Heb House of the Dead overkill gekocht, zal 'm wel snel uithebben.. misschien nog paar keer doorspelen.. als het saai wordt verkoop ik 'm wel door edit; hahaha wat een spel. Die funky muziek is echt tof.. dikke drum 'n bass dubstep achtige bij de 2e boss echt heerlijk. Motherfuck haha
Ben mischien van plan om een Wii en of DS te kopen ( en waarschijnlijk die x360 de deur uit te doen) maar wat zijn nou echt vette games op de Wii? mijn vriendin heeft een wii en verschillende spellen die zij heeft vind ik ook echt leuk en zou ik dan ook wel willen -The Legend Of Zelda Twilight princess -Super Mario Galaxy -Super Smash Bros brawl -Mario Kart verder zou ik hier evt.mnog bovenop willen: -Resident Evil 4 wii edition -Metroid Prime en verde rkom ik niet welke games zijn nou verder nog echt vet? dragon quest? soul calibur legends? Als er verder niet veel soeps is dan speel ik die spellen wel bij me vriendin
Daar sla je de spijker op de kop. Er is voor de rest weinig leuks. Er zitten nog een paar vette games tussen als No More Heroes, maar de volgende lading topgames komen pas weer eind dit jaar. En dat zijn er slechts een paar.
Ik wil misschien Final Fantasy Crystal Chronicles kopen voor de Wii, maar uit de filpjes is mij niet helemaal duidelijk of ik de game ook alleen op de Wii en dus zonder DS kan spelen. Kan ik ook gewoon met 4 man op de Wii spelen?
Misschien is er wel interesse voor: Nintendo Wii + Wii Sports voor £164.99 inclusief verzenden! (~186 euro)
welkom in de wonderwereld van wii, wij maken alles wat in het echt kan, in het plastic na zodat u het echte apparaat niet hoeft aan te raken! binnenkort: strijken met wii koken met wii kinderen naar school brengen met wii begrafenis met wii slapen met wii ontbijten met wii enz.
Heb een accessoires bedacht voor de echte mannen onder ons , namelijk de WiiTap. Zo kan iedereen een heerlijk virtueel biertje tappen. Paaldansen
iet echt volgens mij. Best veel lag en sommige banen kun je zelfs niet online spelen (door de lag). Als je wilt spelen zou ik Nederlandse friendcodes gaan zoeken.
Dat is raar, ik kan me herinneren dat ik dagen lang online speelde met mensen uit Japan online op de Wii van mijn zusje En dus zonder lag, anders had ik dat niet volgehouden.
Ik heb nooit echt fatsoenlijk kunnen spelen online. Heb toen zelfs een USB ethernet apparaat gekocht zodat ik met kabel kon spelen maar dat hielp ook niet.
Heeft iemand hier Mario Power Tennis voor de Wii gespeeld? Het is oorspronkelijk een Gamecube titel, maar aangezien ik die gemist heb, heb ik laatst de Wii versie (uiteraard met nieuwe motion controls) gekocht, en het is gewoon echt een geweldig spel. De recensenten zijn niet al te enthousiast over de nieuwe besturing (ik aanvankelijk ook niet), maar na een paar uurtjes wennen en oefenen begon ik het onder de knie te krijgen en nu kan ik het behoorlijk goed. Aanradertje dus.