[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kun je wel schudden.

    Zal wel weer 3x 800 punten zijn aan het einde van de rit.
    Tegenwoordig moet je overal voor betalen helaas :mad:
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ach zo erg is dat toch niet, 1 keer in de zoveel maanden een tientje betalen om de game weer een beetje op te frissen. Zo blijft het wel leuk. Hoop dat ze goed gekeken hebben naar Treyarch want die hebben cod5 qua DLC echt perfect ondersteund.

    Enige waar ik wel een beetje een naar gevoel bij heb is dit zinnetje:

    "Volgens Schachter kan Activision ook nieuwe modes en wapens lanceren om hun omzet te verhogen. De fans zullen toch blijven betalen volgens hem."

    Het klopt wel :+ maar toch is het arrogant
     
  3. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap dit forum echt niet, Als je praat over het downloaden van games dan word je gebant maar als je auteursrecht schend dan is het wel oké?
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ff een quote uit het Apple Iphone topic, waar praten over Jailbreaken dus ook verboden is.

    Het is afentoe moeilijk een grens te trekken, maar dit is wel een andere categorie dan het praten over omgebouwde 360's etc lijkt me.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoals AntraXxX al aangeeft is het lastig om bij bepaalde zaken in te schatten of het wel of niet buiten het grijze gebied valt. Er is bijvoorbeeld ook een thread in de ASEL waarin het gaat over namaak voetbal shirts maar ook wordt er in de voetbaldraad vaak gelinkt naar streams van voetbalwedstrijden. Ook dit kan je opvatten als het schenden van copyright. Wanneer iemand een omgebouwde xbox aanbiedt in de bazar bijvoorbeeld, dan is het duidelijk dat het tegen de regels is. Alleen is het in dit geval, wat jij nu aankaart, moeilijk om dit te bepalen en je moet ook geen forum krijgen waar je continu op je vingers moet worden getikt. Als jij vindt dat dit het copyright schendt dan kan je dit reporten en dan kijken we ernaar. Ik vind het zelf namelijk lastig om er in dit geval een uitspraak over te doen maar vind het in ieder geval niet zo erg als de gelijkenis die jij nu trekt.
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Theoretisch gezien zouden "jullie" consequent moeten zijn. Het is nu eenmaal auteursrecht schending hoe je het went of keert (deze strategy guide die gepost is heb ik het dan over).

    Maar ja.... theoretisch gezien zou ik ook niet wakker moeten zijn om deze theoretische opvattingen op een theoretische manier te ventileren. Zeg maar. Ehr.. Ja. Ik ga weer m'n bedje in :+
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan in dit geval geen grijs gebied ontdekken :+, dus het is gewoon niet toegestaan.

    Nu weer ontopic! :)
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de missie in de Gulag gedaan (dat je Captain Price bevrijd) en moet nu een missie doen met Martinez waarbij ik een soort staatsgebouw moet aanvallen

    Hoeveel missies heb ik nog te gaan?
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent bijna klaar met Act 2 dus je zit op zo'n 70%.
     
  10. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Eerder 85% hoor. Vanaf daar gaat het heel snel. In mijn beleving in ieder geval.
     
  11. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Speeltijd: 85%
    Missies: 70% ;)
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker dan, veels te kort. Voor m'n gevoel komt de game juist net op gang :emo:
     
  13. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat gevoel had ik ook!

    En dat staatgebouw is of het Witte Huis, of dat andere belangrijke gebouw wat er vlakbij staat, oja, het Capitool.
     
  14. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Witte Huis is het =)
    Whiskey Hotel = WH = White House :p.
     
  15. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben pas net begonnen met de Singleplayer op Veteran. Pak het vandaag maar weer eens op.
     
  16. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu je het zegt valt het me pas op , haha.Maar hij is in act 2, en daar speel je geloof ik wel in het Capitool. Of heb ik ongelijk?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Nu we het dan toch over afkortingen of andere benamingen hebben, wat is dat eigenlijk bij "We're Oscar Mike".. Altijd als ze terug vertrekken.
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    On the Move
     
  19. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Je loopt nota bene door het "Oval Office. En aangezien het capitool zo'n beetje aan de andere kant van the Mall staat kom je daar niet in :p.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  20. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Oke, het is ook alweer anderhalve week geleden dat ik singleplayer deed.
    Maar je komt dus niet in 2 belangrijke gebouwen in Washington DC?

    EDIT: Een of andere onbelangrijk gebouw, met die crow's nest erin, die bedoelde ik (act 2).
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2009

Deel Deze Pagina