Zei ik toch Anyway, VidZone is leuk maar niet aan mij besteed verder. Ik kan niet scrobbelen naar Last.fm dus dan is het voor mij al voor 90% afgeschreven (), daarnaast kijk ik voor clips (als ik ze al wil zien) wel op YT.
Ja je had idd gelijk! Gelukkig wel zeg! Net mn PS3 ff aangesloten op internet, draadloos. Prachtig dat je daar niet iets los voor hoeft te kopen, zoals bij de 360... Hij is nu aan het updaten naar 3.10 Daarna ook ff Vidzone downloaden denk ik Dat is wel cool! Moet ik mijn PS3 ook nog ergens online op mijn naam zetten ofzo? Of gaat dat zodra ik via PSN inlog?
Volgens mij gebeurd dat wanneer je een PSN-account aanmaakt, weet het niet meer zeker. Wat wordt je PSN-ID? Dan voeg ik je even toe straks
Kan iemand dat wel bevestigen?? Mijn naampje online: P_McBacon Voeg me maar toe mensen!! Werkt dat net zo als op de 360? Moet ik dat accepteren zegmaar? Of moet ik jullie ook nog toevoegen dan?
Inderdaad... Net probeerde ik Ratcht & Clank Tools of Destruction en toen kreeg ik de melding dat er niet genoeg schijfruimte vrij was... Toen ff Resistance en Uncharted gespeeld en nu doet hij het wel. Net ff geïnstalleerd zelfs... Iemand een idee hoe dit kan komen?
Uiteraard. Tenzij je er enorm veel muziek en films op gaat zetten. Anders krijg je hem echt niet vol.
Volgens Systeem info zou ik nu 54GB aan data hebben gebruikt. Grootste game is GT5 Prologue met 6328MB. Heb nu nog 244GB beschikbaar \o/ Dat is helemaal niet nodig. Waarvoor heb je anders PS3 Media Server.
Juist... 419 mb had ik hiervoor nodig, maar volgens de game had ik dit niet... Maargoed, nu staat hij erop Wel een gaaf spel trouwens Net als Uncharted Resistance vind ik nog een beetje tegenvallen... Waar kan ik zien hoeveel ruimte een spel in beslag neemt? Voeg me maar toe mensen: P_McBacon
Hmm, ik vind 80 GB helemaal niet zoveel voor een PS3... De PS3 gebruikt veel meer en vaker ruimte op je harddisc dan een 360. Neem Metal Gear Solid ruim 4GB voor 1 spel! Het gaat echt een stuk sneller dan je denkt bij de PS3. Heb mijn 60GB eruit gehaald en er een 320GB in gezet, dus ik hoef me geen zorgen meer te maken voor ruimte gebrek.