Als het goed is moet er nu Transformers shizzle op de Avatar Marketplace staan. Shirts zijn (P)80 en de maskers van Megatron, Optimus Prime en Bumblebee zijn (P)240 per stuk.
Ziet er wel vet uit. Maar ben zelf geen fan van transformers dus 240 is iets te veel. Kan je bijdeweg ergens zien welke pakken eraan komen? Heb namelijk nog wat punten en wil wat moois kopen.
Gratis Xtival t-shirts verkrijgbaar!! Dit is wat je moet doen: Twitteren! Ik heb zojuist een DM gekregen met code voor een shirt (gewoon zwart t-shirt met XTIVAL op de voorkant)! Overigens...als hij 1000 followers heeft, gaat ie codes voor Sam & Max 2 weggeven!
''35 more people and the crowd in the #Xtival09 Twitter tent will be the target of some Sam & Max Codes! More shirts incoming as well!'' \o/ Nog maar een paar mensen!
Daarom ! Je krijgt een DM met een code die je op de marketplace kunt redemen! Hij zal straks vast wel weer een hele lading DM's gaan sturen! Wat is je twitter?
Cookies, hamburgers, pannenkoeken, pizza, broodje shoarma, een bamischijf? En mijn aller eerste twitter post ooit gemaakt want wil gratis avatar kleding.
Nou, zijn er al drie met t goede antwoord, ben benieuwd! Komen zo iig weer genoeg nieuwe Xtival Shirts! Edit: Chocolate Orange! The white Snoball kind....?? En dat is? EDIT2: dit dus EDIT3: dit is het shirt trouwens!
Idd, heb gewoon reply gedaan op xtival en daar berichtje achter gelaten, krijgt iedereen dan een code? En hoe kan je die Sam en Max code krijgen? Gister me wel aangemeld voor xtival twitter feed, maar was nummer 1060 ofzo. Free stuff
Als je gedaan hebt wat er in die Tweet stond die ik postte, dan zul je vandaag vast wel een keer een DM krijgen met een code voor een shirt! Dit dus: "Just tweet what you're most looking forward to at Xtival and tag it #Xtival09 - and whether you want a M/F shirt!" Ook kun je op verschillende andere manieren een shirt winnen, vannacht kregen bijv de eerste 20 die een bepaalde Tweet re-tweette een shirt, dus hou gewoon de Twitter van Xtival09 in de gaten ! En de codes voor Sam & Max 2 zijn gister al vergeven, weet niet of er vandaag nog nieuwe komen?! Gister kregen de eerste drie de raadde wat er gegeten werd een code, enige hint was dat t rond was! Bleek Chocolat Orange te zijn, nooit van gehoord !
Ik heb op m'n iPhone al de push notificaties aangezet. Als er ook maar iets met giveaway wordt getweet door hun dan krijg ik dan direct binnen.