Hoi, Wegens overcompleetheid verkoop ik een aantal van mijn accesoires voor de Xbox 360. Hier het lijstje: - Microsoft Xbox 360 Wireless Controller Wit Het is allemaal gloednieuw, origineel en ongeopend Bovendien heb ik nog een spel te koop, te weten: - Sega Superstar Tennis Alles is dus ongeopend en nieuw. Richtprijzen voor de controller is €35 en €7,50 voor SEGA Tennis. Alles exclusief verzendkosten. Ik sta open voor biedingen! Hier nog enkele foto's:
Welke spellen bied je aan? Heb misschien wel intresse, maar ligt er aan welke spellen Wil de controller ook wel ruilen tegen iets anders, wired headset en play and charge kit bijvoorbeeld.
15 Euro + Play & Charge Cable + Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer + UEFA Champions league 2006/2007? Heb anders nog Need for Speed: Undercover, Need for Speed: Pro Street, FEAR 2: Project Origins, Guitar Hero 3... Zie je misschien een leuk combo of spel + bijbetaling?
Sorry voor het trage antwoord. Die spellen heb ik niet echt interesse in, maar die Play & Charge kabel klinkt wel aantrekkelijk. Controller ruilen tegen geld + play en charge kabel dan?