan?

3. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Danku! Die bedoelde ik. Best vet met free for all.

4. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Die mensen die jij bedoelt zijn gewoon Snipers in hun camo zodat ze minder opvallen ;) (sniper ghillie suit)

5. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ah ok thanks. Hah ja those are the ones :)

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Hardcore Ricochet HQ Pro _O_

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat ricochet eigenlijk?

8. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dat je kogels zeg maar terugketsen. Je gaat dus zelf dood als je op je teamgenoot schiet.

9. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe loop je eigenlijk rond met zo twee wapens ? dat is toch perk bling ? maar dat ging juist niet.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Nee je bedoelt neem ik aan akimbo style, bling is om 2 attachements op een wapen te zetten.

11. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een bepaald aantal kills maken met je handgun. Dan kan je na een tijdje er 2 dragen.

12. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja juist ontdekt :)

Ah zo,bedankt.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had me voorgenomen om dit spel niet op de bazar te gooien, zoals ik dit bij COD4 heb gedaan destijds, maar de verleiding is toch wel weer enorm. Eerste potje tegen iets van 4 noobtube gasten gespeeld met een kutverbinding. Potje 2, na eerst weer terug naar de lobby te zijn gegaan, op terminal. Ook hier weer noobtubes en continu gespawn killed. Bij het 3de potje weer hetzelfde verhaal, dit keer een grafverbinding op Afghan. Ik was de laatste death en spawnde gewoon midden in het veld naast de vliegtuigen, dat was notabene te zien in de laatste kill en ik word dan ook direct vanaf de heuvel door mijn kop geschoten. Net het laatste potje derail en werd daar helemaal kapot gecamped. Op het moment dat ik 0-5 stond heb ik mijn xbox heel netjes uitgedrukt :) Ook gister was het hetzelfde verhaal.

Voor MW2 had ik mijn xbox een maand niet aangeraakt en ik denk dat ik dat nu maar weer ga doen, lekker rustig :)

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja soms kan de frustratie groot zijn.

Zelf heb ik hier eerlijk gezegd niet zo'n last van.
    Ik speel dan ook voornamelijk HQ en daar word voor mijn gevoel minder gecamped dan bij TD.
    Laatst een potje meegespeeld met iemand Hardcore TD op dat veld met die lange velden (weet de naam zo niet meer) maar daar lagen ze dus allemaal de hele game stil te wachten :mad:
    Toen ik 6x dood was ben ik maar gestopt , echt daar vind ik geen zak aan.

Met spawnen word ik zelden gekilled dus daar maak ik me niet zo druk om.

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik normaal ook niet en heb pas zelfs nog een aantal keer positief gepost over het spawnsysteem. Maar de afgelopen 2 dagen is gewoon rampzalig. Alles was vandaag ook 3x kut. Dan speel je tegen een team wat er geen reet van bakt en zij krijgen 2 care packages. In de eerste zit een AC 130 en in de 2de een Pave Low. Vervolgens verlies je daardoor omdat je met allemaal idioten in het team zit die continu naar buiten rennen en aan het einde allemaal 2-12 etc. staan :{ Maar elke map is een camp map en daar irriteer ik me wel mateloos aan. Te veel steegjes, hoekjes, rotsen, daken enz. Het is gewoon niet tof meer en ik wil niet continu met een heartbeat censor rondlopen omdat de meeste van die gasten toch weer cold blooded aan hebben staan.

16. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Had net twee potjes op SnD die echt perfect gingen. Had geen goede verbinding maar kreeg toch 17-2 op Wasteland en 18-4 op Skidrow. Ben nu 1x in prestige gegaan en ben level 55. Speeltijd is 2 dagen en 6 uur. K/D = 2.71.

17. Koelkast

Koelkast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat houd je goed vol:thumbs:. Ben benieuwd of ik zo lang mijn 2.79 kill death volhoud.

18. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem altijd een pauze na 2 potjes de intensiteit word voor mij dan te hoog en ga ik slecht presteren :p.

19. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben al tevreden als mijne 1.07 blijft :+

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne 1.60 maar ik ben nogal van het rennen en dan wil ik nog wel eens sneuvelen :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina