[XOne] [Algemeen] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 15 nov 2009.

  1. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Crowsnext kan ik me niet herrineren maar je bent ook door het Eisenhower gebouw heen gelopen.
    Daar zat die tunnel naar het Witte Huis
    http://en.wikipedia.org/wiki/Old_Executive_Office_Building
     
  2. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb net de game op veteran uitgespeeld, maar ik vind het einde slecht.
    Je overleeft met Price, loop naar een heli van Nicolai. En thats it ? Beter komt er nog een DLC ofzo met een beter einde.
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komt er gewoon een vervolg, dus geen DLC, maar een volwaardige game
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Kut,

    ik opende perongeluk de spoiler hierboven, gelukkig zag ik alleen iets staan van 'hoe het afloopt met Price' xD. Maar vraagje, waarom vuurde Price die nucleaire raket af? Het heeft die Russen wel aangepakt volgens mij maar alsnog, er moeten toch ook wel Amerikanen dood zijn gegaan
     
  5. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik weet niet of je al in Washington bent geweest, maar deze spoiler beschrijft wat er gebeurt als je voor de 2e keer in Washington speelt, het is geen gigantische spoiler, maar toch :)

    Staat al ergens beschreven (waarschijnlijk beter dan ik nu doe, maar even een samenvatting :9). Die atoombom ontploft boven de aarde, atoombommen reageren als emp's en daardoor worden alle voertuigen die op dat moment boven Washington vliegen uit de lucht gehaald. Aangezien de Russen op dat moment aan het aanvallen zijn helpt dat de Amerikanen dus, zonder Washington nog meer te beschadigen :).
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah daar ben ik nu. Dat maakt het inderdaad iets duidelijker, ik dacht dat die gewoon op de aarde zelf was ontploft.

    E:

    Net uitgespeeld, veels te kort en veels te simpel op Veteran. Heb geen enkel moment vastgezeten, moest iets hooguit 5 keer opnieuw proberen voor het lukte. Dat was wel anders bij Cod2/5 :9. En bij de laatste missies waar je Shepherd achterna zit kan je 99% van de tijd rondlopen met een Riot Shield als je hem bij je houd vanaf het begin. Dan is het gewoon zorgen dat je niet geflanked word en meppen maar. Maar ik begrijp iets niet :confused:. Waarom heeft Shepherd je nou precies verraden, want niemand wist dat hij een verrader was :/. En wat gebeurde er met Captain Price in Cod4? Aangezien je hem zomaar vind in de Gulag. En zoiezo dat er een MW3 komt, het einde was te open. Nog dat zinnetje 'They will be looking for us...', zoiezo dat je in MW3 achter die Shadow Company gasten aangaat :9

    Conclusie: Cod-waardig
    Singleplayer = Ja.
    Veteran moeilijkheidsgraad = Nee.
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2009
  7. WesleyRBK

    WesleyRBK Active Member

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben eigenlijk wel benieuw, wie heeft de Presitige edition? En werkt de nachtkijker echt?
     
  9. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
  10. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net uitgespeeld, tof einde vond ik! Credits ook erg cool gedaan ;)! Vond m lang genoeg, maar kan ook zijn omdat ik elke dag maar een uurtje singleplayer heb gedaan ofzo, dus heb er paar dagen plezier van gehad! Wel idd redelijk makkelijk op veteran, maar paar stukjes gehad die ik meer dan 3 keer overnieuw moest doen! Maar al met al zeker toffe singleplayer :D!
     
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
  12. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zag gister ineens dat HC HQ en nog een paar andere gametypes erbij gekomen waren. Speelde de eerste HC HQ match op rust. Is die map nieuw want heb die nog nooit gespeeld.

    Wel meteen 136-6 met 38 killstreak. Als je Chopper Gunner in de lucht is maak je 5 kills per seconde. Je blijft gewoon op de spawn vuren en killed iedereen. Was nog een gast in mij team met 130 kills en gasten in het andere team met scores als 10-100 >< Spawns in de map kloppen echt niet.
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vind het nog steeds kut dat de SP zo kort is. Heb er zelf 8 uur over gedaan. Desnoods hadden ze wat extra bullshit missies erin gegooid zoals bij Cod5, waarin je even twee missies doet als piloot oid.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die zat er altijd al in, maar die speel je meestal alleen bij FFA
     
  16. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met splitscreen ook instellen dat alle unlocks al beschikbaar zijn? Ivm met aanstaande lan-party wil ik dit graag weten...
     
  17. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze vraag zal vast al vaker gesteld zijn!Maar ik kon het met de zoek functie niet vinden.Maar op de achterkant van de handleiding staat een code!Waar kan ik deze code op infinity.com invoeren?En waar dient deze code voor!!Grtz
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ben maar eens verder gegaan met de storyline. Erg tof, alleen heb ik dus geen flauw idee waar het precies omdraait :+ Modern Warfare 1 wel uitgespeeld, geen idee of dat verder van belang is :p
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Weet iemand waar ik de strategy guide kan vinden ? Het werd volgens mij in dit topic gepost maar heb geen zin om elke pagina te checken.
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Je had ook in het topic kunnen zoeken op de woordjes 'strategy guide'. Maar die had je toch niet gevonden, hij is verwijderd aangezien het iets is waar je voor moet betalen :mad: (copyright enzo).
     

Deel Deze Pagina