Ja, daar lukte gewoon niets.. konden we niet zoveel aan doen. Volgens mij 5 gespeeld, 1 verloren, 4 gewonnen hea?
Sorry, hooked on MW2. Als jullie het goed vinden doe ik komende week weer mee? Tenzij jullie al uit de club geschopt hebben natuurlijk.
Paribus, ik heb je heel vaak messages gestuurd en/of party invites, maar nooit reageer je. Ik heb je uit de club gezet, maar je mag mee doen als je echt actief mee wilt spelen.
Hmmz, de enige message die ik heb gehad was van Robbin. Die vroeg of ik nog mee wilde doen ivm doorstart. Het kan zijn dat ik een tweetal keer een invite van je heb gehad maar daar reageer ik niet echt op als ik al in MW2 bezig ben. Enfin, ik vind het prima om weer mee te doen hoor. Als jullie mij weer in genade aannemen natuurlijk.
Waarschijnlijk ben ik er vanavond wel als we clubs gaan spelen. Liever wel wat eerder dan 21.00 wat mij betreft.
Zo mensen zijn we weer klaar met al die andere spellen? Want ik wil weer potjes clubs spelen. Als ik online ben, kan ik gewoon meespelen. Laatste keer had ik alleen een maat langs en helaas kan je clubs niet met zn 2 'en spelen op 1 xdoos.
Aight, kom goed. Mijn voetbaltraining gaat gewoon door, dus ben ik beschikbaar rond 10 uur of iets eerder.