Ben ik de enige die de M16 niet zo lekker vind spelen? 1op1 gevechten verlies ik steeds, maar toegegeven hij is wel lekker op grote afstand .
Ik vind het verreweg het beste wapen in het spel. Met steady aim aan zijn hip shots ook erg makkelijk te maken. Alleen moet je geen gele streepjes hebben want dan merk je, ik in ieder geval, direct dat je schoten totaal niet aankomen. Maar met een groene verbinding is het een ideaal wapen op elke map.
De M16. In sommige gevallen grijp ik naar de SCAR. Bijvoorbeeld wanneer het een kleine map is en als ook de verbinding niet super is. Dan heb je soms echt geen reet aan een burst wapen.
wow de game hing net 3 min op connecting to new host...waiting for players en na 3min deed ie het weer .. en was het in 10sec afgelopen (helft van de spelers was weggegaan .. maar kon alleen via dashboard :{ ) tijd om te stoppen denk
Net weer een paar lekkere potjes TDM gespeeld.... K/D blijt een beetje op 1,5 hangen. Ik speelde COD4 eigenlijk alleen maar free for al, maar op de een of andere manier wil me dat maar niet goed lukker met MW2. Hou het voor gezien voor vandaag
Ben nog even doorgegaan . Ben daardoor nu level 60, dat vind ik wel genoeg. Hoop dit weekend nog Prestige te gaan, want met Hardcore HQ kom ik nu dus echt classes tekort. Kan me niet goed aanpassen aan gametype en map en dat is wel erg jammer. Ik ben er ook achter gekomen dat de M9 eigenlijk best wel chill is, gebruik hem nu bij mijn Sniper classes en bij mijn assault classes nog steeds Akimbo Ranger. Ging met Akimbo Ranger zo loose tijdens HQ op Favela. Zat in zo'n gebouwtje in mijn al vanaf het prille begin van die betreffende HQ de HQ te verdedigen. Akimbo Ranger in mijn handen en de vijand kwam door de ramen, de trap omhoog, van bovenop het dak, overal kwamen ze naar binnen. Hoorde Mari door de TV: 'Thijsiiiieee! Hoe Hoe Hoe!' Ging op het einde dood, maar toen hadden ze in ieder geval geen tijd meer op de HQ te vernietigen.
Verdomme, had 7 kills en net een care package gegooid. Zit er voor het eerst een EMP in, ik kill nog een gast die voorbij loopt en ga hem pakken, maar dan komt er nog 1 tevoorschijn, killt mij en steelt hem. Gelukkig wonnen we nog wel, maar ik krijg nooit zo'n ding zo.
Ik vind hem super. Speel altijd met silencer en meestal met Stopping Power, werkt perfect. Zonder stopping power is ook te doen, maar moet je echt goed mikken om niet te traag te zijn.
Gister toch heerlijke potjes gehad. Ik deed FFA. Ik kwam bij een clannetje van Engelse en heb ze echt 9/10 potjes keihard afgemaakt. Ik ben van level 69 naar level 15 gegaan. De AK47 is echt een extreem goed wapen. Echt een van de betere. Daarna gelijk met de FAMAS begonnen. Wat ik in de 0ste prestige niet had gedaan. Ik moet zeggen dat ook dat een geweldig goed wapen is. Zeker niet slechter dan de M16A4. Ik won steeds met 30-2 van hun. En werd steeds uitgemaakt voor cheater/ controller modder etc. Ik heb ook 6 File Complaints erbij van die gasten. Terwijl ik ze gewoon legaal afmaakte. Zo triest, mensen die gaan File Complainten terwijl je niets fouts doet.
Ik vind die Spas-12 shotgun toch best lekker ondanks dat hij zo sloom reageert. Heb nu een run&gun class gemaakt, P90 + SPAS12 (Silenced). Ging gisteren los op Skidrow.
Gister een EMP zien af gaan. Ziet er heel vet uit. Je hele user interface valt weg. Dus er staat niks meer op je beeld. En je zicht zit vol met ruis. En het duurt nog redelijk lang ook. Maar dat onderbrak mijn killstreak niet.
Gisteren m16 vrijgespeeld. Gelijk 28-2 daarna op Estate. Met een killstreak van 14 zonder rewards in te zetten. Nu wachten op de ACR. Die wil ik alleen al hebben vanwege die vette sound en 'bullettrails' als je knalt.