Assassin's Creed II [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 25 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net

    Francesco d'Pazzi

    vermoord. Hoe lang nog tot ik in Venetie kom? :'-(
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Duurt nog wel een aardige tijd. :)

    Toch wel tof hoe erg het allemaal klopt als in het echt.
    Niet lezen als je zeg maar nog niet in Venetië bent.
    Van Wiki:
    Uiteindelijk werd gekozen voor zondag 26 april 1478 tijdens de heilige mis in de Dom van Florence[5].

    Ten overstaan van 10.000 aanwezigen werd tijdens de eucharistie Giuliano de’ Medici met 19 messteken om het leven gebracht. Ook Lorenzo raakte gewond, maar wist te ontvluchten dankzij de hulp van Poliziano (Angelo Ambrogini).

    Ondanks de roep van Lorenzo aan de bevolking van Florence om de kalmte te bewaren en het recht niet in eigen hand te nemen, werden leden van de families Salviati en Pazzi opgepakt en vermoord, waarbij de lichamen demonstratief aan de gevel van het Palazzo Vecchio werden gehangen (onder andere de aartsbisschop en Francesco de’Pazzi).


    Zo tof dat het ook allemaal zo is in AC2. Alleen red jij als Ezio dan Lorenzo en hang jij Fransesco aan de Palazzo Vecchio. _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, het spel is laaaaang. Als je ook alle zijmissies uitvoert tenminste wel.
     
  4. Genyus

    Genyus Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen, vindt net een briefje dat Fedex is langs geweest met mn pakketje maar er was niemand om open te doen. Nu moet ik wachten tot maandag :'-(
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Jah ik doe ook elke avond een paar uur, neem ook echt de tijd om alles te bekijken en side missions te doen. Heb nu het verhaal rond op me gemaak en er ongeveer 22 uur op gedaan. Maar dan nog :D balen dat het weer voorbij is.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is alleen maar een goed teken, als je na 22 uur baalt dat het alweer voorbij is dan heb je genoten. Ik speel weleens games dat ik na 2 uur hoop dat het snel voorbij is.
     
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben zich goed ingelezen voordat ze aan de game begonnen :eek:.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wel jammer dat al die content al op CD staat. En dan heb ik het over die Uplay content en de zogenaamde White/Black Edition content. Heb alles van Uplay geactiveerd en stond allemaal al op de CD. Net die speciale content bij mijn White Edition geactiveerd en hoefde niks te downloaden, dus staat ook al op CD. Jammer Ubi. Als het al op CD staat, laat het dan gewoon open zodat iedereen ervan kan genieten.
     
  9. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kunnen ze dan wel openkraken met de pc versie.
     
  10. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren uitgespeeld. Alleen alle veren nog, maar daar ga ik niet aan beginnen. Top game! Ben erg benieuwd wat deel drie gaat brengen!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat een kut content bij de White Edition trouwens. Binnen 5 minuten was ik klaar en ik kreeg alleen maar 4000 florijnen. Ja daar heb ik veel aan. 8)
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Dit viel mij idd ook op. Maar als ik hoor hoe teleurstellend die White Edition content is (heb het zelf nog niet gechecked), zal dat van die Black Edition ook weinig voorstellen lijkt me.
     
  13. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Dat heb je ook als je met de Upoint aan de slag gaat. Maar die dungeon heeft wel een mooi achtergrond verhaal:
    Je blijkt helemaal geen edelman te zijn. Jou opa (volgens mij kan ook een verdere familielid zijn) heeft voor marco polo gewerkt en die heeft hem geld gegeven om z'n vrouw te wreken. Uiteindelijk word ook Marco Polo en de vader van de persoon in het verhaal vermoord. En koopt de gozer van het verhaal een villa in italie om daar z'n kind op te voeden als assassin. Daarna wreken ze de moordenaars die de vrouw, vader en marco polo hebben vermoord. En dan op het einde van die dungeon kom je 4 geldkisten tegen met 500 florijnen in elke doos. En nog een geschrift die zegt dat je geen edelman bent en nooit bent geweest en dat je moet vechten voor het volk.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092

    In het begin denk je altijd GVD wat weinig geld zuinig aan doen. Heb het spel rond en heb nu 200.000+ in me portemonnee zitten, dus geld komt wel binnen als je je stad opknapt. Hmmmmm flinke portemonnee trouwens. :+:+
     
  15. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil dat ze een grotere kogel bag maken. Maar aan de ene kant het wapen is wel overpowered dus teveel kogels zou te makkelijk zijn.
     
