Nee,dat niet Jammer genoeg.. ..Online co-op is trouwens veel gaafer Hoelaat zijn jullie vanaf online?..ik vind de overlevings arena ook tof, heb al een aantal keer tot level 10 gehaald.
Kon het niet weerstaan, AC 2 krijg ik al van de sint dus heb deze maar gehaald . Ben benieuwd, deeltje 1 was tof. Maar schijnbaar is deze echt legendarisch goed.
Vandaag zou er een gratis map bij de game update komen. Vanmiddag was er nog niets, maar ben wel benieuwd.
Update is er inmiddels, nieuwe map (The Fort) en dit weekend is er net zoals tijdens Halloween een verdubbelde score bij elke bonusmedal. Ook is tijdelijk de Doughnut Drake en Lazarevic unlocked, erg grappige characters om mee te spelen.
Speel daarom juist veel co-op, want vind het een beetje irri om met die dikke gasten te spelen. In co-op stijg je veel sneller in rank. Normaal doe ik veel Elimination, maar dan verdien je bijna geen punten. In co-op gaat dat supersnel. Gister en vanochtend in totaal 4 uurtjes gespeeld en gestegen van level 15 naar level 22.
Mss een gekke vraag: Waar kan ik het nieuwe multiplayer level vinden in de PS Store? Kan em echt niet vinden namelijk. Alvast bedankt!
Ik had hetzelfde, maar deze komt gewoon met de laatste update als je het spel opstart, 1.02 geloof ik.
Deeltje 2 is nog vele malen toffer dan 1 imo . Vond 1 wel tof maar niet geweldig, maar deel 2 is echt fantastisch.
Ik vond deel 1 subliem,bevatte genoeg actie en maakte Drake tot een echte character, deel 2 gaat er wat dieper op in en maakt de actie nog overweldigender.. Deel 1 is mijn favorierte game voor de PS3 alle tijden na deel 2 nu dan
Ik heb er net 3 uurtjes effectieve speeltijd opzitten, en kan niet anders zeggen dat ik ergggg onder de indruk ben!!! Mijn god: één keer zat ik naar een cutscene te kijken. Vervolgens vond ik het vreemd dat er niks meer gebeurde. Zat ik gewoon naar het ingame beeld te staren... Tot nu toe ben ik het meest onder de indruk van de levels in het klooster in de bergen. Is tegen het einde denk ik. Btw, kan je als het uitspeeld naar willekeurige levels terug?
Ach ik speel eerst deel één ff uit, voordat ik deel twee ga halen... Ben net voorbij het stuk dat je met de jetski tegen de stroom in gaat van die grote rivier. Was een leuk stukje moet ik zeggen!