Met tag it as ''#Xtival09 '' bedoelen ze toch dat je dat woordje neer zet als je iets typed 'What's happening'? Althans dat begreep van de uitleg van iemand anders maar wil ff een second opinion.
Een #Xtival09 tweet verstuur je toch bij hem 'reply' en dan staat er @Xtival09 ''voer hier je bericht in'', dan verander je de @ in # toch? Of plaats je #Xtival09 achter de @Xtival09?
Gewoon zo dus bijv: @Xtival09 Looking forward to the Tiësto Concert @ #Xtival09!! And ofcourse a Male Xtival shirt =]!
Oh okay, waarom is twitter zo ingewikkeld dacht dat het gemakkelijk moest zijn. Nja nu nog maar een post gemaakt maar Hoop dat deze wel werkt dan.
Haha sorry Juun, ik snapte er ook niets meer van toen ik dat typte. ''There will be more shirts later, and at 6pm we will give a #GTAIV Ballad of Gay Tony code to the Avatar with the best festival style!''
Er zijn toenstraks weer shirt weggegeven, waren jullie op tijd?? "Xtival09 Who wants an #Xtival09 Avatar shirt?" 11 minutes ago "Xtival09 First 5 replies to that got given one anyway, just because it's #Xtival09 and we love giving stuff away! The rest of you..." 7 minutes ago En je kunt er nu weer een winnen: "Xtival09 General consensus on the #Xtival09 mascot was that it should be a Polar Bear. We want suggestions for an Xtival-themed name! Tag #Xtival09" 5 minutes ago "Xtival09 We will send out Avatar shirts to all good suggestions, and a download code for Encleverment Experiment to the best one #Xtival09" 1 minute ago
Pff had dan gezegt dat je ook op follow moest klikken om uberhaubt kans te maken op een shirt. Heb er nu eindelijk eentje gekregen! Gratis stuff is altijd welkom.
Laatste kans: "Xtival09 For the chance to win South Park @ reply us with your favourite #Xtival09 memory and tag it #Xtival09! Winners @ 9.30pm" En dat shirt is toch helemaal niet zo tof hoor ! Gewoon simpel zwart, doe over een week weer een ander shirt aan en dan draag ik m denk ik nooit meer !
Ja true ik heb em ff aangedaan maar volgende week idd weer wat anders maar gratis is gratis en het is mooi exclusief. Oh en de theme is morgen btw ook weer weg dus als je em nog wilt opschieten!