  16. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ie tof! Net die eerste gast vermoord.

    Die dus ook je pa verraad.

    Nu weer snel verder :).
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hehe, ik ging meteen mijn stadje upgraden. Mezelf upgraden was toch niet nodig, AC2 is te simpel. Iedereen krijg je toch wel met gemak neer. Nu ga ik zelfs niet eens meer naar mijn geldkist, heb toch genoeg en koop niks anders meer dan health en gif. Heb toch alles al maar pleur af en toe te vaak van een gebouw af. :+

    6 is wel weinig inderdaad, maar heb zelf ook maar iets van 6x geschoten in de game tot nu toe. Is wel tof om even te doen, maar ik gebruik liever mijn hidden blade. :cool:

    Of een speer, die zijn echt evil in de game. Die counter attacks met een speer zijn echt geniaal. Eerste keer toen ik iemand daar mee vermoorde had ik echt even een 'WOW, gaaf!' effect. _O_
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Wil jij het dan misschien ff spoilen hoe dat met deze paus zit? Wil het graag weten. ;)\o/
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat jij wilt. Niet lezen als je niet het verhaal van AC2 wilt weten, behalve Yellow dus.

    De Paus die je op het laatst aanvalt is Rodrigo Borgia, of te wel een Templar. Hij is het meesterbrein onder andere de dood van de vader en broers van Ezio. Hij koopt Carlo Grimaldi ( Vriend van vader Ezio ) om en zorgt daarmee dat de pa en broers van Ezio doodgaan. Hij is uiteindelijk ook het meesterbrein achter de aanval op Lorenzo de' Medici. In Venetië kom je erachter dat hij ook het meesterbrein is om de Doge ( Soort van burgemeester van Venetië volgens mij ) te vermoorden en een van zijn mannen als Doge te maken. Al die tijd zit hij bij de hogere machten in Rome. Uiteindelijk kom je erachter dat hij de Piece Of Eden heeft gevonden, je vecht het met hem uit en hij vlucht maar Ezio behoud de Piece Of Eden. Vervolgens spoel je 10 jaar later door en in die 10 jaar is hij tot Paus benoemd en valt zowat iedereen aan die het niet met hem eens is. Maar hij is niet de Paus geworden omdat hij het leuk vind, maar omdat de staf van een Paus het 2e stuk van het paradijs is. De andere is the Piece Of Eden. Uiteindelijk gaat Ezio naar Rome om hem aan te vallen maar verliest de strijd van hem en verliest the Piece Of Eden. Nu heeft Borgia ze allebei en gaat naar een plaats in Rome waar hij de Piece of Eden op de staf plaatst. Nu hij ze beide heeft hij de macht over alles en kan hij een deur openen waar volgens hem God is. Uiteindelijk komt Ezio daar ook en vecht het met hem uit. Ezio wint maar vermoord hem niet, dit omdat het toch geen zin heeft. Als hij hem vermoord krijgt hij zijn familie toch niet terug. Ezio gebruikt de staf met de appel erop om de deur te openen omdat hij The Prophet is. Eenmaal daar komt hij erachter dat er een vrouw daar is die al heel lang bestond. Ze gebruikt Ezio om te praten met Desmond. Desmond is de uitverkoren om de wereld te redden want anders gaat de wereld kapot wat al een keer was gebeurd maar zij met haar medemensen het weer heeft opgebouwd. Dat is het einde, Borgia sterft 5 jaar later. Geen idee wat hij in die 5 jaar heeft gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2009
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.238
    Leuk Bevonden:
    4.756
    Bedankt gelezen. Zie uit naar dit deel van het spel.

    Nogmaals van mijn kant: NIET LEZEN, MAJOR FUCKING SPOILER.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina