[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 11]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ferron, 23 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dead Snow

    Voor de humor hoef je het niet te kijken, dat zit hier amper in, eng is het ook zeker niet. Desondanks toch een vermakelijke films en is het gewoon vet om te zien hoe die zombies moorden/vermoord worden. Is ook een keer iets anders dan een Engelse film.

    7.5/10
     
  2. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Die film is juist 1 brok humor, gewoon té droog :+
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    John Q http://www.moviemeter.nl/film/1946

    Eerste uur vond ik wel aardig maar daarna werd het eigenlijk steeds minder.
    Heel hoog drama gehalte en ver ver weg van de realiteit. Kom op zeg, die gijzeling .. dat ging toch ook nergens over 8)
    Staat ie buiten beetje te praten met de politie, dat schot wat gemist werd...pff..toen natuurlijk allemaal toevalligheden waardoor alles natuurlijk weer helemaal goed komt. Al had ie zichzelf door z'n kop geknald (waarom eigenlijk zo? in dat ziekenhuis hebben ze toch ook wel spullen om iemand in te laten slapen o.i.d) dan had het nog wat geweest, die rechtzaak :{ .. nu was de hele film eigenlijk een protestactie tegen de verzekeringsmaatschappij.
    6-
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    The Final Destination (2009) (720P is op internet te vinden)

    Net zo top als alle andere delen, jammer dat ik hem niet in 3D kon zien in de bios (leeftijd)

    8.5/10
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Max Payne gezien, had er veel negatiefs over gehoord en verwachtte dan ook niet veel van de film. Misschien dat ie daarom juist reuze meeviel. Ik vond het verhaal bovengemiddeld, hoewel ik liever had gezien dat de waanbeelden veroorzaakt door een drug, gewoon waarheid waren. Sluit niet aan bij de games, maar ach, boeiend. De actie was goed, alleen wat voorspelbaar op het einde. Stijl vond ik tof, en de waanbeelden van Max Payne op het einde zijn cool gemaakt.
    Grafisch een leuk filmpje, niet te lang gelukkig. 7
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vond de game Max Payne geweldig, maar de film zag er wel aardig uit, maar werd op een gegeven moment veel te snel afgeraffeld. Jammer, want het had veel meer kunnen zijn.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad. :)
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net G.I. Joe gekeken. Film is op zich best aardig met hele vette actie. Alleen jammer dat 80/90% van die actie met de computer is gemaakt, zo kwam het een beetje cheap-ass over. Verder erg vet verhaal, brute actie en verrassende elementen. Flashbacks vond ik ook heel erg strak in het verhaal verwerkt!

    8/10
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Tropic thunder gekeken. Erg leuke film. Had er al goede verhalen over gehoord en de film stelt niet teleur.
    8/10
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Zombieland

    Wat een toffe film! Heerlijke zombie kills, humor en een leuke cast!
    Verwacht alleen geen goed verhaal, dat zit er niet in. Gewoon verstand op 0, popcorn erbij en kijken maar! :thumbs:

    8/10
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    The men who stare at goats
    Wat een heerlijk ironische film _O_ met een sterke cast (George Clooney, Jeff Bridges, Ewan mcGregor, Kevin Spacey) in een absurdistisch verhaal over een US army unit met paranormale gaven.. Absolute aanrader. een 9
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Heb je die in een sneak preview gezien?
     
  13. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zag de titel en George Clooney dus dacht, dat moet een Coen brothers film zijn, maar niet dus! :+ Ben wel benieuwd.
     
  14. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Training day gezien. Toffe film, goed verhaal. Het is niet vaak dat ik in Denzel Washington een slechterik zie, maar in deze film krijgt hij het goed voor elkaar :D

    7,5/10
     
  15. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    zoiets ja :+

    Is nog niet in bios in nederland.
    Maar ben een groot filmliefhebber, dus grote kans dat ik deze alsnog straks hier in de bios ga zien, en tzt de dvd aan mijn collectie ga toevoegen.



    ik zou zeggen bekijk de trailer, en als je dit wat lijkt zou ik em zeker kijken; trailer geeft wel aardig beeld van het soort humor.
     
  16. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik weet niet of het je opgevallen is maar je hebt dan 20 minuten van de film gemist.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep, typische US actie film. Jammer dat het zo'n 13 in een dozijn prent is geworden. Ik hoopte op een remake van het origineel, maar helaas. Als je echt een goede en vooral weirde en grappige B-movie Death Race wil zien dan moet je Death Race 2000 kijken.
    1975, David Carradine (Frankenstein), Sylvester Stallone (machine gun joe).
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hoewel sommigen van jullie NL films waarschijnlijk totaal niet boeiend vinden.....
    Gisteren naar Komt een Vrouw bij de Dokter geweest en, zoals altijd, miste toch een aantal dingen uit het boek.
    Toch pakt de film, of het boek in feite, je wel. Vooral de laatste scene is, als je ooit een euthanasie hebt meegemaakt, mooi in beeld gebracht :)

    Een 7,5
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    The Hangover

    Priceless, serieus. Ben kapot, was echt facking geniaal. _O_ 9
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    net Paranormal Activity gedaan , en tering wat een film. Komt een beetje langzaam op dreef maar aan het eind van de film worden de nachtscenes echt zwaar eng. Heb een hoop horrorfilms gezien maar vond dit zonder twijfel 1 van de engste, sowieso 100x enger dan blair witch project die ik maar niks vond.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina